Dat doet mij dan weer helemaal niksquote:
Ik heb de mijne op laten halen, via de website van UPS kun je aangeven wanneer ze dat komen doen. Werkt echt perfect!quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:07 schreef Mirel het volgende:
[..]
Mij wel!Ik heb gister 360 support gebeld en kreeg ook te horen dat UPS langs zou komen. Ik heb inmiddels 2 mails, eentje van xbox en eentje van UPS. In die van UPS heb ik dus de volgende 2 dingen uitgeprint:
Uw UPS Retourlabel ophalen .
Ontvangstbewijs ophalen.
In het xbox mailtje kon je via een link naar de UPS site gaan waar je kon intikken wanneer je wilde dat UPS langs komt. Moet dat of komen ze vanzelf?
En dat retourlabeltje, ik heb die hele pagina uitgeprint, met de uitlegtekst erboven, maakt dat wat uit?
Co-op met een vriend, kistje bier erbij en gewoon knallen. Jawelquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat doet mij dan weer helemaal niks
Kan je gewoon splitscreen cooppen? Want dat is altijd leuk natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Co-op met een vriend, kistje bier erbij en gewoon knallen. JawelZelfs jij zou dat leuk vinden!
Ja ik kan em dan vouwen maar omdat ik de hele pagina uitprint is het een rare vouw.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:25 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik heb het als volgt geregeld:
- 360 zelf ingepakt en dat retourlabel er (gevouwen, wordt aangegeven op het label) opgeplakt
- ingeleverd bij UPS (zit een paar honderd meter van mijn werk)
Ik weet dat je hem ook op kan laten halen maar ik hou liever zelf de regie in handen.
Ah ok. Dan hoef ik nu alleen nog een doos te zoeken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb de mijne op laten halen, via de website van UPS kun je aangeven wanneer ze dat komen doen. Werkt echt perfect!
Gears 2 vond ik in het begin eigenlijk vrij rustig beginnen. Daarna wordt het wel erg over de top ja. Moet je van houdenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:02 schreef Rossdale het volgende:
Gears 1 co-op vond ik wel tof, maar Gears 2 vond ik echt zo ontzettend tegenvallen... Veelste over-de-top.
Jepquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:00 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Kan je gewoon splitscreen cooppen? Want dat is altijd leuk natuurlijk
Gewoon vouwen waar aangegeven, dat er her en der nog wat uitsteekt maakt niet uit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:01 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja ik kan em dan vouwen maar omdat ik de hele pagina uitprint is het een rare vouw.
Even tekenen:
[ afbeelding ]
Zo dan. Ik dacht dat ik misschien alleen het gedeelte vanaf de handtekening moest printen. En ik woon niet dichtbij een centrale dusja.
Naar de film? Heb je previews, trailers, screens?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:20 schreef Lyzio het volgende:
Wanted komt ook op mijn lijstje. Lijkt me een vette game
Naar de film jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naar de film? Heb je previews, trailers, screens?
Ja, wat is dat nou voor service?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Naar de film jaHeb hier volgens mij op een andere page, of in het vorige topic, een filmpje gedumpt van Gamespot. Zag er best mooi en goed uit.
het enige wat ik kan zeggen is dat het verhaal als een aanvulling moet zien naast de film.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naar de film? Heb je previews, trailers, screens?
http://www.gamespot.com/x(...)l?tag=result;title;0quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, wat is dat nou voor service?
ik had graag plaatjes voor je gepost, maar ik zit met mobiel te internetten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, wat is dat nou voor service?
Ja, nu heb ik al op Eurogamer gekeken: http://www.eurogamer.net/(...)-fate_bullet-curvingquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:28 schreef Lyzio het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/x(...)l?tag=result;title;0
There you go
Dat kan, heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:33 schreef wc-eend het volgende:
Weten de lost odessey spelers of het nog mogelijk is om dreams die je gemist hebt later nog terug te vinden? Want volgens mij heb ik er een paar gemist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |