Hmm, die wil ik ook gaan halen. Even kijken of ik het zelf bij elkaar kan verzamelen, anders ga ik lekker zo'n pakje kopenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:55 schreef Anne het volgende:
Ik mis deze:
[ afbeelding ]
Laatst gegeten, erg lekker! Maar inderdaad, er zitten eigenlijk alleen maar kruiden in.
Ben benieuwd of iemand die kan achterhalen.
Oh, tip! Bij de Xenos hebben ze ook zulke pakketjes (ik ben bij de Duitse geweest, dus pin me er niet op vast dat ze dit in Nederland ook hebben).quote:Op maandag 21 september 2009 13:57 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hmm, die wil ik ook gaan halen. Even kijken of ik het zelf bij elkaar kan verzamelen, anders ga ik lekker zo'n pakje kopen
Mja, probleem daarmee is dat de super om de hoek zit en ik voor de xenos de stad in moet. En ik is lui.quote:Op maandag 21 september 2009 14:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh, tip! Bij de Xenos hebben ze ook zulke pakketjes (ik ben bij de Duitse geweest, dus pin me er niet op vast dat ze dit in Nederland ook hebben).
¤ 2,55 en daar zitten 12 (!) taco's in! Ik heb hem alleen nog niet geproefd (gisteren pas gehaald, vandaar), dus of ie net zo lekker is, geen idee.
Ik zal straks even een kiekje plaatsen.
Die komkommersaus heet Raita. Google eens op komkommer raita en je vindt bergen recepten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:47 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand een recept voor Kebab Bombay? Dat waren die gekruide gehaktballetjes met een soort komkommersaus en rijst. Ik was enorm fan van dat pakket, maar het bestaat niet meer.
http://www.epicurious.com(...)ichurri-Sauce-243268quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:16 schreef Redcoon het volgende:
Heeft iemand een goed recept voor dit pak?
[ afbeelding ]
Eigenlijk hoef ik alleen een lekker recept voor de saus, lijkt me heerlijk me een goede steak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |