... en die reuzen die je op de achtergrond ziet.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:34 schreef lubje25 het volgende:
Die lijkt me goed na een vraag met in het antwoord Giant. Die banzaiboom in de tuin lijkt me ook voldoende aanwijzing
Het AVRO gebouw volgens mij. Dawnbreaker +1quote:
yepquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:37 schreef Berkery het volgende:
Het team van Sri Lanka, nadat fans van Pakistan met scherp op hun bus schoten.
Shit PR....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Is dat die meid bij de FARC? Niemijer?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Is dat die meid bij de FARC? Niemijer?
Moet ik er nog bijzetten dat dit een zeer grote hint is?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Weer twee fout.
Aah ik snap em, tweevoudquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Moet ik er nog bijzetten dat dit een zeer grote hint is?
Dualis komt niet in het Nederlands voor, wel in semitische talen en sommige slavische talen.
Volgens mij hoor ik 4 punten te hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:46 schreef starla het volgende:
ATTENTIE
DE PUNTEN ZIJN BIJGEWERKT
IK HERHAAL
DE PUNTEN IN DE OP ZIJN BIJGEWERKT
Haaaaaaaalaluja!quote:
Dat heeft er mee te maken, maar is niet het woord wat ik zoek.quote:
quote:
quote:Hij was de eerste Nederlandse ontwerper en industrieel vormgever, die ook mannenmode ging ontwerpen, net als de Fransman Pierre Cardin al eerder deed.werkte enige tijd in het mekka van de Italiaanse couture, Milaan en in Amsterdam bij Max Heijmans, overigens zonder een specifieke modeopleiding te hebben genoten, hij is autodidact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |