Hardstyle is voor mensen die wel 'hard' willen doen, maar geen hardcore aankunnenquote:
Mooie hardcorequote:Op maandag 2 maart 2009 11:55 schreef Silaz het volgende:
Tevens is niet alle hardcore zoals uit dat filmpje uit de OP![]()
En er is, als je een beetje verder kijkt dan je neus lang is, ook mooie hardcore te vinden
Dat was nog eens fijne muziek.quote:Op maandag 2 maart 2009 20:46 schreef Bonzai. het volgende:
Ach, hardcore/takkeherrie, het gaat er bij mij wel inOh, en aan de mensen die denken dat hardcore alleen besteed is aan skinheads, think twice! Want zelfs 's werelds grootste boomknuffelaar, Moby, heeft ooit een heerlijk boenk-boenk-boenk nummer gecomponeerd
![]()
Hoe durven ze Lux Aeterna te verneukenquote:Op maandag 2 maart 2009 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hardcore vind ik niet zoveel aan maar frenchcore/tekno is wel![]()
Schurk, bandiet, addergebroed, schobbejak, belhamel, kwajongen, schavuit die je bentquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:25 schreef erkel het volgende:
Hardcore/style, techno en die andere subgenres = poepmuziek.
dus...
Ik wil helemaal niet hard doenquote:Op maandag 2 maart 2009 22:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hardstyle is voor mensen die wel 'hard' willen doen, maar geen hardcore aankunnen
Overigens kan ik het wel waarderen, maar ik luister dan ook weer hardcore
In de mainstream hardcore ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet hard doen
In hardstyle zit tenminste een beetje melodie.
Ehm neequote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
In de mainstream hardcore ook
Heb kennis van zaken of gaat heen mijn vriend
Oneens, ik kom gelijk maar even met een pareltje van eigen bodemquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:54 schreef Siniti het volgende:
Welkom Agiath, een stelletje onnozelen hier beweren dat hardcore en soortgelijke muziekgenres melodie bevatten, ik zou zeggen: Geef ze van jetje!
Nou wat een melodiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oneens, ik kom gelijk maar even met een pareltje van eigen bodem
![]()
![]()
WAAR ZIJN DE BEATS MAN, IK HOOR GEEN TERREUR IN ME EUR!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 01:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nou wat een melodie
Dít is een melodie:
2003 belde, ze wilde hun liedje terugquote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oneens, ik kom gelijk maar even met een pareltje van eigen bodem
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |