Je vergeet de Saigon sticks.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:07 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
geen idee.
dit is momenteel de lijst wereld gerechten :
chinese kantonese kip
indiase chappati
nasi rames
italiaanse lasagnette verdi
mexicaanse enchiladas
zweedse gehakt bullar
argentijnse beef chimichurrie
chinese beef shanghai
griekse kofta
griekse moussaka
indiase kip madras
indiase kip tandoori
italiaanse lasagne bolognese
italiaanse lasagnette napoletana
italiaanse risotto
japanse teriyaki
mexicaanse burritos
mexicaanse taco's
russische stroganoff
spaanse paella
surinaamse roti
thaise kip siam
turkse durum
zuid-afrikaanse babotie
zuid-afrikaanse kip palava
Die vond ik best lekker, iemand daar een recept van?quote:
Italiaanse roerbakgroenten? Die doe ik tenminste altijd door de lasagne.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:57 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik kick hem even omhoog
Ik heb 1 pakje Knorr Lasagne Bolognase gekocht
[ afbeelding ]
En ik vroeg me af wat ik hier nog meer aan kan toevoegen dan de standaard ingrediėnten die erop vermeld staan:
-melk
-water
-gehakt
-geraspe kaas
Ik dacht zelf sowieso aan:
-1 ons uitgebakken bacon
-2 bollen mozarella
-Misschien een blik gepelde tomaten?
Das een goede! Hoeveel gram?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:02 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Italiaanse roerbakgroenten? Die doe ik tenminste altijd door de lasagne.
Okai!, wat doe jij er nog meer bij?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:06 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
* _Arual_ kijkt in de koelkast, naar zakje AH-groenten.
400 gram!
Bacon hoort knapperig te zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:14 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Okai!, wat doe jij er nog meer bij?
Wat denk je overigens van die bacon? Wel of geen goed idee?
Het probleem is dat ik die std lasagne bolognase bakjes in de supermarkt echt heerlijk vind, en wat er std uit een Knorr pakje komt eigenlijk niet zo. Maar daar wil ik dus verandering in brengen
Vers koken is meestal veel duurder . Ook veel lekkerder . Maar alleen aan de kruiden die je nodig hebt ben je meer kwijt dan 2 euro.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 07:42 schreef Erasmo het volgende:
Vers is juist niet duurder als je goed oplet met het boodschappen doen.
Surinamers kunnen geeneens lezen man.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 07:47 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Hoe is dat roti-recept, iemand die al geprobeerd? En wat vinden de Surinamers van dat recept?
maar dan kan je ze wel 20x gebruiken; als je een paar doosjes kruiden koopt voor 1x ben je duur uit, maar als je het vaker doet kan het goed uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 07:45 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Vers koken is meestal veel duurder . Ook veel lekkerder . Maar alleen aan de kruiden die je nodig hebt ben je meer kwijt dan 2 euro.
De Roti van Knorr is echt een aanfluiting. Het is gewoon een wrap met kip in masala kruiden. Terwijl roti (de pannenkoek) vele malen lekkerder is bij een Surinaams eethuis. De rest is ook een slap aftreksel van het recept.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 07:47 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Hoe is dat roti-recept, iemand die al geprobeerd? En wat vinden de Surinamers van dat recept?
http://www.fastfoodvoorfijnproevers.nl/index.asp?id=9quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:10 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Daarom wilde ik vragen waar je een beetje fatsoenlijke wraps kan kopen. Niet die taaie droge supermarkt zooi. Iemand een idee?
Waar woon je?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:10 schreef Freak187 het volgende:
[..]
De Roti van Knorr is echt een aanfluiting. Het is gewoon een wrap met kip in masala kruiden. Terwijl roti (de pannenkoek) vele malen lekkerder is bij een Surinaams eethuis. De rest is ook een slap aftreksel van het recept.
Turkse Durum is ook een, inderhaast bij elkaar geworpen, maaltje. Vlees, kruiden (en weer die zelfde taaie wrap die ze gebruiken bij de Roti en Burrito's).
Daarom wilde ik vragen waar je een beetje fatsoenlijke wraps kan kopen. Niet die taaie droge supermarkt zooi. Iemand een idee?
Die is toch lekker zeg!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:07 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
geen idee.
dit is momenteel de lijst wereld gerechten :
argentijnse beef chimichurrie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |