volgens mij quote ik Ripley en zei ik wat mijn gedachten waren erover.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar heb er dan ook geen commentaar op als ik ergens over praat.
Excuses. Natuurlijk kan je het zelf maar waarom zou je je verlagen tot zoiets afschuwelijks.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, zie je mij aan voor zo een laag geschoolde handige harry die alles zelf kan?!
Ik laat dat natuurlijk doen, want ik ben veel te goed voor zulk werk!
Hey R.quote:
De enige reden dat ik me niet ga verlagen tot zulk werk is dat het verplicht is om in nieuwbouw appartementen een complete badkamer en toilet op te leveren. Dan kan ik natuurlijk wel alles eruit slopen en het zelf doen, maar daaaaar heb ik dan geen zin in en kost weer klauwen met geld en uren van tijd. Dan maar in 1x alles goed.. Tegels en bad vind ik belangrijk, rest komt wel!quote:Op maandag 2 maart 2009 12:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Excuses. Natuurlijk kan je het zelf maar waarom zou je je verlagen tot zoiets afschuwelijks.
Italiaans marmer natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey, maar ff iets anders.. ik moet mijn badkamer van tegels voorzien, hebben jullie nog ideetjes van wat mooi is? aangezien ik nu wel een idee heb, maar toch nog graag even wat meer smaken en mogelijkheden onder ogen krijg.
Dit is wat je zegt. Het gaat dus over dat interview wat ik aangekaart heb:quote:Op maandag 2 maart 2009 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij quote ik Ripley en zei ik wat mijn gedachten waren erover.
heb ik jou er echt commentaar op gegeven?
Dus ja indirect heb je het dan over wat ik zeg. Soms vraag ik me echt af of je zelf niet op niveau vuilnisman zitquote:Op maandag 2 maart 2009 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik denk eerder dat ze goed was voorbereid op dit gesprek dan dat we haar hebben leren kennen inderdaad
Dat is om het makkelijk te maken, denken zequote:Op maandag 2 maart 2009 12:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Inderdaad... Maar dan de tegels ipv verticaal horizontaal geplaatst, en dan net even iets smaller.. hoewel dat eerste plaatje wat je liet zien ook steeds leuker begint te worden.. Aaargghhh, waarom maken ze het zo moeilijk?!
haha, inderdaad volgens mijn moeder ben jij vast veel te laag opgeleid voor mij, hahahaquote:Op maandag 2 maart 2009 10:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Precies opleiding en werk hoeft niet iets te zeggen over iemands functionerings nivo, want als ik naar opleiding zou moeten kijken mag ik niet dus niet monogaam daten met Murmeli bijvoorbeeld. In mijn geval mocht ik niet verder leren, en toen ik voldoende geld had verdient om het zelf te kunnen financieren was ik al bezig met carriere maken omdat traject maar door te zetten. Mijn kennis is voor 90% autodidactisch en 10% cursus/vakopleidingen.
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:21 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag
Iedereen lekker aan het werk.
Ja horizontaal is mooier. Ik vind het 1e plaatje mooier qua structuur en het 2e plaatje qua kleur.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
Inderdaad... Maar dan de tegels ipv verticaal horizontaal geplaatst, en dan net even iets smaller.. hoewel dat eerste plaatje wat je liet zien ook steeds leuker begint te worden.. Aaargghhh, waarom maken ze het zo moeilijk?!
Hehe, kijk, scheelt alweer dat er iemand is die er hetzelfde over denkt als ikquote:Op maandag 2 maart 2009 12:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja horizontaal is mooier. Ik vind het 1e plaatje mooier qua structuur en het 2e plaatje qua kleur.
Ik denk dat als bij de 1e de vloer de kleur heeft van de 2e ik die helemaal geweldig vind![]()
Er is ook ergens een site waar je kleuren en tegels kan kiezen en die site genereert dan een beeld daarvan. Even kijken of ik die kan vinden.
Dat is mooi. Ik ga straks ook werken. Maar ik heb geen zin.quote:
Nee, ben in het het theorie B boek van mijn klasgenoot de streepjes etc aan het uitgummen.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:21 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag
Iedereen lekker aan het werk.
Sorry! Maar ik zou mijn smaak niet als uitgangspunt van een goede smaak willen nemenquote:Op maandag 2 maart 2009 12:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, kijk, scheelt alweer dat er iemand is die er hetzelfde over denkt als ikSchijnbaar heb ik dan toch niet zo een bizar slechte smaak
Ik heb het woord goed ook nergens genoemdquote:Op maandag 2 maart 2009 12:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Sorry! Maar ik zou mijn smaak niet als uitgangspunt van een goede smaak willen nemen
Al vind ik niet dat er wat mis is met mijn smaak, maar vaak delen weinig mensen mijn smaak haha.
Dat is inderdaad kutwerk.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ben in het het theorie B boek van mijn klasgenoot de streepjes etc aan het uitgummen.Kutwerk.
My bad, maar ik vind het wel een goede smaakquote:Op maandag 2 maart 2009 12:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb het woord goed ook nergens genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |