Tussenstand deel 1434:quote:
vooruit het is gij zult genieten, maar jaquote:
lekker een elfde gebod...quote:
quote:
Ik heb 'm laatst nog gezien. Goede film.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
al had ik eigenlijk wel verwacht dat iemand dit na het eerste plaatje al wist
Inderdaad erg mooiquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik heb 'm laatst nog gezien. Goede film.
Same here. En dan had ik ook nog de originele naam gegevenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Inderdaad erg mooiIk had 't na 't eerste plaatje ook wel geweten, maar ik kwam te laat binnen
Dat wou ik eigenlijk ook doen, maar ik dacht dan is net weer iemand me voor omdat ik zonodig stoer wilde doen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Same here. En dan had ik ook nog de originele naam gegeven.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:58 schreef qonmann het volgende:
sangria ?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:06 schreef ScottTracy het volgende:
Het is een getal
in principe zeg ik dat tochquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:05 schreef tomtomaat het volgende:
Volgens wiki is dit het goed antwoord:
Licor 43 (ook wel Cuarenta Y Tres of Licor Cuarenta Y Tres) is een zoete Spaanse likeur met een sterke vanillesmaak. Ze stamt af van een drank die al duizenden jaren geleden in de buurt van Cartagena werd gemaakt, genaamd Liquor Mirabilis.
Dus....
easy peasyquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:51 schreef tomtomaat het volgende:
Chivas Regal. Famous Grous, Ballantines, Johnny Walker, Glennfiddich, Grant, Four Roses, Williamson
Het is gewoon goed volgens mij, maar ja...quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:52 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
klopt, normaal deel ik het punt ook wel uit.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |