Hoi, ik heb een vraag over mijn penis, het is een echte groei-penis en niet een "show"-penis.
Normaal is hij 3 cm lang maar stijf is hij wel 3 maal zo groot, ongeveer 9 cm!
Ik denk dat de lengte voor mij dus geen probleem is. maar als mijn penis voor lange tijd stijf is als 5 min en dan weer slap wordt heb ik toch weer last van rimpels.
Is het normaal dat je rimpels heb op je penis ik denk van niet. hebben meer mensen last van teveel huid?
Ook heb ik nog een andere vraag ik heb wit spul op mijn eikel, en dat blijkt dus smegma nu is mijn vraag hoe krijg je dat het beste weg? Mensen zeggen wassen met zeep en water maar normaal gesproken doet mijn eikel al zeer als ik hem aanraak en het smegma lijkt net helemaal vastgekoekt in de huid van mijn eikel het is helemaal hard en niet weg te krijgen ik moet dan krabben. Je raadt het al dat krabben doet zeer! ik heb trouwens onbesneden penis
Ook de combinatie van beide 'problemen boven is irritant, want mijn eikel kan ik niet krabben als het niet stijf is, als het dus stijf wordt dan probeer ik smegma weg te krijgen maar dat gaat haast niet en mijn penis wordt door de pijn weer slapper en dan moet ik weer rukken enz zeer irritant
Resultaat na smegma proberen te verwijderen heb ik een licht pijnlijke gerimpelde penis
Ik zou graag willen dat er andere mensen met hetzelfde probleem zijn die mij advies kunnen geven moet ik nu elke week lijden? Ik hoor dat er mensen zijn die dagelijks smegma verwijderen dat lijkt mij echt niet te doen
oh ja nog een andere vraag hoe krijg je het makkelijkst een stijve penis want door smegma-verwijderen te plannen daar wordt je niet opgewonden van.
alvast bedankt voor je reacties als je die geeft!