Die 3e zegt me ff niks, maarja tis maandagochtend he.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:23 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja toch?
- Joep
- zo'n blonde/kalende gast die met Engelse vrienden in die bar stond te lullen
- die gast met bruin haar waar ze die striptease voor deed onder het mom van 'onderhandelen'![]()
- Michael
Wie is Roos?quote:Op woensdag 3 maart 2010 03:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Puk doet niet alles veilig, zou zij Joep en dus ook Roos AIDS hebben gegeven?
Een van de 12 minnaars?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom zou puck zwanger zijn?
Ik heb alle afleveringen gezien dit seizoen, wat heb ik gemist?
oh omdat het nu al begint met van die 'kleine' aanwijzingen:quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ooh alleen dat, dacht dat ze echt zwanger was
Daar heb ik meer aan jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
oh omdat het nu al begint met van die 'kleine' aanwijzingen:
- ze moest ´s ochtends een keer kotsen
- haar moeder vindt haar 'een paar pondjes dikker', terwijl ze toch genoeg lichaamsbeweging heeft zeg maar
- ze zegt tegen Noor dat ze het ook wel eens onveilig doet
- de vele bedpartners die je ziet
Voor de scriptschrijvers zou het natuurlijk leuk zijn om te schrijjven dat ze zwanger is, en dan een soort 'van wie is het?' ervan te maken
Dat is er dus niet. Het is gewoon een doorpruttelende soap geworden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Daar heb ik meer aan ja![]()
Ik mis het grote verhaal van het seizoen nog
Helaas jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is er dus niet. Het is gewoon een doorpruttelende soap geworden.
Kopt, en dat is aan de ene kant wel jammer. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer leuk, lekker easy looking zeg maar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar heb ik meer aan ja![]()
Ik mis het grote verhaal van het seizoen nog
Ik wed met je mee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ik durf te wedden dat Puck nu met Michael gaat, en zij dan vervolgens weer zwanger blijkt te zijn... maar van wie?
Met wie gaat ze vreemd dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:33 schreef Puala het volgende:
Joep mag niet vreemd gaan, maar die verloofde van 'm wel?
Vorig seizoen is ze vreemdgegaan met een koper van een appartement. Ben even zijn echte naam kwijt.quote:
verrek, met dokter simon, c'est vrai!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vorig seizoen is ze vreemdgegaan met een koper van een appartement. Ben even zijn echte naam kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |