Zoek in het begin een groot eiland waar je zeker grondstoffen vind voor het "basisvoedsel", zodat je zeker al geen twee eilanden nodig hebt voor te beginnen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ooooh! Ik dacht dat ik gewoon op een droog eiland moest neer knetteren en verbouwen maar.
Dank je wel.
Ok.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:24 schreef Jump het volgende:
[..]
Zoek in het begin een groot eiland waar je zeker grondstoffen vind voor het "basisvoedsel", zodat je zeker al geen twee eilanden nodig hebt voor te beginnen.
Nee, je kan bij de Orient of de andere lokale haven op je kaart zaden kopen (kost je Honour). Die zaden kan je dan planten op dat eiland. Je kan dus op elk eiland 1 extra grondstof planten die er oorspronkellijk niet staat.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:06 schreef WobbelWokkel het volgende:
Dat vraagteken wat bij je vruchtbaarheids dingetjes staat, betekend dat dat je in princiepe alles kan verbouwen?
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:33 schreef Jorwol het volgende:
Godver, heb ik een key gekocht, installeer ik de Duitse versie :S
Veel traden met de orient en occident. Ook kun je in het 'diplomacy' scherm geld inruilen voor honour.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoe kan ik trouwens snel honor verdienen? Ik heb geen "quests" aangevinkt bij continuous game.
Yes hartelijk dank!quote:
Lijkt me best logisch dat het met bootcamp werkt, want dan boot je gewoon windows, dit werkt natuurlijk alleen op intel macs.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yes hartelijk dank!
Blijkbaar is het dus te runnen op een Mac
Maar dan moet je bootcamp op je Mac hebben hehe..
(Heb zelf geen Mac, dus zou niet weten hoe dat zit)
Maar nogmaals bedankt!
De map is te vinden als je uitgebreid zoekt incl. zoeken op verborgen mappenquote:You will need to delete the following directory:
- If you are using Vista, XX:\ProgramData\Tages\100663909
- Prior Vista, XX:\All Users\Application Data\Tages\100663909
Where XX is the drive letter where Windows is installed (on most PCs, the letter is 'C')
hmmmm ik heb wel veel advanced houses en alle civillians zijn tevreden (100%) met producten uit andere landen. En toch krijg ik nog geen patricians. Wel beggars en stuff.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Dat is toch gewoon het 2de level mensen?
Zorg voor een kerk, zorg dat iedereen in de straal van die kerk zit, en zorg dat ze cider hebben
Weet iemand hoe je aan koffie komt
Al geprobeerd wat nieuwe huizen te bouwen? Bij mij hielp een nieuwe stroom van mensen nog wel eens om bijvoorbeeld Patricians te krijgen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:22 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
hmmmm ik heb wel veel advanced houses en alle civillians zijn tevreden (100%) met producten uit andere landen. En toch krijg ik nog geen patricians. Wel beggars en stuff.
Enig idee?
Meh, nog meer honor en meer "scrolls" kopen dus. Oke, bedankt!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:07 schreef Orealo het volgende:
Je moet 'ascension rights' hebben. Die krijg je inderdaad door te voldoen aan wensen van je inwoners, nieuwe inwoners te genereren, of bedelaars toe te laten (bouw dan wel een alms house!). Let wel op dat ze alleen overgaan naar de volgende stap als ze 'euphoric' of 'happy' zijn.
Ik heb een quest waar ik de achievement 'Court Architecture' moet halen.. weet iemand wat ik daarvoor moet doen?
Waar dan? Ik wil hem toch ook wel 'legaal'quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:33 schreef Jorwol het volgende:
Godver, heb ik een key gekocht, installeer ik de Duitse versie :S
Scrolls heb je hier niet voor nodig, dat is alleen om 'prestige' te kweken bij de Grand Vizier, zodat hij je toegang geeft tot hun (oriental) gebouwen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:54 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Meh, nog meer honor en meer "scrolls" kopen dus. Oke, bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is alleen gigantisch. 1 vakje breder dan een grote kerk, en 4x zo lang als een grote kerk.
[ Bericht 6% gewijzigd door Orealo op 05-07-2009 17:03:46 ]
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:40 schreef Orealo het volgende:
Ik ben trouwens begonnen met het bouwen van een nieuw monument, de 'imperial cathedral foundation'.
Kost me weer een hoop grondstoffen, maar de effecten mogen er wezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is alleen gigantisch. 1 vakje breder dan een grote kerk, en 4x zo lang als een grote kerk.
[ afbeelding ]
Very nice!Dank je btw.
Zal proberen om verder te komen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |