Jeroen Koster heeft vorig jaar toch wel eens wat wielrennen gedaan?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja ik snap ook totaal niet waarom ze hier niet gewoon Jeroen Koster of Joris van den Berg hebben neergezet.
Nogal ja, daarom is hij er ook bij de NOS. Deed ook het hele veldritseizoen, of tenminste wat de NOS ervan uitzond.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jeroen Koster heeft vorig jaar toch wel eens wat wielrennen gedaan?
Snap ik ook niet. Geef ze de kans in dit soort uitzendingen. Hoe moeten ze het anders leren?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja ik snap ook totaal niet waarom ze hier niet gewoon Jeroen Koster of Joris van den Berg hebben neergezet.
Ik ben niet zo kapot van Jeroen ben blij met Evert.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jeroen Koster heeft vorig jaar toch wel eens wat wielrennen gedaan?
Herbert zal voor de tour kiezen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk één of ander groot schaatstournooi tijdens de maand Juli te plannen? Dan zijn we tijdens de Tour ook af van die flapdrol.
Dat nooit. Die gaat alle kanten op stuiteren.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:59 schreef Zelva het volgende:
Wanneer gaat Contador aan de kasseien beginnen, dat kan ie opeens vast ook wel.
Hij werd 32e op 36 seconden.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:17 schreef Gillingham het volgende:
Straf hoor, van Cotador.
Wat heeft Schleck eigenlijk gedaan?
Dank.quote:
Vind je? Ik vind het een heel goede proloog voor zijn doen. Een groot gat op Contador natuurlijk, maar op mannen als Chavanel minder dan 20 seconden, met een aankomst bergop is dat natuurlijk niks. Hij heeft nog alle kans op het podium.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:19 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dank.
Zal moeilijk worden dan om nog een rol van betekenis te spelen in het eindklassement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |