De albumcover? Euronymous?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:47 schreef msnk het volgende:
Heb ook nog wat zitten lezen over Mayhem, jezus wat een freaky shit allemaal
Nu zijn artikelen gevonden via Wikipedia en Google niet de beste bronnen, maar een debunk artikel ben ik in ieder geval nog niet tegengekomen...quote:Eventually, rumors surfaced that Euronymous made a stew with pieces of Dead's brain, and made necklaces with fragments of Dead's skull. The band later stated that the former rumor was false, but the latter was true. Additionally, Euronymous claimed to have given these necklaces to musicians he deemed worthy.
Ook niet heel gek, hoor.quote:
quote:The Second Wave of black metal emerged in the early 1990s and was largely centred on the Norwegian black metal scene. During 1990–1994 a number of Norwegian artists began performing and releasing black metal music; this included Mayhem, Burzum, Immortal, Darkthrone, Satyricon, Enslaved, Emperor, Thorns, Ildjarn, Gorgoroth, Ulver and Carpathian Forest.
Welke documentaire?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:04 schreef Darkestrah het volgende:
Haha, zet ik net een documentaire over (Noorse) black metal op, eerste nummer wat je hoort: Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas.
Wel verdikkie.
Ja maar de vraag is wat voor karakter. Ik vind de muziek van een flink aantal bands zwaar ok maar al die onzin er om heen vind ik eerder lachwekkend.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:47 schreef emokid het volgende:
Ik vind het allemaal geweldig wat er gebeurd is. Het heeft black metal karakter gegeven. Geef mij eens ongelijk.
Gedeeltelijk mee eens, het heeft alleen de algemene metal scene/circus een slechte naam gegeven en een hele hoop vooroordelen gecreerd.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:47 schreef emokid het volgende:
Ik vind het allemaal geweldig wat er gebeurd is. Het heeft black metal karakter gegeven. Geef mij eens ongelijk.
Die vooroordelen waren er al voor dat de blackmetal onstond.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:51 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens, het heeft alleen de algemene metal scene/circus een slechte naam gegeven en een hele hoop vooroordelen gecreerd.
Ja ,maar black metal zorgde ervoor dat die standpunten nog 1 stapje verder werden gezet.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die vooroordelen waren er al voor dat de blackmetal onstond.
Dat is waar. Aan beide kanten.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:07 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Ja ,maar black metal zorgde ervoor dat die standpunten nog 1 stapje verder werden gezet.
Aha ik zie het. Ik hoop toch dat dit topic kan blijven, deze heeft gewoon serieuze posts ipv die.quote:
Nein! Slotje.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Aha ik zie het. Ik hoop toch dat dit topic kan blijven, deze heeft gewoon serieuze posts ipv die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |