Totaal niet naar mijn indruk, maarja...quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die hikken daar ook al jaren tegenaan. Echt een verrassing vond ik het niet.
Gegarandeerd, er kijken immers ook vrouwen Lost.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:27 schreef tralalala het volgende:
Echt een vette aflevering weer![]()
Ik hoop alleen niet dat we weer van die Sawyer/Juliet/Kate/Jack liefdesverhaallijnen krijgen.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Toffe ep, hoewel het Juliette-Sawyer gebeuren op het einde werd gepresenteerd alsof het een verrassing moest voorstellen terwijl iedere kijker met een IQ ook maar iets hoger dan dat van Bonnie St. Claire dat al wel door had.
Tof dat we een nieuwe teaser van het beeld te zien kregen..ben echt benieuwd nar het verhaal daar achter. Hoop inderdaad op een Egyptische invloed aangezien ik dat sowieso al een erg fascinerende cultuur vind
Leuke vraag. Technisch gezien zijn ze in de jaren '70 al op het eiland geweest. Maar voor Jack en consorten is het in 2004 de eerste keer dat ze op het eiland komen. Daarna zijn ze gaan tijdreizen en komen ze eerder (in de tijdslijn van het eiland) op het eiland terecht, maar in hun levenslijn ze er wel al eerder geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:37 schreef magnifor het volgende:
Toch wel een van de betere afleveringen van seizoen 5 tot nu toe. Wat ik nu niet begrijp is het volgende:
In de pilot (eerste aflevering dus) zien we Flight 815 op het eiland neerstorten, zijn Jack en co dan eerder op het eiland geweest of waren ze toen Flight 815 neergestort was nog nooit daar geweest en zijn ze pas daarna gaan tijdrijzen en zo eerder op eiland geweest?
Michellequote:
ik wist dat ik je had moeten quotenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:29 schreef TC03 het volgende:
Goede aflevering.
Alleen we weten nog steeds niet waarom de Oceanic Six nou terug moesten naar het eiland.
quote:think you have a lot of the mythology correct, and I too think you nailed it on the original inhabitants of the island being Egyptian.
However, I think you may have focused on the wrong God and statue.
Look at this picture and comparison to Taueret - the Egyptian Goddess, protector of Pregnant Women. BTW, Taueret is a hippo goddess. Hippos have four toes (as do Taueret amulets).
http://img3.imageshack.us/img3/2366/1236237056832.jpg
Not only does the statue bear striking resemblance, but the fact that it has been destroyed at some point could tie in very neatly with the island's particular dislike of child conception/birth.
Dat moet hem zijn jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef Mdk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van: http://afrazier.blogspot.com
Bingo!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef Mdk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van: http://afrazier.blogspot.com
En de ijsberen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:46 schreef Mirel het volgende:
Wat ik me ineens afvraag, nu we de tijdsreis verhaallijn hebben, of die Dharma voedseldrops in de eerdere seizoenen verklaard konden worden.
Volgens mij is dat net zoiets als het kompas van Locke & Richard: Richard geeft het aan Locke, die het geeft aan Richard, die het geeft aan Locke, die het geeft aan Richard... enz. Het kompas is nooit gemaakt. Net als het idee dat de O6 terug moeten naar het eiland: Locke hoort dat van Richard, maar wat als Richard het weer van iemand uit de toekomst heeft gehoord? Van Jacob wellicht? Dan is dat een idee zonder oorsprong en zonder doel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:29 schreef TC03 het volgende:
Goede aflevering.
Alleen we weten nog steeds niet waarom de Oceanic Six nou terug moesten naar het eiland.
JAAA Daar kende ik die kop van. Michele Dessler. Bolle kop inneens.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:53 schreef golfer het volgende:
Iets teveel James wat mij betreft deze aflevering, maar ik snap dat de makers ook bedacht hebben dat de vrouwen aan hun soppen moeten komen.
Jammer dat Michele Dessler zo'n kindvrouwtje speelde in deze aflevering.
En waarom zijn Jack, Hurley en Freggles opeens na hun crash weer terug aanbeland in 1974?
Omdat het kanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:53 schreef golfer het volgende:
...
En waarom zijn Jack, Hurley en Freggles opeens na hun crash weer terug aanbeland in 1974?
Ze zijn beland op het eiland van 1974...dat hoeft toch niet uitgelegd te worden lijkt mequote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:53 schreef golfer het volgende:
Iets teveel James wat mij betreft deze aflevering, maar ik snap dat de makers ook bedacht hebben dat de vrouwen aan hun soppen moeten komen.
Jammer dat Michele Dessler zo'n kindvrouwtje speelde in deze aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |