Ik kijk het ook (vooral ook omdat iemand in huis er naar kijkt en ik meekijk

) Ben het eens met hierboven dat het jammer is dat het tegelijkertijd met Project Catwalk is, maar we nemen het dus op. Op zich wel een interessante serie, de opening met Jeroen Krabbé was apart, daardoor werd ik wel nieuwsgierig

Serie doet me qua setting ook aan Meiden van de Wit denken. Op zich goede acteurs, alhoewel ze wel typisch de rollen spelen die ze altijd doen.. Wel veel foutjes in de serie, als je er echt op let. Mouna die in het huis ging opruimen op 1 dag en 2 verschillende jurken in 2 shots aan heeft, Jeroen Krabbé kijkt in aflevering 1 achterom naar de dader maar valt toch op zijn gezicht in het cement, een mobiel die het naar mijn mening nooit meer zou doen in het cement, etc dat soort dingetjes.
De vriend van Puck lijkt een soort 'Holleeder' verhaal te gaan worden.. en bij Mouna heb ik net het idee of ze een buitenechtelijke dochter is van Jeroen Krabbé die vermoord is ofzo... Er waren toch andere bloedsporen gevonden in het cement bij die vader? Wie weet ligt haar moeder er ook nog wel ofzo

Mijn gevoel zegt me trouwens dat die moeder het gedaan heeft, grappig dat dezelfde woordkeus in het huis werd gebruikt tussen Mouna en die moeder als toen Jeroen Krabbé werd vermoord 'Wat doe jij nou hier?' Wat ik allemaal wel niet bedenk op de vroege ochtend
Oh en by the way, ook al is het nep, ik vond dat geschud met die baby in het bedje niet kunnen!