of anders via http://www.androidplanet.(...)bruikers-instructie/quote:Op zondag 7 juni 2009 19:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb cupcake gewoon automatisch als update gekregen, Over The Air...
Maar niet iedereen heeft een Tmobile abbo of heeft de phone in Nederland gekocht, dus daarom zijn de loinkjes in dit topic ook wel handigquote:Op zondag 7 juni 2009 19:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb cupcake gewoon automatisch als update gekregen, Over The Air...
Die werkt niet als je RC33 erop hebt .. die Google link die ik eerder gemald heeft, werkt er wel mee .. spreek uit eigen ervaringquote:Op zondag 7 juni 2009 20:09 schreef the_critic het volgende:
[..]
of anders via http://www.androidplanet.(...)bruikers-instructie/
Ik heb het nog nooit werkend gekregenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:04 schreef LintuxCx het volgende:
Android doet zo weinig aan BlueTooth, het oversturen van contacten zal ook nog wel niet werken.
wtf wist ik niet eens... waarom nietquote:Op maandag 8 juni 2009 11:23 schreef the_critic het volgende:
de bluetooth op de G1 is alleen te pairen met je draadloze oortje om te bellen oid. Niet om te kunnen versturen van foto's of muziek oid. Helaas zat deze update ook niet in cupcake..
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:15 schreef BluesRebel het volgende:
Is er hier ook iemand met een HTC Magic? Ik wil 'm binnenkort bestellen en heb een vraagje. Ik ben zelf niet zo'n fan van touchscreen-qwerty's maar als je in naar 2:04 doorspoelt zie je dat hij zijn virtuele qwerty toetsenbord verandert in de 9 cijfers die je op elke telefoon kunt vinden (en T9 dus kan gebruiken).
Maar dit was een preview en ik vraag me af of het in de uiteindelijke versie ook kan? Of kan het door een app?
Edit: -Laat maar-quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:06 schreef Wayoflife_ het volgende:
[..]
Bij mijn G1 is dit niet mogelijk, deze functionaliteit is wel aanwezig bij de Magic.
Nou ik zie het anders nergens op mijn magicquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:06 schreef Wayoflife_ het volgende:
[..]
Bij mijn G1 is dit niet mogelijk, deze functionaliteit is wel aanwezig bij de Magic.
Ervaringen? Delennnn!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:15 schreef warmbloedig het volgende:
[..]
Nou ik zie het anders nergens op mijn magic
Wat die chinees laat zien heb ik niet op mn magic. Microsoft exchange blabla is er niet en tekstinvoer kan niet dmv t9.quote:
Ik kan hier niet goed over oordelen, want dit is mijn eerste touchscreen phone. Het is voor mij na ruim een week nog steeds wennen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef BluesRebel het volgende:
Damn it, toch niet.
Maar typt ie voor de rest wel lekker Warmbloedig?
Ik zie daar 'instellingen voor schermtoetsenbord' staan. In dat menu'tje heb je de keuze uit: trillen bij druk op toets, geluid bij druk op toets en automatisch hoofdletter.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:27 schreef Firenzo het volgende:
warmbloedig,
menu, setting, locale, en dan misschien ergens bij touchinput oid dergelijks. Ik heb t wel op mijn G1..
Gewoon een ander toetsenbord installeren, dan heb je die cijfers ook met één swipequote:Op woensdag 10 juni 2009 17:06 schreef Wayoflife_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |