Volgens mij heeft die ook meegedaan met X-factor met haar zus. Plaatsvervangende schaamte.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:44 schreef Nouk het volgende:
Oh god en die dikke Danielle of iets met dat haar naar achter. Prachtig type.
Dat is het sleutelwoord van de show denk ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die ook meegedaan met X-factor met haar zus. Plaatsvervangende schaamte.
Ik denk dat hij buiten de camera's ook wel een andere keuze gemaakt zou hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:37 schreef LeonH het volgende:
leeghoofd Jorinde en leeghoofd anabooltje zouden wel goed bij elkaar passen
UNITED Studios Hilversum 47quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:57 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan er ook niet achter komen waar het is, Aalsmeer, Hilversum, Bussum.....
Denk dat ze op een dag 2, 3 afleveringen opnemen , zoals ook met Deal no Deal,
zeg ns Aaa........
Nou ja zie wel, ik ga echter geen geld toe geven om als publiek het bij te wonen.
Dat soort types maken het programma wel erg leuk. Net als haarband Daisy en blingbling Lilian.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:23 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
ja mooi he die tara. weinig kritisch daar houden we van
Die ene jongen die aan motorcrossen deed die op het platteland woont, die heeft wel een leuk meisje te pakken. voor de rest hebbe ze vaak draken idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:50 schreef Maanvis het volgende:
Jammer dat je als man eigenlijk niets te kiezen hebt.. vaak blijven alleen de lelijke of oudjes over
Nee, die mannen zijn adonissenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef ukga het volgende:
[..]
Die ene jongen die aan motorcrossen deed die op het platteland woont, die heeft wel een leuk meisje te pakken. voor de rest hebbe ze vaak draken idd.
+ die dikke putjesschepper met Julia!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:08 schreef ukga het volgende:
[..]
Die ene jongen die aan motorcrossen deed die op het platteland woont, die heeft wel een leuk meisje te pakken. voor de rest hebbe ze vaak draken idd.
Lijkt er wel op... Take Me Out = HOAXquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |