Jij bent grappig, eerst 50, dan 40 bieden, terwijl je zelf ook dondersgoed weet dat deze min 100 euro waard nog is. En nogmaals, het is voornamelijk bedoelt als ruil.quote:
tjha vraagprijs verplicht he, en als je niet reageert zak ik met mijn bodquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij bent grappig, eerst 50, dan 40 bieden, terwijl je zelf ook dondersgoed weet dat deze min 100 euro waard nog is. En nogmaals, het is voornamelijk bedoelt als ruil.
Tis toch ruilen..quote:Op maandag 16 maart 2009 11:57 schreef Syd het volgende:
[..]
tjha vraagprijs verplicht he, en als je niet reageert zak ik met mijn bod
Ik drink niet..quote:
Hmm, even overna denkenquote:
je bent homo ?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik drink niet..
[..]
Hmm, even overna denken
jaquote:
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:12 schreef delano.888 het volgende:
Kick voor deze super MP3
Heb wel zin in een nieuwe gadget in huis, dus bied eens wat leuks!
Er is al een nokia n91 geboden, maar iets te shiny voor mijquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:07 schreef Jimbo het volgende:
ik blijf bij het kratje bier of het flesje wijn
Ha, dan bied ik mijn 1Gb iPod Nano.quote:Op maandag 6 april 2009 17:09 schreef Noortje. het volgende:
Je mag mijn 1GB iPod Shuffle (waarvan overigens het clipje scheef is maar nog wel geclipt kan worden)?
Die van jou kan je niet aan je broek klikken.quote:Op maandag 6 april 2009 19:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ha, dan bied ik mijn 1Gb iPod Nano.
Je kan hem eraan vastplakken als je tape hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die van jou kan je niet aan je broek klikken.
Denk toch al niet dat ik m nog weg ga doen, ben er eigenlijk nog best heel blij mee. En heb ook niet t gevoel dat ik er hier wat leuks voor ga krijgen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben geen jongen!![]()
En en en en we kicken je topic steeds, dus wees blij. Eigenlijk zouden één van ons die mp3speler van je gewoon gratisch moeten ontvangen voor deze dienst.
een 16gb variant vandaag voor 119e in de aanbieding , nieuwquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Denk toch al niet dat ik m nog weg ga doen, ben er eigenlijk nog best heel blij mee. En heb ook niet t gevoel dat ik er hier wat leuks voor ga krijgen.
Dus doe maar niet kicken, meisje
Weet je wat, ik ga hem even aanbieden in wat V&A topics.
Wat bedoel je nou precies, deze MP3 bestaat niet in 16gb als je dat bedoelt..quote:Op woensdag 8 april 2009 00:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
een 16gb variant vandaag voor 119e in de aanbieding , nieuw
dan was 't 8gb kan ookquote:Op woensdag 8 april 2009 11:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou precies, deze MP3 bestaat niet in 16gb als je dat bedoelt..
Maar 4gb? Die mp3s van tegenwoordig zijn zooo overdreven, heb nooit meer dan 1 gig vol gekregen (250 nummers ofzo?)quote:Op woensdag 8 april 2009 17:03 schreef blckbb het volgende:
Jammer dat het maar 4gb is.. anders had ik misschien interesse
Ik heb nu ook 4 gig en het is gewoon veels te weinig voor mequote:Op donderdag 9 april 2009 00:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar 4gb? Die mp3s van tegenwoordig zijn zooo overdreven, heb nooit meer dan 1 gig vol gekregen (250 nummers ofzo?)
Nee dankje, voorkeur gaat nu 100% naar [GEZ] 17 inch breedbeeld tft scherm 1440x900 zwart. en heel misschien andere elektronica, maar geen trainingspakquote:Op maandag 20 april 2009 12:57 schreef Plots het volgende:
Ruilen tegen een nieuwe trainingspak van Lotto? Maat: L - Kleur: Blauw
Ik drink nog steeds niet.quote:
Vraagprijs is ruilen tegen tft schermquote:
"je mag ook geld bieden". Voldoende? Dank u.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vraagprijs is ruilen tegen tft scherm![]()
Lees anders eerst t topic
Ik dus opzoeken wat USP is he (verkeerd gekeken) ik dacht oh vet lijkt me wel wat, bleek er UPS te staanquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:56 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb nog een leeslampje, fietslampjes, twee moederborden, een UPS en een Logitech trackball wireless liggen.
Das mooi, maar onder de 70 gaat hij niet wegquote:
Alles zit erbij, met keuze uit oordopjes, kan wel even fotos maken, de orginele oordopjes worden door iedereen een ramp bevonden, maar ik vond ze geweldig, dus die zijn redelijk "op".quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:32 schreef Sloggi het volgende:
Ik ga omhoog naar 60.
Zit alles er nog bij? Moet je 'm via USB opladen of zit er een netadapter bij?
En ik alvast een foto maken hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:45 schreef Sloggi het volgende:
Foto's zijn niet nodig, ik geloof je wel.
Het lijkt me een tof ding, maar ik wil er niet te veel aan uitgeven, dus hopelijk komen we er met 60 uit.
Waar woon je eigenlijk?quote:
Ok, das niet handig. 70 inc dan. En geen cent minderquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:59 schreef Sloggi het volgende:
Noord-Limburg.
Ik ga slapen, ik hoor 't morgen wel.
He wat jammer nou, dan blijft hij hierquote:
Nogal ja, maar hij is me eigenlijk veel meer waard, dus mocht je er nog 70 voor over hebben hoor ik het wel, zo niet, dan nietquote:
Deal. verder via PM.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef Sloggi het volgende:
Ach what the heck, als je 'm verzekerd verzendt (is ongeveer een euro duurder geloof ik) dan hebben we een deal voor 70 euro. PM me je bankgegevens maar, dan maak ik 't geld over en stuur ik je mijn adres.
En geld binnen en verkocht, modjes, slotje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |