Was al zo blij dat ze weg was.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
wtf weer die hele rechtse met die korte coupe
Evelinequote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:41 schreef Ladyxima het volgende:
het zou ook wat zijn, eveline 2x in dezelfde week op date
LOL inderdaad....de smaak van die meiden is op zijn zachts gezegdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:51 schreef Maanvis het volgende:
wtf.. die kerel die WOW speelt is nu al weg, en die dikkerd die romantisch is die zit er nog.
Dit biedt hoop voor mij
Lokale heldquote:Voor het programma "Take me out" van RTL5 (elke werkdag om 19:30 uur met Eddy Zoey) heb ik mezelf een tijdje geleden opgegeven.
nu mag ik meedoen als Jongen tegenover 30 vrouwen. hiervoor willen ze ook een filmpje gaan maken over hoe ik in mijn privé leven ben!!.
en dat gaat dan eindelijk gebeuren
Aankomende Zaterdag 14 maart oplocatie van Clubdepartment aan de koningstraat te Den Helder
maar het zou helemal leuk zijn als jullie er ook allemaal bij kunnen zijn om de kroeg op te vullen!!??
Dus heb je zaterdag om 15:00uur niets op de planning staan en wil je mij hierbij helpen dan ben je van harte welkom en maak je mij blij
Voor de vrouwen is 't niet zo moeilijk om dichtbij te komenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:56 schreef Ladyxima het volgende:
Danielle weer niet op datemaar ze was zo dichtbij..
het wachten is op de keer dat ze alleen overblijft en hij wel op date moetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:56 schreef Ladyxima het volgende:
Danielle weer niet op datemaar ze was zo dichtbij..
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:37 schreef thloreg het volgende:
Pff al die RTL programma's lopen toch over van de nepheid? Zie Herrie in de Keuken ed. Men gebruikt tegenwoordig allemaal casting vee om de illussie te wekken dat het allemaal echt is terwijl het allemaal doorgestoken (hype) kaart is. Puur en alleen om feel good tv te maken. Kortom ROMMEL!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:45 schreef controlaltdelete het volgende:
ik heb het een paar keer gezien maar vond het nou niet echt bijzonder te noemen. Ik heb het idee dat het ook in scene gezet kan zijn zoals dat vaak gebeurd in tv shows. Viel me ook op dat vrouwen die al eens een date hadden weer terug zijn in de volgende show???
Zonde dat Eddy overgestapt is naar zo'n pulpzender... doet ie zichzelf afbreuk mee.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef FashionXstar het volgende:
OMG, die Danielle met dikke (vatsige ) tieten heeft ook meegedaan met xfactor
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:25 schreef kogelbiefstuk het volgende:
Wat maakt die Jorinde toch een "blonde" indruk op me...
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Een typisch leeghoofd uit het lokale kamp of achterbuurt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:11 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom vallen dat soort ordinaire wijven toch altijd op negers.
Puur om op te scheppen tegenover hun vriendinnen hoeveel meter lul ze nu meer 's nachts naar binnen hebben gehad![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:56 schreef Friek_ het volgende:
Wat een programma weer zeg.Eddy Zoey presenteert het allemaal wel gladjes, maar die gasten zijn echt het dieptepunt af en toe. Kom op zeg, je gaat toch niet met twee van die borstels dansen, Elvis imiteren of patsen met je spierkracht?
Dan heb ik 't nog niet eens gehad over die enorme dozen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:00 schreef Friek_ het volgende:
Het valt me trouwens erg tegen dat die kale clubleider geen wijf kreeg. Het leek me wel een kerel met een gladde babbel die het enigszins voor elkaar had.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:01 schreef Dragorius het volgende:
Ze waren bang dat hij met al die andere vrouwen teveel aandacht kreeg, die in "zijn" club kwamen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:10 schreef Mendeljev het volgende:
Waldo studeert Russisch en gaat er vandoor met een Russische chick!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef Goofisch het volgende:
ja waldo![]()
Moeilijk tank van een vent die erdan vandoor gaat met een chick van 14 jaar jonger die er ook nogis niet verkeerd uitziet
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
En ik vind die Eddy zooey als hij opkomt wel erg irritant met zijn kreten van: 'jahaha!', 'wooeeewww!' en 'wat goed zeg!' etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |