Goed punt.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt Ronald Koeman wel op intelligentie kunnen betrappen?
Berry van Aerle ookquote:Op maandag 2 maart 2009 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koeman werd in alle jaren kampioen bij PSV
Koeman heeft zijn MAVO niet afgemaaktquote:
Ja waarom niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:44 schreef TC03 het volgende:
Ja hallo, anders neemt Mario Been gewoon de hele NEC selectie mee.
kom je wel verder in Europaquote:Op maandag 2 maart 2009 22:44 schreef TC03 het volgende:
Ja hallo, anders neemt Mario Been gewoon de hele NEC selectie mee.
Toch raar dat die mensen hem dingen blijven toevertrouwen, je weet dat die kerel het op een avond als deze weer door lultquote:Op maandag 2 maart 2009 22:46 schreef TC03 het volgende:
Toch mooi dat Hans Kraay junior nog gewoon met iedereen belt en contact heeft, ondanks zichzelf.
Hij durfde het Been gewoon in z'n gezicht te zeggen. Dan ben je een grote hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 22:46 schreef TC03 het volgende:
Toch mooi dat Hans Kraay junior nog gewoon met iedereen belt en contact heeft, ondanks zichzelf.
Hij laat alleen altijd Mallorca winnen, terwijl die ergens onderaan staanquote:Op maandag 2 maart 2009 22:54 schreef cultheld het volgende:
Derksen kiest altijd voor de grote namen als het op buitenlandse wedstrijden aankomt.
Je bent een ware vriend! Ik zat zowaar te juichen op de bankquote:Op maandag 2 maart 2009 22:55 schreef McDucky het volgende:
[..]
Ben supporter/volger, dus leuk dat ze eens ergens positief genoemd worden
Die kent ie natuurlijk nog van de Eto'o transfer.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:55 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij laat alleen altijd Mallorca winnen, terwijl die ergens onderaan staan
Haha, ja het wordt tegenwoordig goed zoeken.......al is het in het stadion makkelijk te vinden tegenwoordig. Maar jij ook supporte dusquote:Op maandag 2 maart 2009 22:56 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je bent een ware vriend! Ik zat zowaar te juichen op de bank
het nieuwe FC Hollywoodquote:
Ja, tegenwoordig geen seizoenskaart meer (wel gehad tussen 1995 en 2006) omdat ik geen zin meer had om steeds Amsterdam - Roosendaal te doen, maar we blijven uiteraard wel de club volgenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:58 schreef McDucky het volgende:
[..]
Haha, ja het wordt tegenwoordig goed zoeken.......al is het in het stadion makkelijk te vinden tegenwoordig. Maar jij ook supporte dus
(Y)quote:Op maandag 2 maart 2009 23:00 schreef McDucky het volgende:
[..]
Kwam vrijdag toevallig langs het stadion van de FC, dat vond ik er toch mooi uitzien (Y)
Dan moet je Euroborg eens van binnen zienquote:Op maandag 2 maart 2009 23:00 schreef McDucky het volgende:
[..]
Kwam vrijdag toevallig langs het stadion van de FC, dat vond ik er toch mooi uitzien (Y)
Zou de afstand Amsterdam - Roosendaal er ook niet voor over hebben, je hebt het mooie brabantse land dus verlaten ;-)quote:Op maandag 2 maart 2009 23:01 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig geen seizoenskaart meer (wel gehad tussen 1995 en 2006) omdat ik geen zin meer had om steeds Amsterdam - Roosendaal te doen, maar we blijven uiteraard wel de club volgenJij?
Galgenwaard alleen van de buitenkant gezien, Euroborg ziet er op tv altijd goed uit!quote:Op maandag 2 maart 2009 23:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan moet je Euroborg eens van binnen zien
Sjah, alsof dat met elkaar samen hoort te hangen. Is een hele andere discussie, maar ik erger me altijd aan hoe weinig RBC leeft in Roosendaalquote:Op maandag 2 maart 2009 23:03 schreef McDucky het volgende:
[..]
Zou de afstand Amsterdam - Roosendaal er ook niet voor over hebben, je hebt het mooie brabantse land dus verlaten ;-)
Thuiswedstrijden ben ik er vrijwel altijd bij, dit jaar tot nu toe 1 wedstrijd gemist. Maar stadion zit nog niet half vol, ergens wel begrijpelijk aangezien het voetbal tot de laatste wedstrijden niet om aan te zien waren.
Dat is inderdaad een andere discussie, maar het leeft inderdaad niet erg. Maargoed er zijn weinig "echte" fans, en als je voor het voetbal gaat en daarom een seizoenskaart koopt zit je voor hetzelfde geld bij NAC en voor 20 euro meer bij Feyenoord.....quote:Op maandag 2 maart 2009 23:05 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Sjah, alsof dat met elkaar samen hoort te hangen. Is een hele andere discussie, maar ik erger me altijd aan hoe weinig RBC leeft in Roosendaal
Krijgen we weer originele vragen als 'wat is het geheim van FC Groningen?'.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:07 schreef tong80 het volgende:
Erg leuke uitzending
Volgende werek Ron Jans ook een held
Sla ik even over dan...quote:Op maandag 2 maart 2009 23:07 schreef tong80 het volgende:
Erg leuke uitzending
Volgende werek Ron Jans ook een held
Inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond het ook wel opvallen dat Boschker zijn reservekeeper zo afbrandde, "die komt er op deze manier nooit."
Ze moeten het maar even over de medische staf gaan hebben.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Krijgen we weer originele vragen als 'wat is het geheim van FC Groningen?'.
Eindelijk eens een gast die zegt wat ie denkt.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef koningdavid het volgende:
Ik vond het ook wel opvallen dat Boschker zijn reservekeeper zo afbrandde, "die komt er op deze manier nooit."
jaquote:Op maandag 2 maart 2009 23:09 schreef koningdavid het volgende:
Heerlijke aflevering weer.
Dat bitterbalverhaal over Gerets.
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de mooiste voetbal anekdote die ik ken is van Wim Suurbier.
Ging op kraamvisite bij een medespeler.
De moeder ging even naar boven naar een andere kleine kijken.
Wim haalde de één jarige zoon van het potje en scheet de pot vol. En zette het kindje op de grootste drol die je je kunt voorstellen.
Moeder kwam terug en schrok zich kapot
So wot?quote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jaen hij heeft het tegen iedereen verteld................ behalve tegen die jongen zelf
Echt een naai-actie eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jaen hij heeft het tegen iedereen verteld................ behalve tegen die jongen zelf
Stond er ook nogal van te kijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Echt een naai-actie eerlijk gezegd.
Duh, wat verwacht je dan dat hij elke week heel die wedstrijden gaat zitten analyseren. Het is ook maar gewoon een verkapt reclameblokje voor de Toto. Overigens als je echt schaamteloze "televisie" mbt wedden op voetbalwedstrijden wilt zien moet je eens youtuben op "betweters"quote:Op maandag 2 maart 2009 23:28 schreef koningdavid het volgende:
En Johan moet eens beter het buitenlands voetbal volgen, zijn voorspelling slaan vaak echt nergens op. Hij kiest altijd voor de 'grootste naam'.
Inderdaad, is echt het slechtste ooit. Lachwekkend.quote:Op maandag 2 maart 2009 23:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Duh, wat verwacht je dan dat hij elke week heel die wedstrijden gaat zitten analyseren. Het is ook maar gewoon een verkapt reclameblokje voor de Toto. Overigens als je echt schaamteloze "televisie" mbt wedden op voetbalwedstrijden wilt zien moet je eens youtuben op "betweters"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |