Al gezegd maar hij heeft dus ook een 'ankh' in zijn hand(en). Dezelfde die Paul dus had. Van wikipedia:quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:37 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik wel; de kleding, de hondenoren, mogelijk ook de staf die het beeld vastheeft. Het zou ook passen bij de hierogliefen die op het eiland te vinden zijn.
Heeft dus ook alles te maken met onsterfelijkheid en vruchtbaarheid, tevens twee terugkerende thema's in Lostquote:De ankh, het ankh-teken of het ankh-kruis is een van de bekendste oude Egyptische symbolen en vertegenwoordigt in de Egyptische mythologie het eeuwige leven. De Egyptische goden dragen dit op afbeeldingen als teken van hun onsterfelijk zijn, de sleutel van het eeuwig geluk; wanneer mensen het dragen wordt daarmee aangegeven dat zij deze wereld voor het hiernamaals hebben geruild. Het werd geacht hun bescherming te bieden tegen allerlei gevaren. De hiėroglief in deze vorm betekent 'leven'.
Misschien zijn ze bij de Others gegaan, of zijn ze op een gegeven moment toch gevonden en heeft 'LaFleur' Dharma ook kunnen overtuigen dat ze lid waren van de bemanning, maar hebben we ze gewoon nog niet gezien.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat weet niemand, vandaar dat Jin ook elke dag op zoek gaat en verschillende sectoren uitkamt.
Ohja, had ik even overheen gelezen, thanks.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:43 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Al gezegd maar hij heeft dus ook een 'ankh' in zijn hand(en). Dezelfde die Paul dus had. Van wikipedia:
[..]
Heeft dus ook alles te maken met onsterfelijkheid en vruchtbaarheid, tevens twee terugkerende thema's in Lost
☥< Dit teken dus
Volgens mij zijn ze terug gegaan naar 1974, dus toen de O6 terug kwamen was het 1977. Ik kan me niet herinneren of er ooit gezegd is wanneer DI naar het eiland is gekomen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:46 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bij de Others gegaan, of zijn ze op een gegeven moment toch gevonden en heeft 'LaFleur' Dharma ook kunnen overtuigen dat ze lid waren van de bemanning, maar hebben we ze gewoon nog niet gezien.
Waar in Dharmatijd zullen we ongeveer zitten trouwens? Nog voor dat moment dat Faraday tege Pierre aanstoot in de Orchid, of is dat tijdens die 3 jaar gebeurd? Of was dat weer een andere tijdlijn?
En hoe oud is Ben nu? Hoever voor de Purge zitten ze?
De tijd bleef stilstaan in 1974, drie jaar zijn sindsdien verstreken, dus het is 1977. De purge was in 1992. Ben is begin jaren zestig geboren, dus hij zal iets van 12zijn of zo, ik weet niet of hij al op het eiland is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:46 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bij de Others gegaan, of zijn ze op een gegeven moment toch gevonden en heeft 'LaFleur' Dharma ook kunnen overtuigen dat ze lid waren van de bemanning, maar hebben we ze gewoon nog niet gezien.
Waar in Dharmatijd zullen we ongeveer zitten trouwens? Nog voor dat moment dat Faraday tege Pierre aanstoot in de Orchid, of is dat tijdens die 3 jaar gebeurd? Of was dat weer een andere tijdlijn?
En hoe oud is Ben nu? Hoever voor de Purge zitten ze?
'92 pas? Ik dacht dat dat al veel eerder was gebeurd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De tijd bleef stilstaan in 1974, drie jaar zijn sindsdien verstreken, dus het is 1977. De purge was in 1992. Ben is begin jaren zestig geboren, dus hij zal iets van 12zijn of zo, ik weet niet of hij al op het eiland is.
Ben was al helemaal opgegroeid enzo, '92 kan wel kloppen hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:04 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
'92 pas? Ik dacht dat dat al veel eerder was gebeurd.
Ik vind Faraday wel een leuk karakter, er was ook echt een wetenschapper nodig met allle onverklaarbare dingen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:02 schreef northernlight81 het volgende:
Gave aflevering, beste van dit seizoen tot nu toe. Sawyer is echt een vet karakter. Vind alleen Farafay echt helemaal niks. Benieuwd na volgende aflevering, dan zal het wel weer meer over jack enzo gaan en hoe ze toch besloten hebben naar het eiland te gaan (Kate, Hurley en Sahid dan). Vorige aflevering hadden we haast alleen scenes van buiten het eiland en deze keer alleen scenes op het eiland. Hoop dat ze vanaf volgende week weer gaan mixen, want alleen scenes van buiten eiland vind ik niet zo leuk.
Maar heel gaaf hoe ze nu na 4 seizoenen het verhaal weer een hele leuke wending hebben gegeven.
Helemaal aan het begin, vlak voor de laatste jump.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:10 schreef Toad het volgende:
Hoe kan ik dat beeld gemist hebben?
Op welk moment was dat?
Ik vond het een aardige aflevering. Maar misschien had het leuker geweest als ze niet 2 EP's achter elkaar zouden terugblikken.
Ik dacht dat het de bedoeling was dat ik als toeschouwer zou geloven dat Ben jonger was dan ze de acteur konden laten lijken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:08 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ben was al helemaal opgegroeid enzo, '92 kan wel kloppen hoor
Thnx.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:11 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Helemaal aan het begin, vlak voor de laatste jump.
Is gewoon zo. http://lostpedia.wikia.com/wiki/Purgequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:08 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ben was al helemaal opgegroeid enzo, '92 kan wel kloppen hoor
En Sawyer en Juliet zijn een setje!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:31 schreef pfaf het volgende:
Hmm, ik vond het eigenlijk maar een (relatief) matige aflevering. Het enige wat er gebeurd is, is de uitleg hoe Jin in een Dharma-pakje is gekomen. En dan ook niet eens helemaal, aangezien ze over twee weken weg gaan.
Oh ja: en in '74 kunnen baby's nog wel op het eiland geboren worden.
Die hikken daar ook al jaren tegenaan. Echt een verrassing vond ik het niet. Die love-affairs zijn sowieso weinig boeiend.quote:
Helemaal mee eens!quote:Hopelijk gaat Jack ervandoor met Rosie en krijgt die irritante Kate het nakijken.
Als iets geen verrassing is telt het niet als 'gebeurtenis'? En die love-affairs vind ik normaal ook niet bijster interessant, voornamelijk omdat Kate daar vaak een grote rol in speelt en ik Jack en Juliet niet bij elkaar vind passen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die hikken daar ook al jaren tegenaan. Echt een verrassing vond ik het niet. Die love-affairs zijn sowieso weinig boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |