AndNav2 is ook kut. Google Maps en Nav4all zijn stukken beter. Bij Nav4all kun je zelfs een (uitstekende) Nederlandse stem bij downloaden, vrouw en man. Je moet alleen rechtboven de applicatie minimaliseren om alles beter te zien.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:04 schreef LintuxCx het volgende:
Goed, ben zelf ook even aan het experimenteren gegaan. Ik kan je AndNav2 in elk geval afraden. De user interface is verschrikkelijk, de kaarten zijn niet om aan te zien en onduidelijk, en ik kan het ding maar niet uitleggen waarom ik niet geïnteresseerd ben in "New York, Bolton, Lancashire BL3, UK" maar in z'n grotere broertje aan de andere kant van de oceaan.
Irritant, want ik heb hier geen data plan en zou best wel een kaartje kunnen gebruiken soms.
Heb mijn straat nu met de hand gevonden, eens zien hoe dat vandaag zal gaan.
Dat sowieso jaquote:Op maandag 29 juni 2009 18:28 schreef Erasmo het volgende:
Nav4all is goed in Nederland, maar voor het buitenland heb ik toch echt kaarten nodig
Hm... er vanuit gaande dat je de sms verrdubbelaar hebt ben je dan wel duurder uit... Echter, als je die niet hebt zou je goedkoper uit zijn: 4x0,15 vs 1x0,50quote:Op maandag 29 juni 2009 18:37 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat sowieso ja
Maar even iets anders.. ik kom er nu achter dat als ik een lang smsje typ(langer dan 3 berichten) dat ie dan automatisch een mms wordt?Hebben jullie dat ook is? Is t standaard of heb ik iets verkeerds gedownload?
Edit: Crap, het staat gewoon in de manual :/ Wat ongelofelijk klote!
Zag wel in een programma(ChompSMS of een andere) dat ie vraagt of je een mms ervan wilt maken of niet. Betekent dit dat ie t ook echt niet doet of...?
Maar als je die verdubbelaar niet hebt wordt het ook een mms. De telefoon doet t gewoon. Of bedoel je dat mmsjes dan goedkoper zijn? Want je kan niet 4xsmsje sturen hiermee.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:03 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hm... er vanuit gaande dat je de sms verrdubbelaar hebt ben je dan wel duurder uit... Echter, als je die niet hebt zou je goedkoper uit zijn: 4x0,15 vs 1x0,50
Ben ik ook van plan, alleen is er nu geen 1tje vrij... Morgen probeer ik het wel op me werk en anders bij me ouders.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:43 schreef Erasmo het volgende:
Probeer het eens bij een ander open netwerk?
Die van mij doet dat al standaard sinds aankoopquote:Op maandag 29 juni 2009 21:22 schreef -Techno- het volgende:
ProbleempjeSinds vandaag werkt mijn wifi niet meer (htc magic)
Vanochtend totaal geen problemen maar nu krijg ik elke keer "verbinding verbroken", dat terwijl ik niks aan de instellingen heb veranderd![]()
Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Ja ik bedoelde dat een MMS dan goedkoper zou zijn (zonder verdubbelaar)quote:Op maandag 29 juni 2009 20:30 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar als je die verdubbelaar niet hebt wordt het ook een mms. De telefoon doet t gewoon. Of bedoel je dat mmsjes dan goedkoper zijn? Want je kan niet 4xsmsje sturen hiermee.
Op het werk doet hij hetquote:Op maandag 29 juni 2009 23:18 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Die van mij doet dat al standaard sinds aankoop![]()
Als ie op je werk t wel goed doet, kun je t dan hier melden zodat ik weet dat t aan de verbinding ligt?
Bedankt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Op het werk doet hij hetLigt dus niet aan me toestel maar waarschijnlijk toch router instellingen...
Het probleem bij mij is dat ik wel erop kan.. maar dat als ik even niks met de telefoon doe de wifi-verbinding uitvalt. Ook al heb ik in de instellingen aangegeven dat ie nooit moet uitvallen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:05 schreef Devolution het volgende:
Werkt het wel als je WEP of geen beveiliging instelt?
Zoek op de Market eens naar APNdroid.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:52 schreef makkie88 het volgende:
Ik heb sinds gister mijn htc magic, maar heb een Paar vraagjes
Is het mogelijk om internet connectie uit te schakelen, omdat ik naar het buitenland ga.
En kunnen apps ook uitgeschakeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |