Je moet Spanky ook niet vertrouwenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:52 schreef lennartb.nl het volgende:
Xbox van mn vriendin is kapot
Hij doet het nog wel maar wil geen discs meer lezen. Gister tijdens de MX vs ATV van spanky maakte de disc een raar geluid. Nu doet ie dat bij alle discs zodra ze beginnen.
Tegenwoordig draagt Bergen Op Zoom die titel, hoor.quote:
Die fout maakt iedereen de eerste keer!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet Spanky ook niet vertrouwen
Lijkt mij ook geweldig,....!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:43 schreef Wessiej het volgende:
Wat een spel
Chronicles of Riddick that is.
Vertel eens wat meer over de gamequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:43 schreef Wessiej het volgende:
Wat een spel
Chronicles of Riddick that is.
quote:Riddick demo on Xbox Live now
Atari and Starbreeze have made a 360 demo of imminent Riddick reboot, The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena, available on Xbox Live. A PS3 demo will arrive on the PlayStation network some time later this month.
The demo features the Athena Main Decks level, and offers players a chance to control a Drone, one of the semi-sentient, remote-controllable enemies that will play a central part in the first-person stealth actioner.
Assault on Dark Athena is a sequel to the 2004 Xbox game, The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay - also included in this release, in a full high-definition remake.
It's out on April 7th in North America and April 24th over here on 360, PS3 and PC. Get more info, including hands-on impressions, at the Dark Athena gamepage.
http://www.eurogamer.net/articles/riddick-demo-on-xbox-live-now
Heb je de oude Riddick gespeeld? Indien dat wel zo is, het is gewoon dat, maar dan een stuk mooierquote:
De Xbox versie was zoooo goed! Onwijs van genoten toen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je de oude Riddick gespeeld? Indien dat wel zo is, het is gewoon dat, maar dan een stuk mooier
En je speelt de demo in het nieuwe stuk, op een ruimteschip. Verhaal merk je niet echt aangezien de demo wat aan de korte kant is, maar het smaakt zeker naar meer
Het begin dat je in die gevangenis zit en dat je zo'n schroevendraaier krijgtquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:27 schreef Sjotime het volgende:
[..]
De Xbox versie was zoooo goed! Onwijs van genoten toen!
Als je hem naar zo'n inruilshop brengt krijg je waarschijnlijk nog meer terug dan je er voor betaald hebtquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:45 schreef Klonk het volgende:
voor 9 euro kun je idd geen miskoop doen, hier hetzelfde, heb moeite de doodsimpele controls te snappen
GTA4 nog in de kop en vingers...
Ik had hetzelfde als jij, de demo vond ik niet zoveel aan. Toch maar de full gekocht een aantal weken geleden en vond het een erg toffe game. Eigenlijk in 1 ruk uitgespeeld (met 6 uurtjes slapen tussendoor). Daarna kun je nog speedruns en time trials doen, maar heb dat zelf amper gedaan omdat ik weer nieuwe spellen binnen kreegquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Training en Prologue van Mirror's Edge gedaan en ik vind het stukken beter dan de demo op de een of andere manier. Ik ga nog wel vaak dood door mis springen (ze moeten voor het vervolg even praten met de makers van Tomb Raider ivm een autograb) maar het is toffer dan ik dacht. Zeker voor 9 euro.
nah, doe maar niet ik heb hem heel bewust gekocht, vond hem na de eerste demo destijds wel erg tof maar door de berichten over de korte gameplay had ik zoiets van: da´s wel erg weinig voor 6 tientjes en besloot te wachten tot ie een keer in de budgetbak kwam en dat kwam iequote:Op woensdag 4 maart 2009 15:50 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Als je hem naar zo'n inruilshop brengt krijg je waarschijnlijk nog meer terug dan je er voor betaald hebt
Ik doelde meer naar het ergste wat je kan overkomenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, doe maar niet ik heb hem heel bewust gekocht, vond hem na de eerste demo destijds wel erg tof maar door de berichten over de korte gameplay had ik zoiets van: da´s wel erg weinig voor 6 tientjes en besloot te wachten tot ie een keer in de budgetbak kwam en dat kwam ie
AAA GAMEquote:
Je weet het Sjo! Dat spel wordt gruwelijk vetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |