Zeker een enorm vette missie. Vetste missie so far....maar je baalt als je al 20 minuten bezig bent en dan neergeschoten wordquote:
ALF!quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Sinds maandag heb ik dan ook eindelijk GTA4, voor op de PS3.
Wat is het tof zeg, met allemaal kleine verbeteringen die het spel zo ongelooflijk gaaf maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die snow strom missie is eigenlijk nog wel best makkelijkDat zeg ik toch al de hele tij-hijd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch al de hele tij-hijd...
Nope.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:39 schreef Ixnay het volgende:
Kan ik de cutscenes in de PS3 versie ergens terugzien?
Ik heb een paar keer onbewust een cutscene halverwege geskipt door op x te drukken.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:39 schreef Ixnay het volgende:
Kan ik de cutscenes in de PS3 versie ergens terugzien?
Ik heb een paar keer onbewust een cutscene halverwege geskipt door op x te drukken.
Eind oktober komt hij uitquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:45 schreef -Dries- het volgende:
Ik hoop dat die nieuwe DLC snel uitkomt zeg... Heb echt weer zin in GTA 4, maar heb de main story en TLAD allebei al 100% uitgespeeld. Ik wil nieuwe content!
Sorry hoor, maar op de PC zit niet eens free-aimquote:
In GTAIV zit wel free aimquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:48 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar op de PC zit niet eens free-aimJe richtkruis beweegt over een soort raster heen en je kan niet vrij met je muis bewegen. Zoom maar eens in en beweeg dan heel langzaam met je muis. Dan zie je je richtkruis telkens stapje voor stapje verspringen. Echt belabberd en GTAIV vind ik ook een van de slechste ports qua controls. Het autorijden valt nog wel mee maar is in San Andreas ook veel beter uitgewerkt, en op de Xbox360 versie van GTAIV ook. En dan heb ik het nog niet eens over de bedroevende stuurwielsupport..
Daar had ik het overquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:48 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Het autorijden valt nog wel mee maar is in San Andreas ook veel beter uitgewerkt, en op de Xbox360 versie van GTAIV ook.
Ben benieuwd hoe lang t duurt voor hij op de PS3 komt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:45 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb een propaganda email gekregen van Rockstar games met een screenshot waar het op lijkt of je kan parachute springen in de ballad of gay tony.![]()
De trailer van de ballad of gay tony komt DINSDAG !!!!
Niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang t duurt voor hij op de PS3 komt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:45 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb een propaganda email gekregen van Rockstar games met een screenshot waar het op lijkt of je kan parachute springen in de ballad of gay tony.![]()
De trailer van de ballad of gay tony komt DINSDAG !!!!
Gast, waarom blijven PS3 eigenaren daarop hopen, het slaat nergens op. Microsoft heeft $50 miljoen betaald voor die 2 uitbreidingen, denk je nou echt dat het dan toch voor de PS3 komt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang t duurt voor hij op de PS3 komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |