quote:Op maandag 2 maart 2009 17:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Is dit Nederlands?![]()
Death metal is niet goed voor je hersens.
Mayhem.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:56 schreef Andyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het was zeker goed voor zijn hersens
Ik Vind de vocals op de mysteriis nogwel meevallen in vergelijking met wolf's lair abyss waar maniac in zijn eentje het hele album verklootquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mayhem.Die zang is echt om keihard om van te gaan janken.
edit: bij De Mysteriis Dom Sathanas, dan.
[ afbeelding ]
Ook een fijn album.
Ik heb verder nooit meer Mayhem geluisterd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:57 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Ik Vind de vocals op de mysteriis nogwel meevallen in vergelijking met wolf's lair abyss waar maniac in zijn eentje het hele album verkloot.
Cool.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef Aneurism het volgende:Ik ga een gothic metal topic openen...
en dan alleen voor Type O
Het is maar net wat je hebben wilt.. Zoals ik in hier elders aanraadde: IIII van Farsot. Het album Huldrafolk van Wyrd vind ik ook nog steeds steengoed.quote:
Dadelijk even opzoeken, danku.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:49 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het is maar net wat je hebben wilt.. Zoals ik in hier elders aanraadde: IIII van Farsot. Het album Huldrafolk van Wyrd vind ik ook nog steeds steengoed.
Het is niet echt van die rauwe BM, hoor. Meer wat atmosferischer. Je hoeft geen Darkthrone-achtige taferelen te verwachten.quote:
Klinkt fijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:21 schreef Jabberwocky het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nu toe misschien wel de beste cd van het jaar. Misschien geen typische black metal, maar wel erg interessant. Heerlijke cd.
Nouja, ik ben me een beetje aan het orienteren in deze subgenres. Ik ben eigenlijk meer van echte trash en death.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het is niet echt van die rauwe BM, hoor. Meer wat atmosferischer. Je hoeft geen Darkthrone-achtige taferelen te verwachten.
[..]
Klinkt fijn.
Dat dus.quote:In muziek
Alice in Chains, AC/DC, Black Sabbath, Blue Öyster Cult, Dark Tranquillity, Death, Iron Maiden, Metallica, Van Morrison, Nirvana, Pearl Jam, Pink Floyd, Rob Zombie, The Rolling Stones, Smashing Pumpkins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |