quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom bestel je niet gewoon online?
quote:Helaas, Albert bezorgt (nog) niet bij u in de straat.
Heul verstandigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Blij dat ik 'm na Coldplay gelijk heb uitgedaan
damn.. dan is wel de juiste keuze gemaakt om haar dan maar te laten inslapenquote:
Dat doettie bij mij sowieso niet want mijn iPod doet het niet op mijn computer (loopt iTunes vast en moet hij steeds herstellen enzulks).quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:41 schreef Piles het volgende:
Zeg, dat LastFM zou toch ook je nummers van je iPod moeten opslaan? Dus wat je daar op luistert?
Spuit11quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:45 schreef -Hans- het volgende:
Ws al gepost (sorry daar dan voor), maar Daniël Lippens en Ajouad El Miloudi met danceprogramma op 3FM
Idd.quote:
Zo groot is onze voorraad nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Nouja, heb nog wel een fles of 35 op voorraad. Maar dit soort aanbiedingen van goede wijnen is natuurlijk altijd interessant
.
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ken je dat niet![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spuit_elf_geeft_(ook_nog)_modder
Ik raad je aan: rond 9:00 uur op de stoep staanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo groot is onze voorraad niet![]()
. Morgen denk ik wel even de goed gevonden halen.
.
Jep. Nog snel even checken voordat ik weg moetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef Sirolf het volgende:
Zo, bijna thuis.
Vanavond trouwens Eva Jinek als tafeldame in DWDD. Vast om te vertellen over het gebeurde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |