waarom is hij vetter?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef BluesRebel het volgende:
Nog geen HTC Magic / G2 topic ? Vind ik persoonlijk een veel vettere telefoon dan G1
Komt over een week uit.
Dan kan je ook al een HTC Hero topic aanmaken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef BluesRebel het volgende:
Nog geen HTC Magic / G2 topic ? Vind ik persoonlijk een veel vettere telefoon dan G1
Komt over een week uit.
Er gaat nog steeds niets boven een echt toetsenbordje, vind ik. Dus doe mij maar de G1quote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:58 schreef BluesRebel het volgende:
Komt over een week uit.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:45 schreef Devolution het volgende:
[..]
Er gaat nog steeds niets boven een echt toetsenbordje, vind ik. Dus doe mij maar de G1
Ja vind ik dus ook. Maar de G2 heeft iets anders waar ik ook mee tevreden ben. Je kan het touchscreen-toetsenbordje veranderen in de 9 cijfers en dan gewoon met T9 werken. Dat vind ik ook bestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:45 schreef Devolution het volgende:
[..]
Er gaat nog steeds niets boven een echt toetsenbordje, vind ik. Dus doe mij maar de G1
Big up ja!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:12 schreef 8D het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
Maar misschien wel een idee om een centraal Android Phones topique aan te maken. Aangezien zo'n topic over 1 telefoon toch niet zo'n vaart loopt en het vooral over het Android besturings systeem gaat.
Geen probleem daarmee. De batterij is niet het sterkste punt, maar leeg in een paar uur lijkt me raarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iemand anders het probleem dat de batterij zo'n beetje leegloopt sinds de cupcake update of is het misschien toch iets dat ik geinstalleerd heb wat de batterij compleet leegtrekt in een paar uur?
Ik ben er al achter.. de mijne deed normaal ook zo'n 1,5 dag met de batterij, maar ik had zo'n handige (quote:Op zondag 24 mei 2009 08:40 schreef Fixers het volgende:
Een paar uur? Ik doe er zo anderhalve dag op een lading met toch vrij veel internet. Heb je niet een app draaien die de gps heeft geactvieerd? Daar zie je die batterij indicator haast bij leeglopen.
De ironie kan ik wel waarderenquote:Op zondag 24 mei 2009 11:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ben er al achter.. de mijne deed normaal ook zo'n 1,5 dag met de batterij, maar ik had zo'n handige () real-time batterij indicator applicatie geinstalleerd en die trok dus net zo heel handig m'n batterij leeg. 10 voor het idee, de uitvoering was helaas wat minder
Ik geef dan altijd een tikje tegen de trackball, dan is het licht weer aan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:03 schreef Fixers het volgende:
Is er een tooltje waar mee je zelf de toetsenbordverlichting mee kan in en vooral uitschakelen? In schemerige omstandigheden zijn de lettertjes en symbolen totaal onherkenbaar op mijn witte g1.
G1 of een van de komende Android phones, er komen binnenkort nieuwe modellen uitquote:Op zondag 31 mei 2009 21:46 schreef Erasmo het volgende:
Mijn abonnement kan binnenkort weer verlengt worden en nu zoek ik een waardige opvolger voor mijn SE P1i, ik wil geen WM(slechte ervaringen mee) en ook geen Iphone. Wat ik wel wil is een telefoon met touchscreen en qwerty. Is de G1 een goede keuze?
Perfectquote:Op zondag 31 mei 2009 23:19 schreef Devolution het volgende:
Roaming (= internet in het buitenland) kan uitgezet worden. Het wordt je gevraagd als je het land uit bent
Je krijgt hem via OTA of je kunt hem hier downloaden en dan handmatig updatenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:19 schreef Omnifacer het volgende:
Effe een domme vraag: waar haal je cupcake vandaan?
En toch mis ik zo af en toe en stylus. Ik heb 't al geprobeerd met de stylus van mijn DS, maar dat werkt niet. Voor kleine dingetjes aantikken is een stylus net wat precieser dan een hele vinger. Staat wel tegenover dat ik het scherm van mijn G1 niet tweemaaldaags hoef te kalibreren (zoals bij mijn Varioquote:Op zondag 31 mei 2009 22:08 schreef Devolution het volgende:
Als je een touchscreen wil, zou ik sowieso (op dit moment) voor een iPhone of G1 gaan. Zij hebben de beste touchscreens (capacitief ipv resistief). Zulke schermen hoef je namelijk maar licht aan te raken, in tegenstelling tot de touchscreens van de meeste andere telefoons waarbij je druk moet uitoefenen op het scherm.
Ik ben een heel kritische gebruiker, die dezelfde mening over Windows Mobile heeft (nooit meer WM dus). Na mijn Windows-Mobile drama een Nokia/Symbian gehad als primaire telefoon. Ik heb een weekje een G1 gehad, en ik moet zeggen dat-ie erg goed bevallen is!quote:Op zondag 31 mei 2009 21:46 schreef Erasmo het volgende:
Mijn abonnement kan binnenkort weer verlengt worden en nu zoek ik een waardige opvolger voor mijn SE P1i, ik wil geen WM(slechte ervaringen mee) en ook geen Iphone. Wat ik wel wil is een telefoon met touchscreen en qwerty. Is de G1 een goede keuze?
Hoe krijg je cupcake?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:04 schreef whoops het volgende:
Het is sinds cupcake trouwens mogelijk om applicaties te sluiten als je dat wilt.
Ga naar Settings -> Applications -> Manage Applications. Als je dan op Menu drukt kan je filteren op Running Applications. Als je er daarvan eentje aanklikt krijg je onderin de optie Force Stop.
Je moet ook meebo of Palringo gebruiken, voor IM.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:18 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hoe krijg je cupcake?
Ik heb trouwens best wat irritatie. Ik had bijvoorbeeld Buddymob erop staan maar die deed het helemaal niet meer. Eraf gegooid, er terug op gezet, en nu kan ik niet meer mijn oude account aanmelden want 'die bestaat al' oid. Ik krijg ook geen melding meer als ik nieuwe mail heb. Poepirritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |