abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:43:37 #151
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_66735162
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:37 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ik wel; de kleding, de hondenoren, mogelijk ook de staf die het beeld vastheeft. Het zou ook passen bij de hierogliefen die op het eiland te vinden zijn.
Al gezegd maar hij heeft dus ook een 'ankh' in zijn hand(en). Dezelfde die Paul dus had. Van wikipedia:
quote:
De ankh, het ankh-teken of het ankh-kruis is een van de bekendste oude Egyptische symbolen en vertegenwoordigt in de Egyptische mythologie het eeuwige leven. De Egyptische goden dragen dit op afbeeldingen als teken van hun onsterfelijk zijn, de sleutel van het eeuwig geluk; wanneer mensen het dragen wordt daarmee aangegeven dat zij deze wereld voor het hiernamaals hebben geruild. Het werd geacht hun bescherming te bieden tegen allerlei gevaren. De hiėroglief in deze vorm betekent 'leven'.
Heeft dus ook alles te maken met onsterfelijkheid en vruchtbaarheid, tevens twee terugkerende thema's in Lost

☥< Dit teken dus
pi_66735252
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dat weet niemand, vandaar dat Jin ook elke dag op zoek gaat en verschillende sectoren uitkamt.
Misschien zijn ze bij de Others gegaan, of zijn ze op een gegeven moment toch gevonden en heeft 'LaFleur' Dharma ook kunnen overtuigen dat ze lid waren van de bemanning, maar hebben we ze gewoon nog niet gezien.

Waar in Dharmatijd zullen we ongeveer zitten trouwens? Nog voor dat moment dat Faraday tegen Pierre aanstoot in de Orchid, of is dat tijdens die 3 jaar gebeurd? Of was dat weer een andere tijdlijn?

En hoe oud is Ben nu? Hoever voor de Purge zitten ze?
pi_66735289
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:43 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Al gezegd maar hij heeft dus ook een 'ankh' in zijn hand(en). Dezelfde die Paul dus had. Van wikipedia:
[..]

Heeft dus ook alles te maken met onsterfelijkheid en vruchtbaarheid, tevens twee terugkerende thema's in Lost

☥< Dit teken dus
Ohja, had ik even overheen gelezen, thanks.
pi_66735350
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:46 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Misschien zijn ze bij de Others gegaan, of zijn ze op een gegeven moment toch gevonden en heeft 'LaFleur' Dharma ook kunnen overtuigen dat ze lid waren van de bemanning, maar hebben we ze gewoon nog niet gezien.

Waar in Dharmatijd zullen we ongeveer zitten trouwens? Nog voor dat moment dat Faraday tege Pierre aanstoot in de Orchid, of is dat tijdens die 3 jaar gebeurd? Of was dat weer een andere tijdlijn?

Volgens mij zijn ze terug gegaan naar 1974, dus toen de O6 terug kwamen was het 1977. Ik kan me niet herinneren of er ooit gezegd is wanneer DI naar het eiland is gekomen.
pi_66735357
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:46 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Waar in Dharmatijd zullen we ongeveer zitten trouwens? Nog voor dat moment dat Faraday tege Pierre aanstoot in de Orchid, of is dat tijdens die 3 jaar gebeurd? Of was dat weer een andere tijdlijn?

De tijd bleef stilstaan in 1974, drie jaar zijn sindsdien verstreken, dus het is 1977. De purge was in 1992. Ben is begin jaren zestig geboren, dus hij zal iets van 12zijn of zo, ik weet niet of hij al op het eiland is.
pi_66735724
Gave aflevering, beste van dit seizoen tot nu toe. Sawyer is echt een vet karakter. Vind alleen Farafay echt helemaal niks. Benieuwd na volgende aflevering, dan zal het wel weer meer over jack enzo gaan en hoe ze toch besloten hebben naar het eiland te gaan (Kate, Hurley en Sahid dan). Vorige aflevering hadden we haast alleen scenes van buiten het eiland en deze keer alleen scenes op het eiland. Hoop dat ze vanaf volgende week weer gaan mixen, want alleen scenes van buiten eiland vind ik niet zo leuk.

Maar heel gaaf hoe ze nu na 4 seizoenen het verhaal weer een hele leuke wending hebben gegeven.
pi_66735763
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:50 schreef Ereinion het volgende:

[..]

De tijd bleef stilstaan in 1974, drie jaar zijn sindsdien verstreken, dus het is 1977. De purge was in 1992. Ben is begin jaren zestig geboren, dus hij zal iets van 12zijn of zo, ik weet niet of hij al op het eiland is.
'92 pas? Ik dacht dat dat al veel eerder was gebeurd.
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:08:34 #158
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_66735870
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:04 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

'92 pas? Ik dacht dat dat al veel eerder was gebeurd.
Ben was al helemaal opgegroeid enzo, '92 kan wel kloppen hoor
pi_66735923
Hoe kan ik dat beeld gemist hebben?
Op welk moment was dat?

Ik vond het een aardige aflevering. Maar misschien had het leuker geweest als ze niet 2 EP's achter elkaar zouden terugblikken.

Wel grappig dat Sawyer opeens strategisch gaat handelen en de leiding op zich neemt. In seizoenen 1, 2, 3 en 4 was het meer een onverschillige loner.
pi_66735925
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:02 schreef northernlight81 het volgende:
Gave aflevering, beste van dit seizoen tot nu toe. Sawyer is echt een vet karakter. Vind alleen Farafay echt helemaal niks. Benieuwd na volgende aflevering, dan zal het wel weer meer over jack enzo gaan en hoe ze toch besloten hebben naar het eiland te gaan (Kate, Hurley en Sahid dan). Vorige aflevering hadden we haast alleen scenes van buiten het eiland en deze keer alleen scenes op het eiland. Hoop dat ze vanaf volgende week weer gaan mixen, want alleen scenes van buiten eiland vind ik niet zo leuk.

Maar heel gaaf hoe ze nu na 4 seizoenen het verhaal weer een hele leuke wending hebben gegeven.
Ik vind Faraday wel een leuk karakter, er was ook echt een wetenschapper nodig met allle onverklaarbare dingen.

Ik ben het wel met je eens dat de afleveringen minder afwisselend zijn, het geeft een beetje de indruk dat ze een heleboel informatie in een paar afleveringen proppen, terwijl ze dit gemakkelijk hadden kunnen rekken. Niet dat me dat leuk lijkt, maar nu voelt het alsof we worden klaargestoomd voor een hele nieuwe verhaallijn. Echter vermaak ik me er prima mee
pi_66735938
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:10 schreef Toad het volgende:
Hoe kan ik dat beeld gemist hebben?
Op welk moment was dat?

Ik vond het een aardige aflevering. Maar misschien had het leuker geweest als ze niet 2 EP's achter elkaar zouden terugblikken.
Helemaal aan het begin, vlak voor de laatste jump.
pi_66736005
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:08 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ik dacht dat het de bedoeling was dat ik als toeschouwer zou geloven dat Ben jonger was dan ze de acteur konden laten lijken. Zijn vader leek dan trouwens weer niet oud genoeg op dat moment moet ik zeggen.
pi_66736009
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:11 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Helemaal aan het begin, vlak voor de laatste jump.
Thnx.
Lol.

Ik dacht dat het beginstuk alleen maar HH was. Op dat beeld komen ze zeker nog terug ja.
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:01:28 #164
28033 Pek
je moet wat
pi_66737598
Net begonnen met kijken, zit nu op 10 min ofzo, maar wat een goedkope mindfucks zeg. 3 years later, 3 years earlier... ja hallo, zo ken ik er nog een paar
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:12:00 #165
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66737968
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:08 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Is gewoon zo. http://lostpedia.wikia.com/wiki/Purge
2000 light years from home
pi_66738287
gave aflevering idd, mooi einde.

ik ben geen homo, maar sawyer vink toch wel een knappe vent

[ Bericht 3% gewijzigd door Wouter2006 op 05-03-2009 21:45:02 ]
pi_66738633
Michelle Dessler cq. Amy
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:31:34 #168
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_66738714
Hmm, ik vond het eigenlijk maar een (relatief) matige aflevering. Het enige wat er gebeurd is, is de uitleg hoe Jin in een Dharma-pakje is gekomen. En dan ook niet eens helemaal, aangezien ze over twee weken weg gaan.
Oh ja: en in '74 kunnen baby's nog wel op het eiland geboren worden.
pi_66738743
Wat een aflevering
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_66738973
Goeie aflevering

Sawyer
Mooi einde ook.

Ben benieuwd wie Michelle's kind is... Desmond?
pi_66739055
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:31 schreef pfaf het volgende:
Hmm, ik vond het eigenlijk maar een (relatief) matige aflevering. Het enige wat er gebeurd is, is de uitleg hoe Jin in een Dharma-pakje is gekomen. En dan ook niet eens helemaal, aangezien ze over twee weken weg gaan.
Oh ja: en in '74 kunnen baby's nog wel op het eiland geboren worden.
En Sawyer en Juliet zijn een setje!

Hopelijk gaat Jack ervandoor met Rosie en krijgt die irritante Kate het nakijken.
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:42:27 #172
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_66739180
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:39 schreef Symer het volgende:

[..]

En Sawyer en Juliet zijn een setje!

Die hikken daar ook al jaren tegenaan. Echt een verrassing vond ik het niet. Die love-affairs zijn sowieso weinig boeiend.
quote:
Hopelijk gaat Jack ervandoor met Rosie en krijgt die irritante Kate het nakijken.
Helemaal mee eens! Kate Rosie had een Geronimo Jackson shirt aan overigens!
pi_66739477
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:42 schreef pfaf het volgende:

[..]

Die hikken daar ook al jaren tegenaan. Echt een verrassing vond ik het niet. Die love-affairs zijn sowieso weinig boeiend.
Als iets geen verrassing is telt het niet als 'gebeurtenis'? En die love-affairs vind ik normaal ook niet bijster interessant, voornamelijk omdat Kate daar vaak een grote rol in speelt en ik Jack en Juliet niet bij elkaar vind passen.

Maar Sawyer en Juliet samen vind ik wel tof
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:07:00 #174
28033 Pek
je moet wat
pi_66740226
Ksnap er geen fuck meer van
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_66740283
Toffe ep, hoewel het Juliette-Sawyer gebeuren op het einde werd gepresenteerd alsof het een verrassing moest voorstellen terwijl iedere kijker met een IQ ook maar iets hoger dan dat van Bonnie St. Claire dat al wel door had.

Tof dat we een nieuwe teaser van het beeld te zien kregen..ben echt benieuwd nar het verhaal daar achter. Hoop inderdaad op een Egyptische invloed aangezien ik dat sowieso al een erg fascinerende cultuur vind
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')