Gaaf man, ik wil ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:04 schreef Keltie het volgende:
Actiefoto
[ afbeelding ]
Uitzichtfoto
[ afbeelding ]
Morgen nog 1 volledige dag, vrijdagmiddag rond een uur of 4 vertrekt het vliegtuig weer naar huisquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gaaf man, ik wil ook![]()
Maar ja werk he
Zijn ze voor jou en Kevquote:
Mogguhquote:
Denk persoonlijk niet dat dat gaat gebeuren al ben ik dan wel heel optimistisch realiseer ik me. Simpelweg zou het een ware ramp zijn voor Nederland als ING valt en feit is dat ING niet te redden is door de NL staat. Daarbij zijn Bailout rumours desastreus voor de koers en willen alle partijen vermijden om erover te praten. Groot gevaar hier ook voor de bekende "all is well" uitspraken een dag voor de toren valt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef ursel het volgende:
JP, hoe lang duurt het nog denk je eer ING genationaliseerd wordt??![]()
Vandaag weer -20 %
Ik sta in het rood, mogen ze wel meenemenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef Sickert het volgende:
mooi dat ik geen rooie rotcent hebkan de ing als ze vallen ook niet mee nemen
Familie? pensioen? verzekeringen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef Sickert het volgende:
mooi dat ik geen rooie rotcent hebkan de ing als ze vallen ook niet mee nemen
Omzet ING Groep ¤ 76,6 miljard (2007)quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:32 schreef jpjedi het volgende:
ING is qua omzet 3 keer zo groot als de economie van Nederland in zijn geheel.
Gekregen ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Zijn ze voor jou en KevJe had ook de mail toch?
Dan mis je je SF shirt gek! Gewoon komen dus, we bijten echt nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:43 schreef Mrakz0r het volgende:
Gekregen ja.
Maar weet nog niet zeker of ik kom...
Nah bedoelde Assets natuurlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Omzet ING Groep ¤ 76,6 miljard (2007)
BNP Nederland ¤ 768.704 miljard (2007)
Ik denk dat je ergens een rekenfoutje maakt
Heb je nog steeds een rekenfout gemaaktquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nah bedoelde Assets natuurlijk.![]()
ING total assets (2007) = 1370 miljard
Total assets to GDP (2007) = 290
http://www.ft.com/cms/s/0(...).html?nclick_check=1
Dan heb je evengoed een rekenfoutje gemaakt want het is dan ruim 4,5 keer zoveel..quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:37 schreef jpjedi het volgende:
Nah bedoelde Assets natuurlijk.![]()
ING total assets (2007) = 1370 miljard
Total assets to GDP (2007) = 290
http://www.ft.com/cms/s/0(...).html?nclick_check=1
hehehe het is nog erger inderdaad. Met jullie scherpzinnigheid verplichten jullie mijn wetenswaardigheden te testen met harde cijfers, tja dan loop ik wel eens tegen de lamp inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een rekenfout gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |