ze zijn one size fits allquote:
momenteel heb ik niets vasts, maar als je het geld vast overmaakt komen ze snel ouw kant op.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Interesse, mag ik je woonadres?kom ik ze ff ophalen met wat andere users en knuppels
quote:
Het topic, wat doe je!?!!1!!!!quote:Op maandag 2 maart 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
En sommige winnaars hebben ze nog niet ontvangen?
Of wel?
Anders heb ik namelijk geen interesse.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Anders heb ik namelijk geen interesse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Anders heb ik namelijk geen interesse.Ik weet nog niet wat voor kleur ze precies hebben eig'k.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Jammer, dan moet ik het maar met mijn oude vertrouwde normale tijgersloffen doen, deze dus:quote:Op maandag 2 maart 2009 23:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat voor kleur ze precies hebben eig'k.
Je vriendin, nu mijn rits.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:57 schreef Adelante het volgende:
Ik heb nu nog drie paar, dus wie maakt me los!
Zit daar wat warms dan?quote:
Moet jij ze ook nog krijgen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:03 schreef Nebeorx het volgende:
* Nebeorx slingert Adelante's sloffen naar zijn kop!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |