Stond inmiddels.. zou je hem kunnen sharen? Misschien kan ik hem wel een mooi fijn plaatsje geven op usenet waar die niet zo snel eraf wordt gehaaltquote:
Beetje jammer weerquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:19 schreef LintuxCx het volgende:
De Skype app is een scam. Die stuurt je gesprekken gewoon door naar een Skype inbelnummer. Niet aan beginnen dus, tenzij je veel gratis belminuten binnen Nederland hebt en naar het buitenland wil bellen.
1.5 is de nieuwe versie van het Android OS die binnenkort uitkomt.quote:
Op deze manier deed hij het bij mij:quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:58 schreef mighty_myte het volgende:
ik krijg hotmail pop3 trouwens niet aan de praat.
zal nog eens doorzoeken.
quote:ik heb namelijk hotmail nu werkend op mijn android.. Het is grotendeels zoals op deze site vermeld.. alleen moet er 1 poort anders.. de outgoing poort moet worden poort 587
dus compleet...
Ga naar Email >menu > Add account > [Emailadres] > [Wachtwoord]> next > POP3 account > [username (emailadres)] > wachtwoord (staat al ingevuld) > POP3 server is POP3.live.com > poort 995 > Security type SSL (always) > Delete email from server (wat je zelf wilt) > Next > Server instellingen worden opgehaald.
Voor uitgaande server wijst het vanzelf en SMTP server wordt SMTP.live.com, Poort 587
Security type is TLS
Leer je lesje bij deze, nooit langer dan een jaar een abo afsluiten ivm goedkoper, andere provider, nieuwe telefoon, verhuizing naar buitenland, etc etc.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:50 schreef Bonger1911 het volgende:
Ik wil deze telefoonMaar heb net 5 maanden geleden een 2 jarig abonnement afgesloten..
Tsja, maar een eenjarig abo kost wel een stuk meer centen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:59 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Leer je lesje bij deze, nooit langer dan een jaar een abo afsluiten ivm goedkoper, andere provider, nieuwe telefoon, verhuizing naar buitenland, etc etc.
dankje, het is gelukt!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:48 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Op deze manier deed hij het bij mij:
[..]
gelukkig bulk ik van de centenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Tsja, maar een eenjarig abo kost wel een stuk meer centen...
dat doet hij dus niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef droomkoningin het volgende:
wat bedoelen jullie eigenlijk met auto rotate, wat met de volgende update mogelijk zou moeten zijn?
wat ik me daarbij voorstel is dat het scherm automatisch meedraait aan de hand van de positie van je telefoon... maar dat doet ie toch al?
ik weet niet of het al genoemd is, maar ik heb gisteren tunewiki ontdektquote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden heeft ook sinds vrijdag een G1 en blij mee! Heb al diverse applicaties geinstalleerd, maar zal de suggesties hierboven ook eens goed bekijken
Ik kreeg dat hele ding niet aan de praat. Hij stond de hele tijd op Breda, terwijl ik in Amsterdam zatquote:Op woensdag 29 april 2009 14:16 schreef droomkoningin het volgende:
flappentap
Even de apps toegelicht die ik gebruik/ken ... andere misschien meer toelichting voor mighty?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:16 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
ik weet niet of het al genoemd is, maar ik heb gisteren tunewiki ontdekt![]()
je mp3tjes afluisteren met songteksten d'r bij, bijbehorende you tube fimpjes bekijken + songtekst,
last.fm integratie
* droomkoningin is nog lang niet uitgespeeld met dit heerlijke apparaatje
nog even een lijstje mijn favoriete apps:
blocked
bonsai blast
bedside
buienradar (Versie van buienradar voor Android)
showwayback
flappentap (Waar bevinden zich de pinautomaten in de buurt)
twidroid (Twitter client voor Android)
useful switch
wikitude (soort van reisgids, kijk door je camera en info van wiki komt tevoorschijn)
skymap
nwsplayer
tunewiki (muziekspeler, laat ook de songteksten zien)
comeks
startranslate (Vertaal app)
En? Eerste indruk?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Draai hem al meer dan een week, maar ik heb m'n telefoon dan ook geroot.
Draai je dan apps vanaf je SD? Werkt dat niet alleen met root?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:08 schreef Firenzo het volgende:
Jeuj, eindelijk na veel gekloot Apps2SD. Heerlijk snel dat android als je ineens veel vrije ruimte op je toestel hebt
Ow, en ik kan iedereen JF 1.5 aanraden!
Je draait inderdaad je apps vanaf de SD. Root acces is vereist omdat je je telefoon voor de gek houdt zegmaar. Hij denkt dat de 2e partities op mijn SD kaart een deel van zijn geheugen is.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Draai je dan apps vanaf je SD? Werkt dat niet alleen met root?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |