Dat is enkel jouw mening.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is enkel jouw mening, genoeg boeken die zwaar onderdoen.
oh? noem eens 3 films die beter zijn dan de betreffende boeken dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:27 schreef MASD het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:27 schreef MASD het volgende:
[..]
harry potter, lord of the rings, ciske de rat.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
oh? noem eens 3 films die beter zijn dan de betreffende boeken dan?
harry potter, lord of the rings, ciske de rat.quote:
Als we zo'n winkel hier hadden zou ik daar niet weg te slaan zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
deze mensen gaan in de middagpauze naar een coffee&book winkel waar ze onder het genot van een latté boeken bespreken met andere quasi-intellectuelen.
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
harry potter, lord of the rings, ciske de rat.
dat vind ik, nu jij.
Dat dus. Topic over. Slotje?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:34 schreef Uro het volgende:
Het boek is altijd beter!
Waarom? Omdat een boek veel meer ruimte houdt voor de eigen invulling (ergo fantasie.) Daarom is de beleving van een verhaal in een boek heel anders dan in een film. Waarom zouden anders zoveel mensen nog steeds boeken lezen, terwijl het achterhaalt is...?
dan moet je naar breda komenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Als we zo'n winkel hier hadden zou ik daar niet weg te slaan zijn.
A Clockwork Orange, Forrest Gump, The Shawshank Redemption. Zo goed?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
Erg goede films, maar ik vond de boeken toch beter.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:36 schreef MASD het volgende:
[..]
A Clockwork Orange, Forrest Gump, The Shawshank Redemption. Zo goed?
is ook zo lullig als je naar LotR1 gaat en dan 6 uur moet wachten voor je naar de plee mag in de 12 uur durende filmquote:Op maandag 2 maart 2009 21:35 schreef iCor het volgende:
Harry Potter en LotR boeken zijn zeker wel beter dan de films. Er wordt enorm veel weggelaten..
Ik heb alledrie de films gezien, maar alleen van de laatste het boek gelezen.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:36 schreef MASD het volgende:
[..]
A Clockwork Orange, Forrest Gump, The Shawshank Redemption. Zo goed?
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:23 schreef Armoed het volgende:
Wat haat ik dat, of ik nou een film bespreek of net de bioscoopzaal uitloop, van die paupers die per se "Het boek was beter" moeten zeggen.
Houd je bek, het boek is _NOOIT_ beter, geen uitzonderingen.
hoe graag ik ook een goed boek lees.............. een dag hersenloos SBS kijken en bier zuipen is zeker niet verkeerdquote:Op maandag 2 maart 2009 21:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je kan idd beter de hele dag SBS kijken met een tray Schultenbrau voor je.
Eensquote:Op maandag 2 maart 2009 21:34 schreef Uro het volgende:
Waarom? Omdat een boek veel meer ruimte houdt voor de eigen invulling (ergo fantasie.) Daarom is de beleving van een verhaal in een boek heel anders dan in een film. Waarom zouden anders zoveel mensen nog steeds boeken lezen, terwijl het achterhaalt is...?
LotR trilogie (boeken zijn veel te dik om te lezen)quote:Op maandag 2 maart 2009 21:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
GASTquote:Op maandag 2 maart 2009 21:42 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
LotR trilogie (boeken zijn veel te dik om te lezen)
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:42 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
LotR trilogie (boeken zijn veel te dik om te lezen)
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
LOTR serieus beter vinden dan het boek
![]()
Dan weet ik 100% zeker dat jij LotR NIET hebt gelezen, en er anders weinig van hebt begrepen.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat vind ik, nu jij.
Hij kwam waarschijnlijk niet door het begin heenquote:Op maandag 2 maart 2009 21:44 schreef Luth. het volgende:
[..]
Dan weet ik 100% zeker dat jij LotR NIET hebt gelezen, en er anders weinig van hebt begrepen.
Forrest Gump!quote:Op maandag 2 maart 2009 21:44 schreef ArmaniXL het volgende:
Boeken zijn ALTIJD beter.....
Films die in de buurt van het boek komen zijn dan wel weer schaars....
- Shawshank Redemption
- The Green Mile
- The Mist
- Fight Club
Eigenlijk alles wat door Frank Darabont verfilmd wordt
Ik heb ze ook in het engels gelezen, en hoe tof die film ook is, daar kan geen film tegenop.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:45 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Hij kwam waarschijnlijk niet door het begin heen
Fight Club en The Green Mile helemaal vergeten. Toffe films.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:44 schreef ArmaniXL het volgende:
Boeken zijn ALTIJD beter.....
Films die in de buurt van het boek komen zijn dan wel weer schaars....
- Shawshank Redemption
- The Green Mile
- The Mist
- Fight Club
Eigenlijk alles wat door Frank Darabont verfilmd wordt
Dat dusquote:Op maandag 2 maart 2009 21:34 schreef Uro het volgende:
Ik lees altijd ''De Vliegleraar''quote:Op maandag 2 maart 2009 21:46 schreef Livedeejay het volgende:
The Kite Runner gezien? Vond het best een afknapper na het lezen van De Vliegeraar eigenlijk..
welk boek uit de bijbel?quote:Op maandag 2 maart 2009 21:46 schreef Vijf_voor het volgende:
passion of the christ > bijbel
Mmm, nee.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef Ixnay het volgende:
Eigenlijk zeggen ze: "Ik heb het boek gelezen en jullie niet. Dat wil ik even laten weten. En mensen die lezen zijn intelligent en ik ook. Wilde iemand mij nog aanraken trouwens?"
The Da Vinci Codequote:Op maandag 2 maart 2009 21:49 schreef teamlead het volgende:
dat het boek beter is dan de film, betekent zeker niet dat de film automatisch helemaal kut is
Precies. Maar dan zijn de boeken ook wel heel erg uitgebreid. Maargoed, heb er geen probleem mee als er filsm zijn van 6 uur daarvanquote:Op maandag 2 maart 2009 21:48 schreef iCor het volgende:
Ik heb alle 3 LotR boeken gelezen, films kunnen niet tippen aan het orgineel.Wel goed geprobeerd..
Er zijn ook mensen die de fantasie ontberen om een verhaal in hun hoofd te visualiseren.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:44 schreef Luth. het volgende:
[..]
Dan weet ik 100% zeker dat jij LotR NIET hebt gelezen, en er anders weinig van hebt begrepen.
quote:
Gast, echt. Heb je het boek wel gelezen, of ben je gewoon een mongool? Die film was écht bagger.quote:
Mwoah, Ron Howard heeft ook goede dingen gedaan... Ik hou alleen mijn hart vast voor Angels & Demons.....quote:Op maandag 2 maart 2009 21:53 schreef teamlead het volgende:
[..]die verfilming sloeg inderdaad helemaal nergens meer op
is die regiseur inmiddels gestenigd trouwens? En tom hanks erbij?
Ja ik heb het boek gelezen en ja, de film was bagger..... lees jij wel????quote:Op maandag 2 maart 2009 21:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gast, echt. Heb je het boek wel gelezen, of ben je gewoon een mongool? Die film was écht bagger.
Excuses. Ik had mijn rode baggerbril op, en interpreteerde je reactie andersquote:Op maandag 2 maart 2009 21:56 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ja ik heb het boek gelezen en ja, de film was bagger..... lees jij wel????
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Excuses. Ik had mijn rode baggerbril op, en interpreteerde je reactie anders
Die film was zelfs bagger zonder het boek gelezen te hebben.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gast, echt. Heb je het boek wel gelezen, of ben je gewoon een mongool? Die film was écht bagger.
quote:Op maandag 2 maart 2009 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die film was zelfs bagger zonder het boek gelezen te hebben.
Het boek van The Virgin Suicides was toch echt beter dan de (ook goeie) film.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:23 schreef Armoed het volgende:
Wat haat ik dat, of ik nou een film bespreek of net de bioscoopzaal uitloop, van die paupers die per se "Het boek was beter" moeten zeggen.
De films zijn inderdaad subliem en staan zeker hoog in mijn top 10 van films aller tijden, maar toch is het boek beterquote:Op maandag 2 maart 2009 21:52 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die de fantasie ontberen om een verhaal in hun hoofd te visualiseren.
Dat mag gerust een gebrek genoemd worden.
Mijn bescheiden mening is overigens dat de briljante LOTR boeken trilogie door Peter Jackson evenzo briljant verfilmd is, ik zou niet weten hoe dat ooit te overtreffen is.
Films die 3 keer zo lang zijn en dus niet commercieel intressant....quote:Op maandag 2 maart 2009 21:52 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Mijn bescheiden mening is overigens dat de briljante LOTR boeken trilogie door Peter Jackson evenzo briljant verfilmd is, ik zou niet weten hoe dat ooit te overtreffen is.
Hoe kun je lotr nou beter vinden als film .. kijk dat het goede films zijn ben ik 100 procent met je eens maar het boek is gewoon totaal anders en ik vind ze ook niet echt te vergllijken, het boek is meer lore en de films zijn meer actiegericht.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat vind ik, nu jij.
twilight..........quote:Op maandag 2 maart 2009 22:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Twilight?
Het boek is inderdaad fucking mooi.
..sterf.quote:Op maandag 2 maart 2009 22:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
twilight..........
echt zo'n boek voor 14 jarige emomeisjes
heul welquote:Op maandag 2 maart 2009 21:23 schreef Armoed het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |