BM bandjes die zo 'true' mogelijk proberen te zijn door een enorme baggerproductie te hanteren kan ik nou ook niet bepaald waarderen. Bands als Enslaved en Emperor kan ik wel weer waarderen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:00 schreef Mr-Coffee het volgende:
Vroegah vond ik Black metal gaaf, tegenwoordig vind ik een hoop BM die ik vroegah luisterde maar een gammele bak herrie.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
BM bandjes die zo 'true' mogelijk proberen te zijn door een enorme baggerproductie te hanteren kan ik nou ook niet bepaald waarderen. Bands als Enslaved en Emperor kan ik wel weer waarderen.
Geen black.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik luisterde vroeger wel eens naar Tiamat. Wasda?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik luister blackmetal en dan vooral bands zoals Cradle Of Filth voor heen blackmetal nu darkmetal. Maar bands zoals Marduk, Ankercoke en Anaal Nathrakh. Verder zijn bands zoals Finntroll en Enslaved die folk en viking elementen hun sound toevoegen ook goed.
Maar dat hele satanische gedoe en dat underground gedoe hoeft van mijn niet. Er is overigens ook een christelijke blackmetal uit Nederland genaamd Slechtvalk. Ook een goeie band. Veel bands die in het begin van hun carriere satanische waren zijn dat nu niet meer. Rotting Christ bijvoorbeeld die baalt nu eigenlijk van hun naam. Omdat ze nu niet meer zijn zoals vroeger. Verder zijn veel mensen die begin jaren negentig in de Noorse blackmetal scene zaten helemaal niet meer zo als ze toen waren. Op een paar uitzonderingen na.
Dissection is ook cool, laatste plaat vond ik wat minder (te melodieus).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:36 schreef OFfSprngr het volgende:
En ik vergeet totaal Dissection (en ja, niet geheel Black, of moet ik werkelijk erop ingaan dat het Blackend Melo-Death is?).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |