abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70330134
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Update: Horace Luke, HTC Chief Innovation Officer just clarified the over the air limitation: it's firmware updates that can't be downloaded over the air, applications are just fine. Phew

Hehe
Oh nice Die firmware kan je nog wel een keertje via je computer doen natuurlijk
pi_70331141
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:05 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Oh nice Die firmware kan je nog wel een keertje via je computer doen natuurlijk
Ja maar die firmware-updates houden ze dus tegen omdat ze het eerst compatibel willen maken met hun eigen UI. Het kan dus betekenen dat je die veel later krijgt dan andere apparaten

Ik vraag me af of je die UI ook kunt veranderen in de standaard-UI van Android. Vast niet...
pi_70331231
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:35 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ja maar die firmware-updates houden ze dus tegen omdat ze het eerst compatibel willen maken met hun eigen UI. Het kan dus betekenen dat je die veel later krijgt dan andere apparaten

Ik vraag me af of je die UI ook kunt veranderen in de standaard-UI van Android. Vast niet...
Lijkt me niet nee. Alleen door je apparaat te rooten.
pi_70331374
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:39 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Lijkt me niet nee. Alleen door je apparaat te rooten.
Ik twijfel nog. Wacht nog wel op de Samsung Galaxy maar in tegenstelling tot HTC weten zij niet hoe ze moeten communiceren Er is echt niks bekend over Nederland. Maar de RAM van dat ding vind ik ook niet goed genoeg, nog minder dan de G1.

(Een 5 MP Camera in de Hero installeren en dan geen flash bij doen is ook een beetje waardeloos )
pi_70338584
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:44 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik twijfel nog. Wacht nog wel op de Samsung Galaxy maar in tegenstelling tot HTC weten zij niet hoe ze moeten communiceren Er is echt niks bekend over Nederland. Maar de RAM van dat ding vind ik ook niet goed genoeg, nog minder dan de G1.

(Een 5 MP Camera in de Hero installeren en dan geen flash bij doen is ook een beetje waardeloos )
Ja, het lijkt wel of niemand een fatsoenlijk Android toestel kan maken Het kan toch niet zo lastig zijn om een telefoon te maken met: fatsoenlijk RAM geheugen, 5MP camera + flash, minstens 1500mAh batterij. Maar ja, als je dat doet kan je natuurlijk niet om de zoveel tijd een ander toestel uitpoepen om zoveel mogelijk winst te maken.

Ik zou gewoon een toestel met fatsoenlijke onderdelen maken (zoals hierboven genoemd) en dan 3 types met elk een ander uiterlijk zodat je zoveel mogelijk mensen aanspreekt. Eigenlijk wat Apple doet met de iPhone: één toestel waar je je compleet op richt. Alleen in dit geval dan een stuk of 3 die alleen van buiten verschillen
pi_70340822
Oké, bij nader inzien vind ik de Hero toch best wel heel lelijk in vergelijking met de Magic. Die kin verpest het toch helemaal
pi_70343533
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:23 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ja, het lijkt wel of niemand een fatsoenlijk Android toestel kan maken Het kan toch niet zo lastig zijn om een telefoon te maken met: fatsoenlijk RAM geheugen, 5MP camera + flash, minstens 1500mAh batterij. Maar ja, als je dat doet kan je natuurlijk niet om de zoveel tijd een ander toestel uitpoepen om zoveel mogelijk winst te maken.

Ik zou gewoon een toestel met fatsoenlijke onderdelen maken (zoals hierboven genoemd) en dan 3 types met elk een ander uiterlijk zodat je zoveel mogelijk mensen aanspreekt. Eigenlijk wat Apple doet met de iPhone: één toestel waar je je compleet op richt. Alleen in dit geval dan een stuk of 3 die alleen van buiten verschillen
Inderdaad. Het kan zijn dat ze zo veel mogelijk winst willen behalen op deze manier, maar misschien zijn ze ook wel te bang om een grote investering te doen in één apparaat. Android is nog niet zó bekend onder het gewone publiek.
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:15 schreef elfzesendertig het volgende:
Oké, bij nader inzien vind ik de Hero toch best wel heel lelijk in vergelijking met de Magic. Die kin verpest het toch helemaal
Die kin vind ik nog wel meevallen maar de HTC Magic heeft inderdaad ook mijn voorkeur en ik denk dat ik 'm morgen ga bestellen.
pi_70344686
Ik zit nu op internet naar de Magic te kijken om morgen te bestellen maar zie dat er blijkbaar twee versies zijn. Één met 192 MB en één met 288 MB. (Vergelijk maar GSMArena.com met Smartphoneshop.nl)

Ook op Wikipedia staat: Memory ROM: 512 MB, RAM: 192/288 MB

Hoe kan ik nou weten waar ik 'm moet bestellen om die van 288 MB te krijgen?

Edit: Op de Nederlandse HTC site staat 192 en op de internationale 288

Edit 2: Schijnt dat de Vodafone Magic 192 MB heeft en een andere(Australische/Amerikaanse ofzo?) 288. Jammer hoor... (Die van Vodafone heeft dan wel een geavanceerder processor.)
pi_70349541
Wat een rare hoeveelheid geheugen
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_70364918
Hoe zorg ik er voor dat maps weer de afstanden in km aangeeft? 't Is nu in mijl en ik kan niet vinden hoe ik dat moet veranderen.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_70390361
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:10 schreef mighty_myte het volgende:
Hoe zorg ik er voor dat maps weer de afstanden in km aangeeft? 't Is nu in mijl en ik kan niet vinden hoe ik dat moet veranderen.
Kan t ook niet vinden...

Ik heb 'm dus sinds gisteren en hij bevalt tot nu toe wel. Maar hoe kan ik die autotoetsenblock uitzetten?
En ik zoek nog een goede app voor msn, één als taskmanager en een office-app. Iemand?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:39:31 #262
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_70390397
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:38 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Kan t ook niet vinden...

Ik heb 'm dus sinds gisteren en hij bevalt tot nu toe wel. Maar hoe kan ik die autotoetsenblock uitzetten?
En ik zoek nog een goede app voor msn, één als taskmanager en een office-app. Iemand?
MSN > Meebo of Palringo...
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:27:45 #263
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_70408459
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:15 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik zag hem gisteren voor het eerst op een plaatje en besloot dat ik hier misschien wel voor ga straks. Plus dat het idee me wel aanstaat om een telefoon te nemen met een 'nieuw' besturingssysteem. Vandaar dat ik hier ook even mee ga lezen.
Hoe bevalt de Google software tot dusver in het algemeen?
Life is what you make it.
pi_70408818
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:39 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

MSN > Meebo of Palringo...
Dankjewel.. Meebo is wel te doen.
pi_70413556

Mijne doet dit niet Als iemand belt flikkert ie wel heel hevig(dat is dus zoals t hoort) maar als ik een sms of e-mail heb gaat ie maar 1 keer langzaam aan en uit en vervolgens gaat die kleine groene led bovenin knipperen. Hij doet niet wat ie in die video doet.. steeds herhalen. Hoe doet die kerel dat?

[ Bericht 3% gewijzigd door BluesRebel op 27-06-2009 21:01:54 ]
pi_70423733
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:38 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Kan t ook niet vinden...

Advanced taskmanager is de beste.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_70425812
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:10 schreef BluesRebel het volgende:
Hmm nog een aantal dingen wat ik niet begrijp:

1. Ik heb Newsrob(RSS Feeder) gedownload maar zie geen mogelijkheid om hem als widget op de homescreen te krijgen. Las ergens dat dat wel kan. Hoe moet je dit doen? Of is er een andere app die t net zo goed doet?

2.
Mijne doet dit niet Als iemand belt flikkert ie wel heel hevig(dat is dus zoals t hoort) maar als ik een sms of e-mail heb gaat ie maar 1 keer langzaam aan en uit en vervolgens gaat die kleine groene led bovenin knipperen. Hij doet niet wat ie in die video doet.. steeds herhalen. Hoe doet die kerel dat?
Hey, deze post zie ik ook op Tweakers staan
pi_70425914
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 15:54 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Hey, deze post zie ik ook op Tweakers staan
Kreeg hier geen antwoord dus daar maar lid geworden en proberen
Maar goed gezien!

[ Bericht 7% gewijzigd door BluesRebel op 27-06-2009 16:06:37 ]
pi_70434231
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 15:58 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Kreeg hier geen antwoord dus daar maar lid geworden en proberen
Maar goed gezien!
Ik twijfel nog of ik de Magic ga bestellen. Ik heb al vele reviews gelezen en filmpjes bekeken, maar ik zou graag toch even wat echte gebruikerservaring willen horen

1. Hoe bevalt de batterij? Ik snap best dat de batterij niet zo lang mee zal gaan als die van mijn huidige telefoon, de Magic doet immers veel meer. Maar ik zou het irritant vinden als de batterij 's avonds al leeg is. Laten we er vanuit gaan dat ik niet de hele dag zit te browsen, gewoon een paar keer per dag een aantal minuten. Verder vooral smsen en af en toe bellen. Hoe lang denk je dat hij het vol houdt?

2. Reageert Android een beetje lekker? Ik zou het jammer vinden als hij nogal traag is. In de filmpjes lijkt het allemaal fatsoenlijk en snel te werken, maar ik hoor het toch graag van iemand die er een heeft
pi_70435420
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 14:41 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Advanced taskmanager is de beste.
Geen creditcard helaas maar Close Everything doet wat ie moet doen Bedankt!
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 21:13 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ik twijfel nog of ik de Magic ga bestellen. Ik heb al vele reviews gelezen en filmpjes bekeken, maar ik zou graag toch even wat echte gebruikerservaring willen horen

1. Hoe bevalt de batterij? Ik snap best dat de batterij niet zo lang mee zal gaan als die van mijn huidige telefoon, de Magic doet immers veel meer. Maar ik zou het irritant vinden als de batterij 's avonds al leeg is. Laten we er vanuit gaan dat ik niet de hele dag zit te browsen, gewoon een paar keer per dag een aantal minuten. Verder vooral smsen en af en toe bellen. Hoe lang denk je dat hij het vol houdt?

2. Reageert Android een beetje lekker? Ik zou het jammer vinden als hij nogal traag is. In de filmpjes lijkt het allemaal fatsoenlijk en snel te werken, maar ik hoor het toch graag van iemand die er een heeft
1. Over de batterij kan ik je echt nog helemaal niks zeggen aangezien ik 'm nog maar twee dagen heb en nonstop ermee bezig ben geweest waardoor ie vaker op 1 dag leeg is geweest

2. Ik vind 'm echt heerlijk werken! Hij is snel, loopt niet vast en vooral het 'touchen' is echt geweldig, daarmee bedoel ik dat ie snel op je vingers reageert en ik hoef niet extra hard te drukken ofzo. Kan meestal wel met één hand het bedienen(simpelweg je duim gebruiken is vaak al genoeg en anders heb je nog de trackball). Je drukt ook bijna nooit verkeerd (behalve bij het typen natuurlijk maar ook dat gaat snel beter )
De ene applicatie is de andere natuurlijk niet maar ook die starten naar mijn mening snel op. Vind t een grote stap vooruit vergeleken met mijn vorige WM-smartphone. Die video's op youtube (die ik ook zeer vaak had bekeken voordat ik 'm kocht) geven gelukkig een correct beeld
pi_70435607
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:06 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Geen creditcard helaas maar Close Everything doet wat ie moet doen Bedankt!
[..]

1. Over de batterij kan ik je echt nog helemaal niks zeggen aangezien ik 'm nog maar twee dagen heb en nonstop ermee bezig ben geweest waardoor ie vaker op 1 dag leeg is geweest

2. Ik vind 'm echt heerlijk werken! Hij is snel, loopt niet vast en vooral het 'touchen' is echt geweldig, daarmee bedoel ik dat ie snel op je vingers reageert en ik hoef niet extra hard te drukken ofzo. Kan meestal wel met één hand het bedienen(simpelweg je duim gebruiken is vaak al genoeg en anders heb je nog de trackball). Je drukt ook bijna nooit verkeerd (behalve bij het typen natuurlijk maar ook dat gaat snel beter )
De ene applicatie is de andere natuurlijk niet maar ook die starten naar mijn mening snel op. Vind t een grote stap vooruit vergeleken met mijn vorige WM-smartphone. Die video's op youtube (die ik ook zeer vaak had bekeken voordat ik 'm kocht) geven gelukkig een correct beeld
Oké bedankt

Volgens mij is er van Advanced Taskmanager trouwens een gratis versie.

Edit: Ah, Advanced Task Manager Lite: http://www.androidmarkt.nl/artikel/178/Advanced-Task-Manager-Lite
pi_70435763
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:15 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Oké bedankt

Volgens mij is er van Advanced Taskmanager trouwens een gratis versie.

Edit: Ah, Advanced Task Manager Lite: http://www.androidmarkt.nl/artikel/178/Advanced-Task-Manager-Lite
Staat niet meer in de Market

Edit: zie die 2e reactie op die site
pi_70435821
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:22 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Staat niet meer in de Market

Edit: zie die 2e reactie op die site
Ah kut, dat had ik niet gezien
pi_70442274
Is er een manier om een stuk kaart uit google maps op te slaan om de geheugenkaart. Desnoods als een jpeg? Ik moet morgen een adres in antwerpen vinden. Maar ik hen geen zin in die 2 euro per mb dataverekeer om maps te laden. Dan koop ik net zo goed een plattegrond.
  zondag 28 juni 2009 @ 10:52:48 #275
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_70442480
Heb je een Android telefoon met prepaid dan? Dat lijkt me érg duur, aangezien hét pluspunt van Android is dat ie veel synchroniseert.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zondag 28 juni 2009 @ 12:17:25 #276
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70443901
Antwerpen ligt volgens mij nog steeds in het buitenland hoor...
pi_70447505
Om je vraag te beantwoorden: Ben er vrij zeker van dat de standaard applicatie het niet ondersteunt, maar volgens mij was er een andere app die het wel deed.

Het zou nog wel eens kunnen dat die dan van OpenStreetMaps ipv Google Maps gebruik maakt, dat weet ik niet. Zie http://www.google.com/search?q=android+offline+maps , AndNav is één naam die mij bekend voor komt in elk geval.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_70450642
Goed, ben zelf ook even aan het experimenteren gegaan. Ik kan je AndNav2 in elk geval afraden. De user interface is verschrikkelijk, de kaarten zijn niet om aan te zien en onduidelijk, en ik kan het ding maar niet uitleggen waarom ik niet geïnteresseerd ben in "New York, Bolton, Lancashire BL3, UK" maar in z'n grotere broertje aan de andere kant van de oceaan.

Irritant, want ik heb hier geen data plan en zou best wel een kaartje kunnen gebruiken soms.

Heb mijn straat nu met de hand gevonden, eens zien hoe dat vandaag zal gaan.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_70485160
quote:
Op zondag 28 juni 2009 17:04 schreef LintuxCx het volgende:
Goed, ben zelf ook even aan het experimenteren gegaan. Ik kan je AndNav2 in elk geval afraden. De user interface is verschrikkelijk, de kaarten zijn niet om aan te zien en onduidelijk, en ik kan het ding maar niet uitleggen waarom ik niet geïnteresseerd ben in "New York, Bolton, Lancashire BL3, UK" maar in z'n grotere broertje aan de andere kant van de oceaan.

Irritant, want ik heb hier geen data plan en zou best wel een kaartje kunnen gebruiken soms.

Heb mijn straat nu met de hand gevonden, eens zien hoe dat vandaag zal gaan.
AndNav2 is ook kut. Google Maps en Nav4all zijn stukken beter. Bij Nav4all kun je zelfs een (uitstekende) Nederlandse stem bij downloaden, vrouw en man. Je moet alleen rechtboven de applicatie minimaliseren om alles beter te zien.
  maandag 29 juni 2009 @ 18:28:39 #280
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70486888
Nav4all is goed in Nederland, maar voor het buitenland heb ik toch echt kaarten nodig
pi_70487161
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:28 schreef Erasmo het volgende:
Nav4all is goed in Nederland, maar voor het buitenland heb ik toch echt kaarten nodig
Dat sowieso ja

Maar even iets anders.. ik kom er nu achter dat als ik een lang smsje typ(langer dan 3 berichten) dat ie dan automatisch een mms wordt? Hebben jullie dat ook is? Is t standaard of heb ik iets verkeerds gedownload?

Edit: Crap, het staat gewoon in de manual :/ Wat ongelofelijk klote!
Zag wel in een programma(ChompSMS of een andere) dat ie vraagt of je een mms ervan wilt maken of niet. Betekent dit dat ie t ook echt niet doet of...?

[ Bericht 9% gewijzigd door BluesRebel op 29-06-2009 19:27:41 ]
pi_70490088
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:37 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Dat sowieso ja

Maar even iets anders.. ik kom er nu achter dat als ik een lang smsje typ(langer dan 3 berichten) dat ie dan automatisch een mms wordt? Hebben jullie dat ook is? Is t standaard of heb ik iets verkeerds gedownload?

Edit: Crap, het staat gewoon in de manual :/ Wat ongelofelijk klote!
Zag wel in een programma(ChompSMS of een andere) dat ie vraagt of je een mms ervan wilt maken of niet. Betekent dit dat ie t ook echt niet doet of...?
Hm... er vanuit gaande dat je de sms verrdubbelaar hebt ben je dan wel duurder uit... Echter, als je die niet hebt zou je goedkoper uit zijn: 4x0,15 vs 1x0,50
pi_70490950
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:03 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Hm... er vanuit gaande dat je de sms verrdubbelaar hebt ben je dan wel duurder uit... Echter, als je die niet hebt zou je goedkoper uit zijn: 4x0,15 vs 1x0,50
Maar als je die verdubbelaar niet hebt wordt het ook een mms. De telefoon doet t gewoon. Of bedoel je dat mmsjes dan goedkoper zijn? Want je kan niet 4xsmsje sturen hiermee.
  maandag 29 juni 2009 @ 21:22:16 #284
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_70492832
Probleempje Sinds vandaag werkt mijn wifi niet meer (htc magic)
Vanochtend totaal geen problemen maar nu krijg ik elke keer "verbinding verbroken", dat terwijl ik niks aan de instellingen heb veranderd

Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  maandag 29 juni 2009 @ 21:43:11 #285
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70493747
Probeer het eens bij een ander open netwerk?
  maandag 29 juni 2009 @ 22:03:32 #286
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_70494676
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef Erasmo het volgende:
Probeer het eens bij een ander open netwerk?
Ben ik ook van plan, alleen is er nu geen 1tje vrij... Morgen probeer ik het wel op me werk en anders bij me ouders.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_70498212
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:22 schreef -Techno- het volgende:
Probleempje Sinds vandaag werkt mijn wifi niet meer (htc magic)
Vanochtend totaal geen problemen maar nu krijg ik elke keer "verbinding verbroken", dat terwijl ik niks aan de instellingen heb veranderd

Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Die van mij doet dat al standaard sinds aankoop
Als ie op je werk t wel goed doet, kun je t dan hier melden zodat ik weet dat t aan de verbinding ligt?
pi_70500892
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:30 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Maar als je die verdubbelaar niet hebt wordt het ook een mms. De telefoon doet t gewoon. Of bedoel je dat mmsjes dan goedkoper zijn? Want je kan niet 4xsmsje sturen hiermee.
Ja ik bedoelde dat een MMS dan goedkoper zou zijn (zonder verdubbelaar) Met die SMS verdubbelaar is dat helaas niet het geval
  dinsdag 30 juni 2009 @ 20:18:51 #289
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_70524622
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:18 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Die van mij doet dat al standaard sinds aankoop
Als ie op je werk t wel goed doet, kun je t dan hier melden zodat ik weet dat t aan de verbinding ligt?
Op het werk doet hij het Ligt dus niet aan me toestel maar waarschijnlijk toch router instellingen...
pi_70533230
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Op het werk doet hij het Ligt dus niet aan me toestel maar waarschijnlijk toch router instellingen...
Bedankt.
Dan zou ik niet weten wat ik moet veranderen
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:40:55 #291
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_70539568
Hoe heb je je netwerk beveiligd?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:18:36 #292
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_70540700
gister HTC magic besteld, mag ik ook in dit topic komen ?:P
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:23:34 #293
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70540850
Nee
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:46:51 #294
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_70541634
eindelijk mijn internet verbinding actief. Had telefoon al een maand maar nieuwe abbo ging gister in
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_70549552
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:40 schreef Devolution het volgende:
Hoe heb je je netwerk beveiligd?
WPA2-PSK
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:05:53 #296
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_70554317
Werkt het wel als je WEP of geen beveiliging instelt?
pi_70554380
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:05 schreef Devolution het volgende:
Werkt het wel als je WEP of geen beveiliging instelt?
Het probleem bij mij is dat ik wel erop kan.. maar dat als ik even niks met de telefoon doe de wifi-verbinding uitvalt. Ook al heb ik in de instellingen aangegeven dat ie nooit moet uitvallen.

WiFi-locks uit de Market helpen ook niet.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:52:58 #298
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_70607226
Ik heb sinds gister mijn htc magic, maar heb een Paar vraagjes
Is het mogelijk om internet connectie uit te schakelen, omdat ik naar het buitenland ga.
En kunnen apps ook uitgeschakeld worden.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:58:12 #299
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_70607412
Zodra het toestel wil gaan 'data roamen' vraagt het of je het aan- of uit wil schakelen
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:00:51 #300
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70607513
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:52 schreef makkie88 het volgende:
Ik heb sinds gister mijn htc magic, maar heb een Paar vraagjes
Is het mogelijk om internet connectie uit te schakelen, omdat ik naar het buitenland ga.
En kunnen apps ook uitgeschakeld worden.
Zoek op de Market eens naar APNdroid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')