quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:38 schreef Cyberia18 het volgende:
FRS.Hulde dat ze in dezen gewoon het spel hebben geleverd. Zo vanzelfsprekend is dat tegenwoordig niet dat dat gebeurt.
Voor de rest blijven het natuurlijk wel 1e klas naaiers met hun absurde prijzen.
Volgens mij ook jaquote:
Morgen maar ff downloaden , vriendin lief is TV aan het kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:28 schreef Wessiej het volgende:
HOLY FUUUHUUCK.
Demo online van: Legends of Wrestlemania, Wheelman en Wanted.
LoW
Voor Legends of Wrestlemania moet je haar gewoon van de tv vandaan gooien.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Morgen maar ff downloaden , vriendin lief is TV aan het kijken
Met een heupworp en daarna een stoeltje op der kop knoepenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voor Legends of Wrestlemania moet je haar gewoon van de tv vandaan gooien.
Ik ben bang voor haar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voor Legends of Wrestlemania moet je haar gewoon van de tv vandaan gooien.
Het mooiste is wel dat ze die games ook daadwerkelijk geleverd hebbenquote:
Laatste tab van My Xbox,... bij settings!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:36 schreef ScrapHead het volgende:
Hallo jongens,
Even een vraagje... hoe kan ik de Xbox360 terugbrengen/herstellen naar fabrieksinstellingen?
In de reviews werd daar ook idd al voor gewaarschuwd! Toch wel jammer moet ik zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:51 schreef Scarface2004 het volgende:
whahahah, wat een kutgame dat Race Pro
Volgens mij echt zo´n game die ik helemaal afkraak maar toch vaak ga spelen.
Ik rij op zandvoort en die schaduwen van de andere auto´s verschijnen pas na 15 seconden.
Leek net alsof ze over de baan zweefde.
en dat geluid...jezus![]()
heerlijk fout
Ik denk dat ik'm op een gegeven moment toch wel ga spelen, vlak voor de release van PoP 2 ofzoquote:Epilogue doesn't even have the grace to live up to its literary title. There's no closure here, just a finite story extended by transparent and clumsy means. The conclusion, when it comes, so blatantly leaves you hanging for Prince of Persia 2 that you wonder why the game itself couldn't have ended this way. There's certainly entertainment to be had along the way, but by abandoning much of what made the original game soar and replacing it with reheated battles and uninspired platform sections this offering feels largely superfluous.
5/10
Major Nelsonquote:Starting March 18th, we’re kicking off the Days of Arcade promotion. Much like the Summer of Arcade last year, (but bigger) the Arcade team has lined up six-weeks of blockbuster titles :The Dishwasher: Dead Samurai Flock Hasbro Family Game Night Lode Runner Outrun Online Arcade Puzzle Quest: Galactrix UNO Rush
First out of the gate on March 18th is Hasbro Family Game Night. Following that, I’ll post each Monday what that weeks Arcade release will be.
As you can see, that we’ve got seven titles..for a six-week promotion. The Arcade team decided they’re going to surprise you one week when they double up the fun.
Oh, Uno heet nu Uno Rush? Vond het al vreemd. Misschien komt er een leuke aanbieding met die Hasbro games, 4 op een rij leek me wel leuk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, het klinkt beter dan het is hoor. Dishwasher is maar een stom spel, Flock lijkt me niets, Hasbro is te duur, Lode Runner heeft potentie, Outrun is alleen voor Strolie, Puzzle Quest vind ik niet leuk en Uno heb ik al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |