Omdat ik wel verwacht had dat dit bericht gepost zou zijnquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net helemaal voor de kat z'n *** naar Gall & Gall geweest. De niet werkende medemensch had de dagaanbieding al weggekaapt.
denk dat de moeite waard is , alleen even webcam checken of het niet ekdom isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Henk![]()
Toch maar luisteren vannacht denk ik
Erg is dat he heb daar ook zo'n hekel aanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net helemaal voor de kat z'n *** naar Gall & Gall geweest. De niet werkende medemensch had de dagaanbieding al weggekaapt.
Waarom bestel je niet gewoon online?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom bestel je niet gewoon online?
quote:Helaas, Albert bezorgt (nog) niet bij u in de straat.
Heul verstandigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Blij dat ik 'm na Coldplay gelijk heb uitgedaan
damn.. dan is wel de juiste keuze gemaakt om haar dan maar te laten inslapenquote:
Dat doettie bij mij sowieso niet want mijn iPod doet het niet op mijn computer (loopt iTunes vast en moet hij steeds herstellen enzulks).quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef Piles het volgende:
Zeg, dat LastFM zou toch ook je nummers van je iPod moeten opslaan? Dus wat je daar op luistert?
Spuit11quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef -Hans- het volgende:
Ws al gepost (sorry daar dan voor), maar Daniël Lippens en Ajouad El Miloudi met danceprogramma op 3FM
Idd.quote:
Zo groot is onze voorraad nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Nouja, heb nog wel een fles of 35 op voorraad. Maar dit soort aanbiedingen van goede wijnen is natuurlijk altijd interessant
.
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ken je dat niet![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_elf_geeft_(ook_nog)_modder
Ik raad je aan: rond 9:00 uur op de stoep staanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo groot is onze voorraad niet![]()
. Morgen denk ik wel even de goed gevonden halen.
.
Jep. Nog snel even checken voordat ik weg moetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef Sirolf het volgende:
Zo, bijna thuis.
Vanavond trouwens Eva Jinek als tafeldame in DWDD. Vast om te vertellen over het gebeurde.
Aan de grachten toch ?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:08 schreef Noortje. het volgende:
Ik keek laatst weer eens naar DWDD en toen ergerde ik me echt dood aan Matthijs van Nieuwkerk, hij liet helemaal niemand uitpraten en viel die mensen de hele tijd aan waardoor er nog geen verduidelijking kwam van bepaalde dingen.
Hij woont overigens hier in de buurt.
Wie? En wat gebeurde?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef Sirolf het volgende:
Zo, bijna thuis.
Vanavond trouwens Eva Jinek als tafeldame in DWDD. Vast om te vertellen over het gebeurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |