Music you have in common includes Porcupine Tree, Pink Floyd, Jimi Hendrix, Queen and Guns N' Roses.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
WAAR ZIJN DE BEATS MAN, IK HOOR GEEN TERREUR IN ME EUR!
RIP AAN DE NABESTAANDENquote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:05 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik denk mijn speakers zijn net overleden...RIP
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
2003 belde, ze wilde hun liedje terug
amateuristisch in mekaar gemixte wazi achtige troep mag je geen hardcore meer noemen?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Music you have in common includes Porcupine Tree, Pink Floyd, Jimi Hendrix, Queen and Guns N' Roses.
Je hebt toch nog enige smaak
Heuj, niet jouw serieuze opmerking nu afwimpelen als een trol. Jij was bloedserieus en dusdanig reageerde ik bloedserieusquote:
Sorry, ik luister dit nummer idd dagelijks.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heuj, niet jouw serieuze opmerking nu afwimpelen als een trol. Jij was bloedserieus en dusdanig reageerde ik bloedserieus
Pauper, alleen vmbo-ers luisteren dat soort muziek. Stop uitkering te trekken van mijn belasting tokkie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
Sorry, ik luister dit nummer idd dagelijks.
Vooral als ik de metro sta in Rotjeknor propvol nieuwe Nederlanders![]()
Nu ben ik echt in de warquote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Pauper, alleen vmbo-ers luisteren dat soort muziek. Stop uitkering te trekken van mijn belasting tokkie.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
wheehhe nu mag ik em doen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
wheehhe nu mag ik em doen
[ afbeelding ]
Ik weet toevallig dat er volgende week weer een verzameling van tokkies/boeren/ander gespuis gaat komen tijden moh. Opknopen in de hoogste boom.quote:Hardcoremystyle (
Die mensen die altijd zeiken, zijn jood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2009 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hardcore vind ik niet zoveel aan maar frenchcore/tekno is wel![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:25 schreef schijffie het volgende:
he toch hebben een stel kaalkopjes je te grazen genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0023
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:47 schreef Pacmaniac het volgende:
Waarschijnlijk duurt het nog een jaar of 10 voor hardcore de erkenning krijgt die het verdient. Vergeet niet dat in de 60's 70's de oude garde punk ook afdeed als kolereherrie voor linkse kuthippies.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 03:47 schreef Pacmaniac het volgende:
Waarschijnlijk duurt het nog een jaar of 10 voor hardcore de erkenning krijgt die het verdient. Vergeet niet dat in de 60's 70's de oude garde punk ook afdeed als kolereherrie voor linkse kuthippies.
Breder publiek voor hardcore?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 04:00 schreef rockstah het volgende:
Zoals ik al eerder zei: Er is niets mis met anti-muziek. Het probleem met HC is dat er te weinig wil tot experimenteren en vooruitgang is. Als het zich wat meer zou innoveren zou het een veel breder publiek kunnen trekken. Denk aan IDM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |