Ja dat had ik al voorgenomen maar het lukt niet, ik blijf maar m'n hoofd leegmaken...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
als je stopt met staren en gewoon gaat schrijven ben je vast sneller klaar
Herkenbaarquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat eerste hoofdstuk krijg ik nooit vandaag af johDaar ben ik vandaag pas mee begonnen
Ik heb had helemaal geen hongerquote:
Goedzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat had ik al voorgenomen maar het lukt niet, ik blijf maar m'n hoofd leegmaken...![]()
Maar ik ben nu iig aan het lezen
[..]
HerkenbaarAlhoewel mijn concept-deadline pas vrijdag is wil ik het gewoon af hebben.
[..]
Ik heb had helemaal geen honger
nu wel
i really dont knowquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I like
Maareh, sachertorte zit over het algemeen geen marsepein op
Ik vind met dtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
i really dont know![]()
maar nu nog even iets wat ik dan lekkerder vindt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
i really dont know![]()
maar nu nog even iets wat ik dan lekkerder vindt![]()
[ afbeelding ]
Haha ja, maar ik heb 9 hoofdstukken om te vullen en ik heb uitgerekend dat ik dus elke week een hoofdstuk moet typen om aan het einde nog genoeg tijd over te houden om alles te redigeren en na te kijken op spellingquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goedzo
Mijn deadline is volgende week pasMja moet er wel een goed stuk van maken, want mijn afstudeerbegeleidster vond het geloof ik niet zo denderend dat ik geen typische accountancyopdracht heb
hoiiiiiiiiquote:
Whehe goed bezig.. Is een hoofdstuk per week niet een beetje veel?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik heb 9 hoofdstukken om te vullen en ik heb uitgerekend dat ik dus elke week een hoofdstuk moet typen om aan het einde nog genoeg tijd over te houden om alles te redigeren en na te kijken op spelling![]()
[..]
hoiiiiiiii
doen we datquote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan mag jij van mij die hele vlaai opeten
Ja maar ik heb niet zo heel veel tijdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe goed bezig.. Is een hoofdstuk per week niet een beetje veel?
Ooh jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee joh! Vorige week hadden wij hier luchtige aardbeien(kwark?)vlaai
ohquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Doen "we" dat
Van mij mocht JIJ die taart opeten aangezien niemand anders 'm hoeft
De officiële alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niet zo heel veel tijdMijn officiële deadline is 25 mei.. vandaar
Maar het gaat me wel lukken hoor
Om even duidelijk te zijn,quote:
En jullie zijn gezellig samen aan het babbelen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
Om even duidelijk te zijn,
Ik ben maar 1 persoon
Ik ben maar 1 persoon
Ik ben maar 1 persoon
Jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En jullie zijn gezellig samen aan het babbelen?
Doe maar nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:16 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik kan door blijven gaan hor als je dat wilt
Niet die was wat gaan etenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Doe maar niet![]()
Ik geloof dat je Paula al weggejaagd hebt
Februariquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De officiële alWow, dat is wel al snel! Wanneer ben je begonnen dan met je opdracht?
Ik twijfel er niet over dat het gaat lukken
Oh op die manier.. Dat verklaart een heleboelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
FebruariMaar wij hebben maar 3 maanden om af te studeren.. Tenzij je natuurlijk geen zin hebt en volgend jaar je diploma wilt
*aai*quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:31 schreef Puala het volgende:pc weer kapot waarschijnlijk
zo weer naar de leraren toe
nu maar weer back-uppen
15 juliquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh op die manier.. Dat verklaart een heleboelMaar hoezo maar 3 maanden?
Wanneer is de diplomauitreiking dan?
Nieuwe eisenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:31 schreef Puala het volgende:pc weer kapot waarschijnlijk
zo weer naar de leraren toe
nu maar weer back-uppen
Ik doe het altijd mét hoofdletter, maar ik weet niet hoe het officieel moetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:33 schreef Yesse het volgende:
Is na "Hoofdstuk 1" de titel met hoofdletter of zonder? ::
Hoofdstuk 1 de betekenis van zakelijk netwerken of Hoofdstuk 1 De betekenis van zakelijk netwerken
??
Ik dus ook maar geeeeeeen idee hoe het wel moet. En ik ben bang dat ik straks weer alles moet veranderenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik doe het altijd mét hoofdletter, maar ik weet niet hoe het officieel moet
Onze diplomauitreiking is nog eerderquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
15 juliMaarja, verdedigen op 15 juni. Leraren hebben ongeveer 3 weken om te lezen
Ik doe vaakquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik dus ook maar geeeeeeen idee hoe het wel moet. En ik ben bang dat ik straks weer alles moet veranderen
Hmm, en je hebt geen rapporteringboek? Dat hád ik wel in jaar 1, maar verkocht omdat we het niet gebruiktenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik dus ook maar geeeeeeen idee hoe het wel moet. En ik ben bang dat ik straks weer alles moet veranderen
Loop je toch gelijk door naar iemand die daar mee heeft te maken?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
leerlingenraad vergadering is afgeschaf
Handigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik doe vaak
Hoofdstuk 1. <hoofdletter><rest van de titel>
Dan ben je het gezeur alvast voor
Niet echtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm, en je hebt geen rapporteringboek? Dat hád ik wel in jaar 1, maar verkocht omdat we het niet gebruikten
ik wacht nog wel even.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:41 schreef dekkered het volgende:
[..]
Loop je toch gelijk door naar iemand die daar mee heeft te maken?
Als hij namelijk nu weer kapot is dan is het niet inorde met die laptop.
Je verwacht gewoon van een laptop dat hij eigenlijk nooit kapot gaat maar als hij toevallig een keer kapot gaat dat hij dan gemaakt wordt en niet 7 keer in een paar maanden tijd weer kapot is.
Hier nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niemand waar je het aan kan vragen ook?
Nou jaquote:
ooh slaat die op ons?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja
Is dat mijn dank dat ik aan je denk en dat ik een supergeweldige TT heb bedacht in het vorige topic? Wat eigenlijk niet eens bedoeld was als TT, maar Paula vond het een leuke..
Dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier nietOp kantoor ben ik meestal de ondervraagde
Sorry, ik bedoel het inderdaad goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nij mij ook, maar ze bedoeld het goed
succesquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:00 schreef Daph_ het volgende:
Heb even overleg over mijn centrale vraag, tot zo
subway is zo goed.. die zit hier ook net te ver wandelen vandaanquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:13 schreef HostiMeister het volgende:
zo dadelijk eens een keerwat subway scoren en een nieuwe tv voor mijn huisgenoot uitzoeken
Jij had laatst trouwens toch een neiuwe tv gekocht? Nog tips ofzo?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
subway is zo goed.. die zit hier ook net te ver wandelen vandaan
mja.. ik vind samsung altijd mooi spul, maar het is gewoon persoonlijk. Je moet gewoon wat tv's daar met elkaar vergelijken. Volgens mij kan je er weinig fout aan doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij had laatst trouwens toch een neiuwe tv gekocht? Nog tips ofzo?
moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:16 schreef Yesse het volgende:
SorryIk ben gewoon begonnen met mijn hoofdstuk
quote:
ik miste je gewoonquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Moet ik dit opvatten als een compliment of..?
Ja ik ben altijd heel erg into technische stuff, dus ik ben zo iemand die dan zich helemaal gata inlezen enzoquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. ik vind samsung altijd mooi spul, maar het is gewoon persoonlijk. Je moet gewoon wat tv's daar met elkaar vergelijken. Volgens mij kan je er weinig fout aan doen
Je leert het alquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben.. ik bedoel, dat komt omdat jij ook zo lief bent
Ja en ik ben een hele impulsieve koper en daarom zorgde ik dat ik iemand in de buurt had zoals jijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd heel erg into technische stuff, dus ik ben zo iemand die dan zich helemaal gata inlezen enzoMaar ik had dus ook een samsung tv op het oog momenteel, ff kijken hoe het eruit ziet en hoe het beeld is. Anders hebben we meteen een winner.
Ik heb zoooo'n zin in subway...
wat een interessanten soepenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:24 schreef Daph_ het volgende:
Subway
Ik kan me verheugen op soep (erwtensoep met kip ipv rookworst of uiensoep) en als ik mazzel heb een koude pastasalade
ik ben een snelle leerlingquote:
Ik hou niet van soepquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat een interessanten soepen
[..]
ik ben een snelle leerling![]()
dat snap ik jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik hou niet van soepZeker niet bij de lunch, want tegen de tijd dat ik het eindelijk kan eten is de pauze bijna voorbij
Ik merk het
Kippensoepquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat snap ik jaVerder ben ik wel een soepmens.. vooral tomatensoep
Ze merkt het
Indeedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. moeders kippensoep is ook erg fijn
Oh dat heb ik dan over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ze moest toch 4 A4tjes doen vandaag dacht ik ergens gelezen te hebben?
dan heb jij goed gelezenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ze moest toch 4 A4tjes doen vandaag dacht ik ergens gelezen te hebben?
ja ben er nu niet zeker van hoor.. ik ben ook net wakkerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan over het hoofd gezien
Ja maar wel van de 5 die ik vandaag af wilde hebben haha. En het is voornamelijk definities overtikkenquote:
Kan ook dat je daardoor juist alerter bent dan ik, ik ben al wakker sinds 05.50quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ben er nu niet zeker van hoor.. ik ben ook net wakker
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kan ook dat je daardoor juist alerter bent dan ik, ik ben al wakker sinds 05.50
Nou en! Je hebt al een kantje getypt! Dat moet gevierd wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar wel van de 5 die ik vandaag af wilde hebben haha. En het is voornamelijk definities overtikken. Maarja elk stapje is er 1
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar krijg jij ook gewoon eenvoor hoor
waarom zo vroeg?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kan ook dat je daardoor juist alerter bent dan ik, ik ben al wakker sinds 05.50
whehe.. maar 6 uur.. dat is voor mij echt te vroeg gewoon. Respect dat jij dat wel kan hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet er om 6 uur uit, dus ik zet de wekker ietsie eerder zodat ik 'm kan snoozen
Ik weet het, het lukt me zelf ook maar nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehe.. maar 6 uur.. dat is voor mij echt te vroeg gewoon. Respect dat jij dat wel kan hoor
haha.. dan ben je toch menselijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet het, het lukt me zelf ook maar niet
ik vindt van welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:45 schreef Yesse het volgende:
Netwerken is het opbouwen en bijhouden van (zakelijke) connecties met andere personen met als doel nu of in de toekomst voor elkaar iets te kunnen betekenen.
Is dat een duidelijke definitie?
ja.. weet alleen niet of dat 'met andere personen' er bij moet. Volgens mij zijn connecties op zich al duidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:45 schreef Yesse het volgende:
Netwerken is het opbouwen en bijhouden van (zakelijke) connecties met andere personen met als doel nu of in de toekomst voor elkaar iets te kunnen betekenen.
Is dat een duidelijke definitie?
Gelukkig welquote:
ja.. die je zelf gezet hebtquote:
afgrijselijk gewoonquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Komt allemaal doordat ik tijdens mijn stage met het OV moest, als ik dan niet om 6 uur opstond was ik laat op kantoorDan kwam ik (als ik vroeg was) om 8 uur binnen
8 uur is toch okquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Komt allemaal doordat ik tijdens mijn stage met het OV moest, als ik dan niet om 6 uur opstond was ik laat op kantoorDan kwam ik (als ik vroeg was) om 8 uur binnen
Theezakje er te lang in laten zitten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. die je zelf gezet hebt
[..]
afgrijselijk gewoon
Nou om 8 uur te kunnen schrijven moet ik iig 9 uur (half uur lunch en minimaal een half uur ouwehoeren) op kantoor zijn dus tja..quote:
Ojaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. weet alleen niet of dat 'met andere personen' er bij moet. Volgens mij zijn connecties op zich al duidelijk genoeg?
ja.. je verliest m een paar tellen uit het oogquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Theezakje er te lang in laten zitten?
Ja vreselijk, maargoed daar ben ik dus in blijven hangen.. Want nu begin ik gewoon eerder en ga ik eerder naar huis dan toenIk kan mooi iedere dag om uiterlijk 4 uur weg
Prachtig toch?
ik bedoelde om 8 uur beginnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou om 8 uur te kunnen schrijven moet ik iig 9 uur (half uur lunch en minimaal een half uur ouwehoeren) op kantoor zijn dus tja..
jeejquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
OjaDat is een goede. Hoezee! Een definitie is geboren
*aai*quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. je verliest m een paar tellen uit het oog
Maar wel lekker om op tijd naar huis te kunnen
Ik krijg het niet voor elkaar om van 8 tot half 5 te werken en dan 8 uur te makenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:53 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik bedoelde om 8 uur beginnen.
ik begin om 8 uur en ben om half 5 klaar.
ik welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik krijg het niet voor elkaar om van 8 tot half 5 te werken en dan 8 uur te maken
helemaal lekkerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*aai*
Op een gegeven moment heb je zo vaak te sterke thee gehad dat je wel op let
Ja vind het ook altijd wel fijn.. Heb ik tenminste nog wat aan de rest van de dag. Ik ga het nu zo doen dat ik op vrijdag iig 2 uur eerder weg kan zodat ik 's middags nog kan sporten
Ik niet.. Tenminste, ik kan die uren wel schrijven maar ik vind niet dat ik dat kan makenquote:
Ik dus niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik niet.. Tenminste, ik kan die uren wel schrijven maar ik vind niet dat ik dat kan makenDan moeten de klanten betalen voor dingen die ik niet gedaan heb aangezien ik op klanten moet schrijven
ja 2 keer is prcies goed eigenlijk..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ik sportte de afgelopen weken maar 1 keer in de week en dat vind ik toch te weinig
Makkelijk hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik dus niet.
Ik zit hier voor het bedrijf dus.
En ik neem alleen een half uurtje tussen de middag pauze dus.
En de rest van de 8 uur ben ik bezig met fok/database.
Vrijdag en zondagquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja 2 keer is prcies goed eigenlijk..
haha.. tja.. zo werkt datquote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vrijdag en zondag![]()
sporten gaat ook minder goed als je het minder vaak doet opeens
Ich auch. Ik werk alleen van 9 tot half 6quote:Op dinsdag 3 maart 2009 11:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik dus niet.
Ik zit hier voor het bedrijf dus.
En ik neem alleen een half uurtje tussen de middag pauze dus.
En de rest van de 8 uur ben ik bezig met fok/database.
Niks voor mijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ich auch. Ik werk alleen van 9 tot half 6
Haha ik vind het ook niks hoor, maarja zo is het nou eenmaal. Ik moet ook om kwart voor 8 de deur uit en ik kom half 7 weer thuis. Lekker dagje dusquote:
Op zich wel lekker dat je niet zo vroeg je bed uit hoeft natuurlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haha ik vind het ook niks hoor, maarja zo is het nou eenmaal. Ik moet ook om kwart voor 8 de deur uit en ik kom half 7 weer thuis. Lekker dagje dus
Half 7quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op zich wel lekker dat je niet zo vroeg je bed uit hoeft natuurlijk
Dat is uitslapenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kwart voor 8 en als ik mijn boterham lopend opeet is het 8 uur![]()
Doe je goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]ben goed verhuist
En dan ben ik wel rond 6 uur kwart over 6 thuis..
dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat zijn geen typfouten, maar ordinaire spelfouten!
die vrouwen johquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:40 schreef PieterBas het volgende:
Jullie gaan hard.. zal vandaag zeker niet in de dagcijfers staan.. maar dat vind ik ook geen ramp
Vrouwen zijn vaak de aanleiding tot deze ellendequote:
Niet alleen dezequote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak de aanleiding tot deze ellende
Mooi ingekoptquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry hoorquote:
Lekker druk op je stagequote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:52 schreef denB het volgende:
Hoi!
Vandaag weer een dag niets doen!
Morgen uit eten met de Security officers van duitsland en nederland ^^
Lekker stagiair zijn!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
goed teamwerkquote:
Er was geen optimelquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
was het lekker?
'wij' zijn ook weer terug btw
je kantinejuffrouw was niet in vorm vandaag?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er was geen optimelEn bijna geen broodbeleg, dus moest genoegen nemen met kipfilet en chocopasta
oohquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:18 schreef Piles het volgende:
Ik schuif zo maar eens wat pizzabroodjes in de oven
Jawel, maar blijkbaar zijn mijn collega's stiekem hyjena's (hoe schrijf je dat?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je kantinejuffrouw was niet in vorm vandaag?
Ja, wat andersquote:
hyena volgens mijn woordenboekquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jawel, maar blijkbaar zijn mijn collega's stiekem hyjena's (hoe schrijf je dat?) en hadden ze alle optimel opgedronken voordat wij er waren
Ah, dankquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hyena volgens mijn woordenboek
Maar wat een rotzakjes!
Dat wordt knokkenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah, dankNou mijn collega's zijn dus hyena's dus ik denk dat ik morgen maar gewoon om 12 uur moet gaan eten
beetjequote:
Ben nog maar bij seizoen 3 of 4 met kijken (weer gestopt omdat het te langdradig is om in 1 keer te kijken)quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Redemption was een tijdje terug op tv
Nwah, ik denk niet dat ze allemaal een pak per persoon opdrinken dus ik denk dat het wel meevaltquote:
haha.. je weet het nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah, ik denk niet dat ze allemaal een pak per persoon opdrinken dus ik denk dat het wel meevalt
Nou
Jeezquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. je weet het niet
en ik was voornamelijk benieuwd naar wat er zou gebeuren als dat er ook nog eens bij kwam
Arminquote:
Nou ik geloof dat je me een beetje uit de tent probeert te lokken om te laten blijken wat er dan zou gebeuren.. Zeg maarquote:
Koop dan gewoon een Applequote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:31 schreef denB het volgende:
Ik word gek!!
Ik probeer OSX te installeren op mn MSI Wind u100alleen heb ik de hele tijd een error :<
tja.. kijk als het alleen billenkoek is, dan kan ik het risico nog wel eens nemenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ik geloof dat je me een beetje uit de tent probeert te lokken om te laten blijken wat er dan zou gebeuren.. Zeg maar
Het viel stilquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd snel te gaan![]()
Broodjes zijn klaar
Dat vind je waarschijnlijk nog leuk ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. kijk als het alleen billenkoek is, dan kan ik het risico nog wel eens nemen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat vind je waarschijnlijk nog leuk ook
Veel plezierquote:
Haha wil ik het weten?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:48 schreef Psychonikeo het volgende:
tering.. ik heb echt teveel foto's gemaakt met carnaval
Ja zal wel moeten, ik moet vrijdag de concept-conceptversie naar mijn bedrijfsbegeleider mailenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en nog bezig blijven ook
[..]
maar wel schattig!
Je was maar één dag geweest toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen idee.. zijn er zo'n 350 geloof ik
oeh spannend.. gaat wel lukken??quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja zal wel moeten, ik moet vrijdag de concept-conceptversie naar mijn bedrijfsbegeleider mailen![]()
Nouuuuu
ja.. zitten wel wat dubbelen bij enzo, maar dat is misschien wel het leuke. Ook teveel foto's van bij de eettent, waar we te lang hebben rondgehangenquote:
Nou ik hoop het welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oeh spannend.. gaat wel lukken??
[..]
ja.. zitten wel wat dubbelen bij enzo, maar dat is misschien wel het leuke. Ook teveel foto's van bij de eettent, waar we te lang hebben rondgehangen
Mwah. Het gaat, maar ik ben er lang niet tevreden mee, maar dat doen we lekker aan het einde van het ritjequote:
hmm ok.. dat ken ik ja. Daar kreeg ik ook een onvoldoende voor, maar mijn uiteindelijke scriptie vonden ze geweldigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ik hoop het welOp zich moet het lukken, het is een inleidend hoofdstuk maar normaal gesproken schrijf ik die altijd als laatste dus dat maakt het wel lastig
Gelukkig hoeft het niet gelijk perfect te zijn.. Ze wilde dit graag hebben om de precieze invulling van mijn scriptie te weten te komen zeg maar
Jeez, 350 foto's van één dag carnavalWil ik weten wat er in die eettent is gebeurd?
Whehe zolang de basis maar staat..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mwah. Het gaat, maar ik ben er lang niet tevreden mee, maar dat doen we lekker aan het einde van het ritje![]()
Het is vooral dat ik alles en niets wil vertellen en het feit dat je ALLES moet ondersteunen
Oooh dus er is nog hoop voor mequote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm ok.. dat ken ik ja. Daar kreeg ik ook een onvoldoende voor, maar mijn uiteindelijke scriptie vonden ze geweldig
mja.. die eettent, echt spannend was het eignelijk niet. We zaten een beetje die dames die daar aan het werken waren gek te makenMaar dat komt omdat wij zelf ook allemaal dat werk hebben gedaan in de evenementencatering
er is nog wel wat hoopquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooh dus er is nog hoop voor me
Haha dus jullie waren vrouwen aan het lastig vallen?
Jaja, dat zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
er is nog wel wat hoopIk heb het ook gered
Uhm.. ik maakte alleen de foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |