SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Als een motherfocker...quote:
Woensdag in De Melkweg...quote:Op maandag 2 maart 2009 22:20 schreef Poit het volgende:
En het Prodigy album is stiekum nog vetter nu ik hem een paar keer geluisterd heb..
Vet veel zin in een te donker danshol dat ruikt naar rook, bier en zweet.
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Woensdag in De Melkweg...![]()
http://melkweg.nl/artikelpagina.jsp?language=nederlands&batchno=1&offset=0&artikelid=130413&disciplineid=muziek&agendaitemid=130416
en uitverkocht natuurlijk......![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
oh lekker relaxed dan die prodigy mailinglistquote:Op maandag 2 maart 2009 22:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Woensdag in De Melkweg...![]()
http://melkweg.nl/artikelpagina.jsp?language=nederlands&batchno=1&offset=0&artikelid=130413&disciplineid=muziek&agendaitemid=130416
en uitverkocht natuurlijk......![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik!quote:
Nou, nou, ik vind de laatste Prodigy CD wel weer vet hoor.. Al is Pendulum wel uber heerschend natuurlijk!!!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:33 schreef lennartb.nl het volgende:
Poit: dat pendulum tegenwoordig vetter is
Machtsmisbruikende slet die je bent!!!quote:
Gewoon netjes de CD kopen koei.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:35 schreef koei het volgende:
Pff, wat een gedoe altijd met rechten en poorten bij ftp-dingen. En het werkt nooit zoals het moet
Keertje moet kunnenquote:
Omdat jij het bentquote:
ff checken hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 22:36 schreef Rossdale het volgende:
Volgende week donderdag sta ik op de gastenlijst van DJ Bart Skils
Dankquote:
Ik moet nog altijd met het boek beginnen. Daar schijnt hij zich nog gruwelijker te gedragen dan wat er van overbleef in de filmquote:Op maandag 2 maart 2009 22:37 schreef Edwinuss het volgende:
Ben American Psycho aan het zien, toffe film !
sowieso gaat dat hele album qua stijl wel weer terug richting de eerdere albumsquote:Op maandag 2 maart 2009 22:37 schreef Poit het volgende:
Ik vind Warriors Dance van The Prodigy echt heerlijk old school!!!
* Poit doet een dansje..
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:39 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd met het boek beginnen. Daar schijnt hij zich nog gruwelijker te gedragen dan wat er van overbleef in de film
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:39 schreef Misan het volgende:
[..]
sowieso gaat dat hele album qua stijl wel weer terug richting de eerdere albums
Nieuwe album al geluisterd? 10x vetter dan de eerste, veel 'band'achtiger. Its awesome!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, nou, ik vind de laatste Prodigy CD wel weer vet hoor.. Al is Pendulum wel uber heerschend natuurlijk!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |