Vraagprijs is ruilen tegen tft schermquote:
"je mag ook geld bieden". Voldoende? Dank u.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Vraagprijs is ruilen tegen tft scherm![]()
Lees anders eerst t topic
Ik dus opzoeken wat USP is he (verkeerd gekeken) ik dacht oh vet lijkt me wel wat, bleek er UPS te staanquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:56 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb nog een leeslampje, fietslampjes, twee moederborden, een UPS en een Logitech trackball wireless liggen.
Das mooi, maar onder de 70 gaat hij niet wegquote:
Alles zit erbij, met keuze uit oordopjes, kan wel even fotos maken, de orginele oordopjes worden door iedereen een ramp bevonden, maar ik vond ze geweldig, dus die zijn redelijk "op".quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:32 schreef Sloggi het volgende:
Ik ga omhoog naar 60.
Zit alles er nog bij? Moet je 'm via USB opladen of zit er een netadapter bij?
En ik alvast een foto maken hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:45 schreef Sloggi het volgende:
Foto's zijn niet nodig, ik geloof je wel.
Het lijkt me een tof ding, maar ik wil er niet te veel aan uitgeven, dus hopelijk komen we er met 60 uit.
Waar woon je eigenlijk?quote:
Ok, das niet handig. 70 inc dan. En geen cent minderquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:59 schreef Sloggi het volgende:
Noord-Limburg.
Ik ga slapen, ik hoor 't morgen wel.
He wat jammer nou, dan blijft hij hierquote:
Nogal ja, maar hij is me eigenlijk veel meer waard, dus mocht je er nog 70 voor over hebben hoor ik het wel, zo niet, dan nietquote:
Deal. verder via PM.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef Sloggi het volgende:
Ach what the heck, als je 'm verzekerd verzendt (is ongeveer een euro duurder geloof ik) dan hebben we een deal voor 70 euro. PM me je bankgegevens maar, dan maak ik 't geld over en stuur ik je mijn adres.
En geld binnen en verkocht, modjes, slotje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |