Goodbye.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Schrijf het op. Gaat misschien makkelijker.
And I choke. I try to walk away and I stumble. Though I try to hide it it's clear. My world crumbles when you are not near.quote:
4:35 t/m 8:50quote:Op maandag 2 maart 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
Deze keer was trouwens het ergst denk ik, gaat door tot pagina 6
En ik heb in totaal 9 uur gespendeerd aan het luisteren van dat nummer, ik heb 'm nu geloof ik een dag of 4/5 in mijn bezit.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
Deze keer was trouwens het ergst denk ik, gaat door tot pagina 6
Ik wilde hier heel wijs niet op ingaan, maar je hebt me zover hoor. Tomaathoofd.quote:
En over 4/5 dagen word je opgenomen in een inrichting.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik heb in totaal 9 uur gespendeerd aan het luisteren van dat nummer, ik heb 'm nu geloof ik een dag of 4/5 in mijn bezit.
Hihihi, nu word ik rood.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde hier heel wijs niet op ingaan, maar je hebt me zover hoor. Tomaathoofd.
Neehoorquote:Op maandag 2 maart 2009 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben het meisje in IQM's fobo. [ afbeelding ]
Je klinkt als mn broertje nu.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]
En over 4/5 dagen word je opgenomen in een inrichting.
Ik mag jouw familie wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je klinkt als mn broertje nu.
Die denkt ook dat ik op een dag opgenomen zal moeten worden in een psychiatrische inrichting
Checkt foboquote:Op maandag 2 maart 2009 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die checkte je gisteren al.quote:
Tief maar lekker op.quote:
quote:
Die mag ik hier volgens de policy niet posten.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:03 schreef jordeeeh het volgende:
GOFFEDOMME IK WIL GEWOON TIETEN ALS BEWIJS.
Snap dat dan
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:02 schreef IQM het volgende:
Volgens mij heb ik ook al een keer geklonken als je vader...
Alleen je zusje nog niet.
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]mijn zusje moest tijdens het avondeten heel hard om me lachen, en mn moeder was boos
!
Ik zei dat als je al een aardige tijd zwanger bent, en je wil dan nog abortus laten plegen, dat ze dan eerst het hoofdje van de foetus moeten kraken met een walnotenkraker omdat 'ie er anders niet doorheen pastmn moeder vond het ziek en mn zusje zei:
Walnotenkraker![]()
![]()
En ga nou niet opeens doen alsof je dat niet leuk vindtquote:
Pm, en/of msn.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Die mag ik hier volgens de policy niet posten.
Zoiets moet je zeggen als ze net melk in haar mond heeft. Dat doe ik altijd bij mijn zusje. Dan is het net dat spuitgat van een dolfijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]mijn zusje moest tijdens het avondeten heel hard om me lachen, en mn moeder was boos
!
Ik zei dat als je al een aardige tijd zwanger bent, en je wil dan nog abortus laten plegen, dat ze dan eerst het hoofdje van de foetus moeten kraken met een walnotenkraker omdat 'ie er anders niet doorheen pastmn moeder vond het ziek en mn zusje zei:
Walnotenkraker![]()
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als zo veel mensen het zeggen, zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je klinkt als mn broertje nu.
Die denkt ook dat ik op een dag opgenomen zal moeten worden in een psychiatrische inrichting
Check m'n smiley en PI. Natuurlijk vind ik het wel leuk!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ga nou niet opeens doen alsof je dat niet leuk vindt!
Maar ik ga chilluhhh met muh matties, fijne avond allemaal![]()
Twee is wel veel, ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als zo veel mensen het zeggen, zal er wel een kern van waarheid in zitten.
Misschien wel, maarja ik kan het ook niet helpen dat ik zó intelligent ben dan het naar gestoord neigtquote:Op maandag 2 maart 2009 20:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Als zo veel mensen het zeggen, zal er wel een kern van waarheid in zitten.
pics van je zusje!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
!
Walnotenkraker![]()
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien wel, maarja ik kan het ook niet helpen dat ik zó intelligent ben dan het naar gestoord neigt
Oohja, hence the PI...quote:Op maandag 2 maart 2009 20:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Check m'n smiley en PI. Natuurlijk vind ik het wel leuk!
Have fun.
Nu klink je als een voor mij heel bekend persoon.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien wel, maarja ik kan het ook niet helpen dat ik zó intelligent ben dan het naar gestoord neigt
Wie, jezelf?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Nu klink je als een voor mij heel bekend persoon.
je bedoeld verkapt-check-mijn-last.fm-post?quote:
Echt niet?quote:Op maandag 2 maart 2009 20:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, wtf. We gebruiken ze toch niet voor niks.
Ik las 'erectie'.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef leetzors het volgende:
He Breathtaking, komen die pics van je zusje nog? Want ik krijg maar geen reactie.
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef leetzors het volgende:
He Breathtaking, komen die pics van je zusje nog? Want ik krijg maar geen reactie.
Neem ik geen genoegen mee.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Bingo.
[..]
Een leven lang gratis Milnerkaas?
Ga eens langs hans anders!quote:
Nee, een ik-krijg-mail-van-last.fm-dus-ik-post-zodat-ik-op-het-icoontje-kan-klikken-post.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
je bedoeld verkapt-check-mijn-last.fm-post?
Jaja. DOEIquote:Op maandag 2 maart 2009 20:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik niet.
En jij was aan het chillen, right. Of moet je weer wachten op Mandy?
Dude, seriously, dit had mijn zusje kunnen zijn.quote:
Nou dan kun je de walnotenkraker zelfs eerst uittesten voor je hem op de foetus zet!quote:
Move over, wd, hello wd's zusje!quote:Op maandag 2 maart 2009 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dude, seriously, dit had mijn zusje kunnen zijn.
Hmm eerst maar eens vinden! Naar binnen gaan is stap 2.quote:
Dat zei je moeder vannacht ook tegen me.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:13 schreef leetzors het volgende:
[..]
Hmm eerst maar eens vinden! Naar binnen gaan is stap 2.
Waar neem je wel genoegen mee? Volgens mij hou ik de 19e geen geld meer over.quote:
Oke, en toen?quote:
-1 voor die ogen van julliequote:
Kon dit niet in een spoiler? Viespeuk.quote:
GEEN KUDOS VOOR JOUquote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tyft anders op naar GeenStijl, dikke mongol.
Dat kon inderdaad niet in een spoiler.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:18 schreef leetzors het volgende:
[..]
Kon dit niet in een spoiler? Viespeuk.
Nou, daar zal Jordy wel nachten van wakker liggen.quote:
Ga jij nou maar meeliften op hypes met je +1 en je viking.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:18 schreef leetzors het volgende:
[..]
Kon dit niet in een spoiler? Viespeuk.
Respect voor GeenStijl, kudtquote:Op maandag 2 maart 2009 20:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tyft anders op naar GeenStijl, dikke mongol.
Heul wel.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat kon inderdaad niet in een spoiler.
Ik zeg één keer +1quote:Op maandag 2 maart 2009 20:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ga jij nou maar meeliften op hypes met je +1 en je viking.Dit zijn geniale gasten!
quote:Op maandag 2 maart 2009 20:21 schreef Skylark. het volgende:
Bobby, ik zag laatst een film en daarin leek een actrice fucking veel op Hayden. Ze had alleen minder kleren aan.
Hayden Penetrate.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke film was dat dan? Penetrating Hayden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |