Cadellekequote:Op maandag 2 maart 2009 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
Wie o wie zal Contador hier iets kunnen maken?!
Met Posthuma hebben ze man die zeker top-5 in de proloog kan rijden en met Garate kan eventueel een top-10 plaats in het klassement worden afgedwongen. Voor de rest is dit in grote lijnen de klassiekerploeg, dus dat wordt weer volop aanvallen.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:00 schreef FredWielergek het volgende:
Het lijkt er op dat de Rabobank niet voor het klassement rijdt.
En ook niet voor de sprint.
FLECHA Juan Antonio
GARATE Juan Manuel
HAYMAN Mathew
LANGEVELD Sebastian
NUYENS Nick
POSTHUMA Joost
TANKINK Bram
TJALLINGII Maarten
De Ventoux ligt een kilometer of 50 verder naar het westen.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:46 schreef Ereinion het volgende:
Jammer genoeg niet de prachtige etappe naar Cannes, maar de vervanging mag er wezen. Erg mooi parcours. Zonder val, ziekte of waaiers zal Contador wel de eindwinnaar zijn.
De aankomst bergop lijkt trouwens net op de Ventoux:
En dan aanvallen is toch ook wat realistischer. En leuker om te kijkenquote:Op maandag 2 maart 2009 19:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Met Posthuma hebben ze man die zeker top-5 in de proloog kan rijden en met Garate kan eventueel een top-10 plaats in het klassement worden afgedwongen. Voor de rest is dit in grote lijnen de klassiekerploeg, dus dat wordt weer volop aanvallen.
Wie dat dan? Fränk Schleck?quote:
De rest zit in Murcia.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:00 schreef FredWielergek het volgende:
Het lijkt er op dat de Rabobank niet voor het klassement rijdt.
En ook niet voor de sprint.
FLECHA Juan Antonio
GARATE Juan Manuel
HAYMAN Mathew
LANGEVELD Sebastian
NUYENS Nick
POSTHUMA Joost
TANKINK Bram
TJALLINGII Maarten
Hoezo verrassen? Vorig jaar was hij hier 6e. Waarom dit jaar geen top-10?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:44 schreef Spraakwater het volgende:
Jammer dat de Rabobank met deze ploeg geen rol zal spelen in het eindklassement.
Of Garate moet mij eens flink gaan verrassen.
Verder hoop ik dat Andy Schleck wat kan laten zien, maar Contador zal wel met de zege a/d haal gaan gezien de 6de/7de etappe
Hopelijk een leuk wielerweekje!
andy schleck zit in Tirrenoquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:44 schreef Spraakwater het volgende:
Jammer dat de Rabobank met deze ploeg geen rol zal spelen in het eindklassement.
Of Garate moet mij eens flink gaan verrassen.
Verder hoop ik dat Andy Schleck wat kan laten zien, maar Contador zal wel met de zege a/d haal gaan gezien de 6de/7de etappe
Hopelijk een leuk wielerweekje!
Start Navarro wel? Ik denk dat hij ook wel wat aan Leipheimer gaat hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:10 schreef Bartoli het volgende:
overigens denk ik dat Contador het meeste zal hebben aan Daniel Navarro zodra het bergop gaat. De rest heb ik nog niet bepaald een goed niveau zien halen
Leipheimer start niet door een breuk in het heiligbeen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:36 schreef in_extremis het volgende:
[..]
Start Navarro wel? Ik denk dat hij ook wel wat aan Leipheimer gaat hebben
quote:
Ik denk dat die een paar etappes verstoppertje gaat spelen.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef icebliss het volgende:
'En daar gaat Voeckler, een echt straatboeffie, die kan het peloton gek maken met zijn capriolen!'
'Zeg Evert, ken je het verhaal over de vader van Voeckler al?'
Is het niet mogelijk één of ander groot schaatstournooi tijdens de maand Juli te plannen? Dan zijn we tijdens de Tour ook af van die flapdrol.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar Ten Napel. Veel slechter dan Herbert Dijkstra is niet mogelijk. Al zal de commentaarstijl van Ten Napel beter passen bij een heroïsche bergetappe.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk één of ander groot schaatstournooi tijdens de maand Juli te plannen? Dan zijn we tijdens de Tour ook af van die flapdrol.
En dat in een koers zonder Boonen ...quote:
Ze hebben het nu al een kwartier over Steegmans ofzoquote:Op zondag 8 maart 2009 14:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dat in een koers zonder Boonen ...
Ze moeten wat als Mart en Herbert in Amerika zittenquote:
Tsja ik snap ook totaal niet waarom ze hier niet gewoon Jeroen Koster of Joris van den Berg hebben neergezet.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:39 schreef Remzz het volgende:
Whehe Evert ten NapelWord het nu echt niet eens tijd voor wat verjonging bij de commentatoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |