Nee joh, zijn ook veel mensen uit de "game-generatie" die games verafschuwen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik vraag het mij af, zijn de mensen die zo erg afgeven op games nou allemaal zo oud? Want ik kan mij moeilijk voorstellen dat iemand uit de "game-generatie" zich zo fel tegen games afzet.
Ik ben het hier helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:01 schreef waht het volgende:
En is er al een onderzoek dat concludeert dat kinderen die geweldadige games spelen meer misdaden plegen dan kinderen die dat niet doen?
Want als een kind het onderscheid tussen fantasie (game) en realiteit niet meer kan maken ligt dat niet aan het spel maar aan het kind, dat simpelweg gestoord is of een waardeloze opvoeding heeft (gehad). Daar lijkt het vrijwel altijd op neer te komen; waardeloze opvoeding door incompetente, onkundige, onwetende idioten als ouders.
Maarja, het is makkelijker om dat ene 'schietspelletje' de schuld te geven.
Hoeveel kinderen van 10 weten niet hoe ze moeten downloadenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:01 schreef -Techno- het volgende:
Winkels die games verkopen moeten misschien wat beter op leeftijd gaan letten.
Voor de rest ligt het probleem dus echt bij de ouders. Hoeveel ouders geven hun 10 jarige kind een game die voor 16 jaar en ouder is..... zijn er genoeg helaas.
Ik zeg ook dat het probleem bij de ouders (opvoeding) ligt...... Zo moeilijk is het niet om te zien wat je kind doet op de computer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen van 10 weten niet hoe ze moeten downloaden. Ik denk een marginaal percentage, of ze komen wel aan zulke games via vriendjes, net als ik vroeger. Vroeger toen er wel 4 spellen op 1 diskette konden
Ik denk niet dat kinderen aanstoot nemen aan games die ze zelf uitkiezen.quote:Hoewel de Pan-European Game Information (PEGI) is opgericht om de jeugd tegen aanstootgevende content te beschermen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |