quote:
oh dat lijkt me niks door die marshmellow. gebakken stukjes alaska daarentegenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]! Gebakken stukjes Alaska...
Nee volgens mij is het vanilleijs met witte chocolade ijsbeertjes en marshmellow slierten...
Ja die leveren wel een wat zanderige smaak, daar moet je dan maar net van houden...quote:Op zondag 6 juni 2010 12:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh dat lijkt me niks door die marshmellow. gebakken stukjes alaska daarentegen
Dan zet je zo'n bak even in de zonquote:
Jammer van het chocolade-ijs, anders zou ik m wel proberen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:26 schreef -Dries- het volgende:
Kick!!
Er is een nieuwe smaak in de nederlandse winkels. Het prijskaartje hangt al wel in de AH, maar vandaag lag hij er niethopelijk heb ik morgen meer geluk als ik even bij de Videoland ga kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft iemand em al gespot?
Ook jammer dat het Fairtrade is. Wat is er gebeurd met de VOC-mentaliteit?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jammer van het chocolade-ijs, anders zou ik m wel proberen.
hij ziet er wel lekker uit, hoe zo in de grotere ola bakken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Hihi, ik heb hem al tijdje geleden mogen proeven (en mee mogen beslissen naar een naam)
Hij is lekker
En de kleine bakjes komen ook in de (grotere) Ola-bakken te liggen.
Haha, no worries.quote:
iets met een samenwerking ofzo. Niet veel bijzonders, maar bereikbaar voor een groter publiekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Popples het volgende:
[..]
hij ziet er wel lekker uit, hoe zo in de grotere ola bakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |