abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67431447
Mij is het inmiddels gelukt met een oude gratis versie Daar zit de goldcard generation voor de Dream nog wel in
pi_67432794
mij ook, heb em ook eventueel wel te sharen, tis immers freeware.
Immer.
pi_67462146
Hier staat ie onder andere
pi_67462534
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 14:09 schreef StonedKinG het volgende:
Hier staat ie onder andere
Stond inmiddels.. zou je hem kunnen sharen? Misschien kan ik hem wel een mooi fijn plaatsje geven op usenet waar die niet zo snel eraf wordt gehaalt .
pi_67465074
http://rapidshare.com/files/214170367/banaan.zip.html

banaan.zip is om te voorkomen dat ie in google verschijnt
pi_67470482
Je bent een held, bedankt!
  zondag 29 maart 2009 @ 03:02:21 #67
77057 WPA
punk4ever
pi_67511168
Misschien ligt het aan mijn toestel, maar vooralsnog ben ik zwaar ontevreden over de G1.
Hiervoor had ik een Sony Ericksson k800i en ik overweeg toch om maar weer terug te gaan naar de T9-hel. Ik heb enorme spijt van mijn keuze.

Voorop gesteld dat telefoneren bij mij pas op de 5e plaats komt, vind ik het even goed hoogst irritant dat ik te pas en te onpas geen ontvangst heb. Soms valt mijn verbinding gewoon weg, en moet ik het toestel herstarten om weer verbinding te krijgen (maar vaak weet ik het niet eens. Dan ben ik 's avonds ergens in de binnenstad (Amsterdam) en kom ik thuis en begint mijn vrouw tegen me dat ze me de hele avond heeft geprobeerd te bellen. (Op de plekken waar ik dan ben, zoals mijn stamkroeg, had ik perfect verbinding met mijn k800i).

De camera is een rudimentair ding. Die hadden ze beter weg kunnen laten, dan maak je ook geen valse beloftes. Met zo'n camera kun je nu echt niet meer aankomen.

Verder moet er nog een hoop verbeterd worden aan de software en het OS, maar ik neem aan dat dat vanzelf komt. Ik kijk over een half jaar wel eens een keer; morgen neem ik mijn k800i uit pure ellende maar weer in gebruik. De komende twee jaar zal ik flink spijt hebben, vrees ik.
Wild Punks Amsterdam
pi_67536058
De eerste HTC sinds ooit waar ik blij mee ben!

Ik heb de G1 nu eventjes geleend en ik moet zeggen dat hij me erg goed beviell. Nu nog een leuker jasje ervoor met oa een fijner keyboard en betere looks. SE Xperia + Android =
url
pi_67901566
Kick

Heb sinds dinsdag ook de G1 en het bevalt me erg goed. Inmiddels heb ik via market de Skype applicatie geinstalleerd. Nu vroeg ik me alleen af of ik hiervoor moet betalen. Zo iets heb ik ergens gelezen, maar ik kan het nergens meer terugvinden.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_67904055
De Skype app is een scam. Die stuurt je gesprekken gewoon door naar een Skype inbelnummer. Niet aan beginnen dus, tenzij je veel gratis belminuten binnen Nederland hebt en naar het buitenland wil bellen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_67904531
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 19:19 schreef LintuxCx het volgende:
De Skype app is een scam. Die stuurt je gesprekken gewoon door naar een Skype inbelnummer. Niet aan beginnen dus, tenzij je veel gratis belminuten binnen Nederland hebt en naar het buitenland wil bellen.
Beetje jammer weer

Anyway... wat zijn de aanraders wat betreft software???
pi_67904824
Bonsai Blast is IMHO een leuk spel iig. En My Tracks vind ik wel cool (wel een batterij killer). Verder gebruik ik niet zo veel apps volgens mij.
pi_67999309
Yikes, een telefoon zonder fysiek toetsenbord. Op het scherm typen is leuk maar kan alleen foutloos bij één of soms twee aanslagen per seconde. Dat wil je toch niet?

Cupcake is iig okay. Het is zo ongeveer wat de eerste release eigenlijk had moeten zijn.
pi_68000333
Ben benieuwd, heb de JesusFreke ROM erop staan, wacht wel even tot die geupdate is...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_68005817
Ik zit er wel hevig aan te denken om vanavond ff zo'n magic port op mijn G1 te knallen. Volledig stable, en alleen nog maar kleine issue's..
Immer.
pi_68308766
Wat heeft het porten naar een andere ROM voor gevolgen voor garantie en verzekeringen e.d.?
  maandag 27 april 2009 @ 13:46:33 #78
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_68421362
Die batterij is echt huilen met de pet op ... Kunnen we in CupCake enige verbetering verwachten?
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_68423819
Nee.

APNdroid installeren helpt. Het ding houdt constant een dataverbinding open en dat is nergens voor nodig. Met APNdroid kun je 't makkelijk aan en uit zetten.
pi_68428545
met apndroid bijna 2 dagen
Immer.
  maandag 27 april 2009 @ 18:26:46 #81
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_68430992
Cool, die heb ik er op staan, eens kijken of hij het nu langer volhoudt
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_68470151
sinds een weekje heb ik nu ook de G1
bevalt erg goed
batterij is drama... maar daar leer ik steeds beter mee om te gaan... useful switch is hiervoor wel een bruikbare app

hebben jullie andnav2 al geprobeerd? ik nog niet getest (t-mobile + web n walk abo is nog niet ingegaan)
maar thuis met wifi denkt andnav2 dat ik zo'n 20 km verderop zit
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:19:29 #83
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_68470794
nav4all is een goed alternatief.

Binnenhalen via de browser op http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_68470904
andnav werkt goed, maar binnenshuis is de gps gewoon waardeloos.
nav4all vond ik persoonlijk dan weer een drama.

verder net de 1.5 update geïnstalleerd, eerste indruk is dat ie een stuk sneller is
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 28 april 2009 @ 20:22:31 #85
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68473372
Gister G1 gehaald, tot nu toe redelijk tevreden! Batterij gaat alleen behoorlijk snel inderdaad, da's wel jammer, is hier een app voor die dit verhelpt?

Edit: APNdroid aan het downloaden, al weet ik niet precies hoe het werkt... Ben benieuwd

[ Bericht 39% gewijzigd door Omnifacer op 28-04-2009 20:31:26 ]
pi_68474032
1.5 is ook sneller, merkbaar sneller browsen ook. En gelikter, en ook betere camera.

Battery life kan ik erg mee leven... Heb nu iig met 1.5 geen APNdroid nodig om prima een gehele dag mee door te komen..
Immer.
  dinsdag 28 april 2009 @ 21:01:41 #87
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_68475117
Wat is 1.5? En wat is Battery Life?
pi_68475713
Ik heb het ding sinds gisteren en ben er dolblij mee!
Geweldig apparaat om duidelijke redenen.

Nadelen vind ik:

• Batterij snel leeg (maar zit er ook uren per dag op te kutten)
  • Standaard HTC oortjes niet zo'n goed geluid
  • Geen auto rotate scherm
  • Geen filetransfer met bluetooth.
  • Apps niet makkelijk af te sluiten om geheugen vrij te maken

In 1.5 zou een hoop al verbeterd moeten zijn.

Toffe en kwalitatief goed apps vind ik:

• Bubble (waterpas)
  • Buienradar
  • Draw! (tekenen)
  • GPS Status (toont enorm veel info over je GPS, snelheid, G-meter, etc)
  • My Tracks (je route naar je werk vastleggen in map en je gemiddelde snelheid en top enzo bekijken)
  • Stopwatch (simpel en doeltreffend)
  • Xtremelabs Speedtest (test je 3G verbinding)
  • Hungry! (boodschappenlijstje)
  • aTrackDog (apps updaten, openen en verwijderen)
  • NU (NU.nl)
  • Solitaire
  • WeatherBug (er moet een betere zijn, maar die heb ik nog niet gevonden)
  • Close Everything (sluit programma's, lijkt niet helemaal goed te werken soms)

Apps als ShopSavvy zijn leuk, maar veel meer dan de titel van een boek oid lijkt hij niet te vinden.
    Nederland is nog wat te klein daarvoor. In New York zal het leuker zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door mighty_myte op 28-04-2009 21:19:59 ]
  • Motto: Eens is ook dit voorbij...
    Red een boom - eet een bever!
    pi_68476067
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 21:01 schreef Omnifacer het volgende:
    Wat is 1.5? En wat is Battery Life?
    1.5 is de nieuwe versie van het Android OS die binnenkort uitkomt.
    battery life is hoe lang je accu het doet (duh )
    Motto: Eens is ook dit voorbij...
    pi_68477847
    ik krijg hotmail pop3 trouwens niet aan de praat.
    zal nog eens doorzoeken.
      dinsdag 28 april 2009 @ 22:48:25 #91
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_68480169
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 21:58 schreef mighty_myte het volgende:
    ik krijg hotmail pop3 trouwens niet aan de praat.
    zal nog eens doorzoeken.
    Op deze manier deed hij het bij mij:
    quote:
    ik heb namelijk hotmail nu werkend op mijn android.. Het is grotendeels zoals op deze site vermeld.. alleen moet er 1 poort anders.. de outgoing poort moet worden poort 587
    dus compleet...
    Ga naar Email >menu > Add account > [Emailadres] > [Wachtwoord]> next > POP3 account > [username (emailadres)] > wachtwoord (staat al ingevuld) > POP3 server is POP3.live.com > poort 995 > Security type SSL (always) > Delete email from server (wat je zelf wilt) > Next > Server instellingen worden opgehaald.

Voor uitgaande server wijst het vanzelf en SMTP server wordt SMTP.live.com, Poort 587
    Security type is TLS
    pi_68480263
    Ik wil deze telefoon Maar heb net 5 maanden geleden een 2 jarig abonnement afgesloten..
    pi_68482890
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 22:50 schreef Bonger1911 het volgende:
    Ik wil deze telefoon Maar heb net 5 maanden geleden een 2 jarig abonnement afgesloten..
    Leer je lesje bij deze, nooit langer dan een jaar een abo afsluiten ivm goedkoper, andere provider, nieuwe telefoon, verhuizing naar buitenland, etc etc.
    pi_68483549
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 23:59 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Leer je lesje bij deze, nooit langer dan een jaar een abo afsluiten ivm goedkoper, andere provider, nieuwe telefoon, verhuizing naar buitenland, etc etc.
    Tsja, maar een eenjarig abo kost wel een stuk meer centen...
    pi_68483568
    quote:
    Op dinsdag 28 april 2009 22:48 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Op deze manier deed hij het bij mij:
    [..]

dankje, het is gelukt!
    for the record:

pop3.live.com
    poort 995
    SSL (always)

smtp.live.com
    poort 587
    TLS (always)
    pi_68484073
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 00:20 schreef Repeat het volgende:

[..]

Tsja, maar een eenjarig abo kost wel een stuk meer centen...
    gelukkig bulk ik van de centen
    pi_68491840
    wat bedoelen jullie eigenlijk met auto rotate, wat met de volgende update mogelijk zou moeten zijn?

wat ik me daarbij voorstel is dat het scherm automatisch meedraait aan de hand van de positie van je telefoon... maar dat doet ie toch al?
    There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
    pi_68493180
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef droomkoningin het volgende:
    wat bedoelen jullie eigenlijk met auto rotate, wat met de volgende update mogelijk zou moeten zijn?

wat ik me daarbij voorstel is dat het scherm automatisch meedraait aan de hand van de positie van je telefoon... maar dat doet ie toch al?
    dat doet hij dus niet.
    alleen als je het toetsenbord uitklapt.
    pi_68493469
    verrek, je hebt gelijk... bij sommige applicaties trouwens wel, zoals nswplayer
    blijkbaar heb ik t nog niet eerder gemist
      woensdag 29 april 2009 @ 13:33:39 #100
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_68496293
    * Eilanden heeft ook sinds vrijdag een G1 en blij mee! Heb al diverse applicaties geinstalleerd, maar zal de suggesties hierboven ook eens goed bekijken
    pi_68497976
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Eilanden het volgende:
    * Eilanden heeft ook sinds vrijdag een G1 en blij mee! Heb al diverse applicaties geinstalleerd, maar zal de suggesties hierboven ook eens goed bekijken
    ik weet niet of het al genoemd is, maar ik heb gisteren tunewiki ontdekt
    je mp3tjes afluisteren met songteksten d'r bij, bijbehorende you tube fimpjes bekijken + songtekst,
    last.fm integratie

* droomkoningin is nog lang niet uitgespeeld met dit heerlijke apparaatje

nog even een lijstje mijn favoriete apps:
    blocked
    bonsai blast
    bedside
    buienradar
    showwayback
    flappentap
    twidroid
    useful switch
    wikitude
    skymap
    nwsplayer
    tunewiki
    comeks
    startranslate
    pi_68499592
    kun je effe tussen haakjes erbij zetten wat voor apps het precies zijn?
      woensdag 29 april 2009 @ 15:07:07 #103
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_68499773
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 14:16 schreef droomkoningin het volgende:
    flappentap
    Ik kreeg dat hele ding niet aan de praat. Hij stond de hele tijd op Breda, terwijl ik in Amsterdam zat
      woensdag 29 april 2009 @ 20:02:44 #104
    26251 Eilanden
    pi_68509315
    quote:
    Op woensdag 29 april 2009 14:16 schreef droomkoningin het volgende:

[..]

ik weet niet of het al genoemd is, maar ik heb gisteren tunewiki ontdekt
    je mp3tjes afluisteren met songteksten d'r bij, bijbehorende you tube fimpjes bekijken + songtekst,
    last.fm integratie

* droomkoningin is nog lang niet uitgespeeld met dit heerlijke apparaatje

nog even een lijstje mijn favoriete apps:
    blocked
    bonsai blast
    bedside
    buienradar (Versie van buienradar voor Android)
    showwayback
    flappentap (Waar bevinden zich de pinautomaten in de buurt)
    twidroid (Twitter client voor Android)
    useful switch
    wikitude (soort van reisgids, kijk door je camera en info van wiki komt tevoorschijn)
    skymap
    nwsplayer
    tunewiki (muziekspeler, laat ook de songteksten zien)
    comeks
    startranslate (Vertaal app)
    Even de apps toegelicht die ik gebruik/ken ... andere misschien meer toelichting voor mighty?
    pi_68511771
    blocked (spelletje)
    bonsai blast (spelletje)
    bedside (klokje + alle geluiden uit behalve belgeluid, handig voor naast je bed dus)
    buienradar (Versie van buienradar voor Android)
    showwayback (kan je een locatie vastleggen en dan later de weg terug vinden naar deze locatie, handig bij parkeren in een vreemde stad ofzo>
    flappentap (Waar bevinden zich de pinautomaten in de buurt)
    twidroid (Twitter client voor Android)
    useful switch (wifi, gps enz aan en uit zetten in 1 schermpje)
    wikitude (soort van reisgids, kijk door je camera en info van wiki komt tevoorschijn)
    skymap (sterrenkaart o.b.v. locatie)
    nwsplayer (filmpjes en muziek spelen en foto's kijken)
    tunewiki (muziekspeler, laat ook de songteksten zien)
    comeks (bewerkingsprogje voor foto's)
    startranslate (Vertaal app)
    pi_68522552
    Applicatie programmeurs kunnen het inderdaad heel gemakkelijk zelf inschakelen. Ik heb het een tijdje gebruikt maar vind het eigenlijk niet zo geweldig, het gebeurt regelmatig dat 'ie ongewenst roteert.
      zaterdag 2 mei 2009 @ 09:30:08 #107
    26251 Eilanden
    pi_68583908
    http://tomuse.com/best-10(...)ications-tmobile-g1/

De 10 duurste applicaties voor de G1 ..... de duurste is $200 en doet eigenlijk niets
    pi_68591348
    Die lijkt niet meer te bestaan ... of wel? Ik heb een dev phone en kan betaalde apps dus niet downloaden, misschien worden ze dan ook al bij de zoekresultaten weggelaten. Leuke grap, maar ik hoop ergens dat niemand 'm gedownload heeft want dat geld verdient de auteur niet.
    pi_68660320
    Heeft iemand versie 1.5 al binnen?
    Dat zou ergens deze maand hier uitgerold worden toch?
      maandag 4 mei 2009 @ 17:04:30 #110
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_68661181
    Draai hem al meer dan een week, maar ik heb m'n telefoon dan ook geroot.
      maandag 4 mei 2009 @ 17:05:53 #111
    26251 Eilanden
    pi_68661258
    quote:
    Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef Ceased2Be het volgende:
    Draai hem al meer dan een week, maar ik heb m'n telefoon dan ook geroot.
    En? Eerste indruk?
    pi_68661429
    Ik draai 't al maanden. 't Is gewoon best okay, maar IMHO meer wat 1.0 al had moeten zijn. Bepaalde functionaliteit zoals het nummer van de afzender van een SMS aan contacts toevoegen en zo nog wat dingen (heb het al zo lang dat ik 't niet meer weet).

Qua "shiny new toys" valt het naar mijn mening wel mee. Batterij levensduur is volgens mij ook niet veranderd.
      maandag 4 mei 2009 @ 17:12:51 #113
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_68661548
    Wat lintux zegt.
    ik draai de officiële htc ADP build die pas is vrijgegeven dus die zal iets verschillen (verwacht ik) met eerdere cupcake builds.
    komt allemaal wat gelikter over, werkt iets soepeler maar verder nog niks schokkends tegengekomen.
    pi_68678779
    Nederlandse HTC Magic review: http://www.androidplanet.(...)-magic-in-nederland/

Videoreview van de HTC Magic G2 met Android 1.5 van Vincent Everts:
    http://blip.tv/file/2071781 (Nederlands)
    http://blip.tv/file/2071553 (Engels)

[ Bericht 9% gewijzigd door Tourniquet op 05-05-2009 01:06:16 ]
      dinsdag 5 mei 2009 @ 10:37:01 #115
    240591 LockonStratos
    Ever vigilant
    pi_68683955
    Wat is het nut van die I am Richer?
    Vigilante +1 The Coon strikes again!
    Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
    TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
    pi_68685824
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 10:37 schreef LockonStratos het volgende:
    Wat is het nut van die I am Richer?
    Laten zien dat je rijk bent.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 14:08:08 #117
    158414 Firenzo
    Bakfiets
    pi_68691461
    Jeuj, eindelijk na veel gekloot Apps2SD. Heerlijk snel dat android als je ineens veel vrije ruimte op je toestel hebt

Ow, en ik kan iedereen JF 1.5 aanraden!
    Immer.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 14:11:25 #118
    240591 LockonStratos
    Ever vigilant
    pi_68691585
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 14:08 schreef Firenzo het volgende:
    Jeuj, eindelijk na veel gekloot Apps2SD. Heerlijk snel dat android als je ineens veel vrije ruimte op je toestel hebt

Ow, en ik kan iedereen JF 1.5 aanraden!
    Draai je dan apps vanaf je SD? Werkt dat niet alleen met root?
    Vigilante +1 The Coon strikes again!
    Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
    TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
      dinsdag 5 mei 2009 @ 14:58:11 #119
    158414 Firenzo
    Bakfiets
    pi_68693518
    quote:
    Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Draai je dan apps vanaf je SD? Werkt dat niet alleen met root?
    Je draait inderdaad je apps vanaf de SD. Root acces is vereist omdat je je telefoon voor de gek houdt zegmaar. Hij denkt dat de 2e partities op mijn SD kaart een deel van zijn geheugen is.

2 grote voordelen hiervan:
    - Zoveel apps als je wilt
    - Geen lag in systeem door tekort intern geheugen
    Immer.
    pi_68698391
    Is er een navigatieprogramma dat niet de kaartgegevens van internet haalt maar van SD-kaart?
    Als ik naar Frankrijk ga heb ik geen zin om een gig te roamen, dan ben ik failliet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')