Eensch. Het is een heerlijke show, maar veeeels te korte eps. Dat mogen ze volgend seizoen wel beter doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:30 schreef Tim86 het volgende:
Mooie ep, maar wel schandalig kort..krap 18 minuten..wtf zeg..
quote:"The Monopolar Expedition" - 11 Mei
Terwijl Leonard zich klaarmaakt voor een drie maand durende expeditie, heroverwegen hij en Penny hun gevoelens voor elkaar.
volgens wiki:quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:07 schreef LockonStratos het volgende:
Wat een vette ep weer
Wat doet lennart ook alweer voor werk, gezien die expeditie?
Sheldon gaat ook mee op expeditie overigens ... en ze gaan naar ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:34 schreef Madsen het volgende:
[..]
volgens wiki:
Leonard is de protagonist van de show. Hij werkt voor Caltech op de afdeling experimentele natuurkunde en doet vooral onderzoek met lasers.
Ik ben trouwens ook benieuwd of er ook een afl/verwijzing naar de nieuwe Star Trek film komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Second thatquote:Op maandag 11 mei 2009 17:53 schreef Mavro het volgende:
Jammer dat ze dat ook weer in 18 min gaan afraffelen. Ik wil langere eps!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:49 schreef PieterBas het volgende:
Zal Sheldon de rest de Noordpool overleven..
quote:
Ik had eigenlijk verwacht dat er nog een opmerking zou komen als dat Sheldon het wel prettig vond als alles op dezelfde plek staat. Maar behalve 'you're in my spot' deden ze er verder niets mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:27 schreef Mirel het volgende:
Je kon gewoon zien dat de woningset verbouwd werd. Of ligt dat aan mij en hebben ze het gewoon expres zo'n beetje nagemaakt?
Die 3 maanden op de noordpool duren ongeveer net zo lang als de break tot september, dus verwacht maar niet dat ze doorgaan op de noordpool als de serie weer start.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:13 schreef PeRi het volgende:
Sheldon en Penny bij de deur!! 'Penny' "Sheldon?" 'Penny?' "Sheldon?"
![]()
![]()
!! En Sheldons pranks
!! Ik vond het eind wel jammer eigenlijk, vond het toch een beetje abrupt. Wel een goeie setting voor het nieuwe seizoen
!
Kan best toch? Normaal gesproken gaan series altijd door waar ze gebleven zijn. Maar het kan ook zijn idd dat ze dan al terug zijn. We'll seequote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 10:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die 3 maanden op de noordpool duren ongeveer net zo lang als de break tot september, dus verwacht maar niet dat ze doorgaan op de noordpool als de serie weer start.
Vaak ook niet hoor, ik denk dat het inderdaad gaat zoals Aanvoerder beschrijft. Entourage doet het ook vaak zo, gewoon na de pauze weer uitleggen wat er in de tussentijd gebeurd is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan best toch? Normaal gesproken gaan series altijd door waar ze gebleven zijn. Maar het kan ook zijn idd dat ze dan al terug zijn. We'll see.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze hebben de serie gecancelled, op nederlandse zenders althans.
Wat stom.
Bron!!!!!!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze hebben de serie gecancelled, op nederlandse zenders althans.
Wat stom.
Stond op teletext.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bron!!!!!!
http://www.veronicatv.nl/(...)287/typeofpage=78964
Hier gaat het gewoon door hoor...?
Sowieso zit BBT vol met geniale uitspraken. Naja. aan topic titels geen gebrek dus.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:44 schreef brtausi het volgende:
Ben weer van voor af aan begonnen, ben nu bij S01E10. Gelijk in het begin een van de beste uitspraken van sheldon in seizoen 1.
"if cats could sing, they would hate it to"
kan nog wel even doorgaan, maarja dit wordt een lange wacht op het volgende seizoen
quote:Actor Jim Parsons gets an Emmy nomination for his role as Sheldon Cooper in the CBS comedy "Big Bang Theory."
En meer dan terrechtquote:
Desondanks heeft deze er geen..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:17 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Sowieso zit BBT vol met geniale uitspraken. Naja. aan topic titels geen gebrek dus.
Ik hou niet van topic-titels met een zin er in.quote:
Ik mis iets.....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:56 schreef Madsen het volgende:
Actor Jim Parsons gets an Emmy nomination for his role as Sheldon Cooper in the CBS comedy "Big Bang Theory."
heeft iemand de special een paar weken terug gezien?
zonde eigenlijk, ik probeer altijd zo mogelijk er over te doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:51 schreef Butterfly91 het volgende:
Erg leuke serie, in een week de eerste twee seizoenen er doorheen gejaagd![]()
Sheldon![]()
![]()
Tvp voor nieuwe seizoen.
er was een preview op facebook, achter de schermen, de acteurs aan het woord maar ik ging toen weg en nou kan ik het niet terugvinden ...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik mis iets.....
edit:
Er was geen special hoor?
Al die shit-jokes uit die afleveringen waren te grappig.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:53 schreef brtausi het volgende:
[..]
Hahahaha, dit verzin je toch niet.
"When the shit hits the fan"
Ja, is The Flashquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:12 schreef Marble het volgende:
Oh misschien is het niet CM maar The Flash...
Heel leuk bedachtquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:07 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Captain Marvel, Wonder Woman, Captain America, Green Lantern, Super Sheldon
Grappig.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:07 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Captain Marvel, Wonder Woman, Captain America, Green Lantern, Super Sheldon
Het moet wel degelijk Captain Marvel voorstellen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, is The Flash.
Geniale promofoto!
Bazinga!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:59 schreef athlonkmf het volgende:
wat moet die B eigenlijk voorstellen?
Misschien is het een plotlijn. Dat Sheldon alle scheermesjes heeft verstopt of geconfisqueerd of zo. Titel van de aflevering: Occam's Razor.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2009 09:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Misschien is het een plotlijn. Dat Sheldon alle scheermesjes heeft verstopt of geconfisqueerd of zo. Titel van de aflevering: Occam's Razor.
Ja nu je het zegt. Logo van The Flash staat in een cirkel. Maar het logo van Captain Marvel loopt van boven naar beneden en hier van beneden naar bovenquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:03 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Het moet wel degelijk Captain Marvel voorstellen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:33 schreef LockonStratos het volgende:
Wat is die B van Sheldon eigenlijk?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:05 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Bazinga!
Nee geen idee eigenlijk. Of iets met BIg Bang.
Ik geloof 21 September!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:24 schreef Madsen het volgende:
weet iemand wanneer seizoen 3 begint? of lees ik daar nu overheen?
Fantastisch!quote:Op donderdag 3 september 2009 08:50 schreef athlonkmf het volgende:
Spoiler pics
http://thetvaddict.com/20(...)rns-from-the-arctic/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt echt lache
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:48 schreef brtausi het volgende:
[..]
Fantastisch!![]()
Sheldon op die manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt echt lache
![]()
ik kan niet wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 09-09-2009 20:52:25 ]#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
The Wire (op HBO)quote:Op woensdag 9 september 2009 19:11 schreef Madsen het volgende:
ik kan me niet herinneren wanneer ik me voor het laatst op een serie verheugde
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:23 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Merk ik daar een beetje Sheldon?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:23 schreef BaRdmann het volgende:
[..]
Merk ik daar een beetje Sheldon?
Nog een weekquote:Op maandag 14 september 2009 11:26 schreef egeltje1985 het volgende:
The next season will knock your socks off! Try putting them back on now.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |