Kan ik die missie niet gewoon overslaan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
dat is toch die waar je de drugs van een tafeltje moet pakken? in een oud gesloopt gebouw?
gewoon door een raamopening naar buiten klimmen gok ik. of via de tafel waar de drugs ligt op het dak komen.... maar zoals ik al zei, ben zelf de voordeur uitgelopen
Die is er ook niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan ik die missie niet gewoon overslaan?Ik kan geen achteruitgang vinden.
ik kom die agenten niet voorbijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die is er ook niet.
Je moet de voor uitgang uit, en vervolgens naar RECHTS naar het water, daar zit een gat in het hek en daar achter ligt een boot.
Je kan er wel in via de achterkant, via een trap, maar daar kan je niet naar terug.
Je kan ook voor de missie het gebied eerst verkenner, aanrader.![]()
1quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoeveel headshots heeft zo'n negeragent nodig.
twee is niet genoeg.
ik schiet twee keer vol in zijn gezicht met een sniper rifle en nog leeft die gozer. Voller in zijn gezicht kan ik 'em niet raken.quote:
Ja manquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik schiet twee keer vol in zijn gezicht met een sniper rifle en nog leeft die gozer. Voller in zijn gezicht kan ik 'em niet raken.
Sniper rifle??quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik schiet twee keer vol in zijn gezicht met een sniper rifle en nog leeft die gozer. Voller in zijn gezicht kan ik 'em niet raken.
die heb ik helemaal nietquote:
Moet je even destruction for beginners spelen, heb je m gratis + SMG + grenades.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die heb ik helemaal nietEens aanschaffen dan maar. Ga van 't weekend wel weer eens proberen.
Niks aan te doen, de eisen voor dit spel op de pc zijn gewoon echt heel veel te hoog, hier kan je trouwens checken of dat bij jou ook t geval, is, als je boven recommended zit moet t toch aardig lopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:39 schreef Razorback het volgende:
Nu ik dit topic toch zie:
Ik heb geprobeerd dit spel op me laptop te spelen (Acer Aspire 8930G-644G50BN met Windows Vista) maar dat ging erg schokkerig zelfs als ik alle instellingen op het laagst had staan.
Daarna heb ik het spel op me pc proberen te spelen (AMD Athlon 64 X2 4400, NVIDIA GeForce 8800 GTS, 2 GB Ram met Windows XP) en daar kan ik me muis niet eens bewegen.
Iemand enige oplossing, wil het toch wel graag spelen
Dat slaat nergens op. Je hebt gewoon die specs nodig om het te laten draaien.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niks aan te doen, de eisen voor dit spel op de pc zijn gewoon echt heel veel te hoog,
Ja maar ze zijn echt absurd hoog, heb t nu al een tijdje niet gevolgd maar met de pc release hoorde ik vaker dat mensen met een dikke high end pc het net fatsoenlijk op medium konden spelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Je hebt gewoon die specs nodig om het te laten draaien.
Je moet met Packie naar een of ander pakhuis rijden. Dan vanaf een dak een man of 20 neerschieten. Vervolgens een truck jatten en die naar een 'lock-up' rijden terwijl er volk achter je aan zit die op je truck schieten =(quote:
Volgens mij krijg je dan wel granaten om uit je raam to gooien, en anders kan je altijd achteruit schieten uit het raam, paar kogels op de bestuurder en hij is wel neerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:45 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je moet met Packie naar een of ander pakhuis rijden. Dan vanaf een dak een man of 20 neerschieten. Vervolgens een truck jatten en die naar een 'lock-up' rijden terwijl er volk achter je aan zit die op je truck schieten =(
Ok.. dit is dus gelukt dmv de bestuurder neer te schieten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan wel granaten om uit je raam to gooien, en anders kan je altijd achteruit schieten uit het raam, paar kogels op de bestuurder en hij is wel neer
Die missiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:09 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ok.. dit is dus gelukt dmv de bestuurder neer te schieten.
Nu ben ik bij die missie waar ik met Packie een bank moet overvallen. Werd ik in de metro door de politie neergeschoten..Missie duurde al ruim 20 minuten... dus had geen zin om (toen) opnieuw te beginnen.
Ik wou t net zeggen, prachtmissiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |