Ik vond haar ook altijd erg goed. Goed geacteerd, zag er leuk uit. Goed neergezet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:16 schreef Symer het volgende:
Gelukkig maar, want Rebecca Mader deed het ook erg goed imo.
was zijn naam in alias ook niet matt?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij speelt ook in Alias en dat was ook een serie van JJ Abrams. Ik denk dat je zijn rol in Lost als een soort vriendendienst moet zien.
Er is nog wel meer personeel daar natuurlijk, daar zullen we de komende afleveringen wel kennis mee maken.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:26 schreef Gremen het volgende:
Waar zijn eigenlijk alle dharma geleerden gebleven?
Die twee jostis achter die tv schermen en die gast met zn lange haren kwamen niet al te snugger op mij over!
Dat zagen we al in de opening van het seizoen.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:25 schreef Rossdale het volgende:
Misschien komen ze Marvin Candle wel tegen
Inderdaad, Faraday gaat nog een filmpje opnemen met Dr. Candle.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:22 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat zagen we al in de opening van het seizoen.
goed dat je het even zegt, ik was alweer het wachten op donderdag....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:06 schreef Dos37 het volgende:
ik baal er nog steeds van de pauze van deze week
Oh! inderdaad.. verdommequote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
goed dat je het even zegt, ik was alweer het wachten op donderdag....
verdomme inderdaadquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:06 schreef Dos37 het volgende:
ik baal er nog steeds van de pauze van deze week
zo vreemd is dat nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 07:58 schreef EvilMarc het volgende:
Mensen die niet weten dat er deze week geen lost is
denk dat ze een week terug zijn in de tijd, vanavond wordt weer de aflevering van vorge week uitgezondenquote:Op woensdag 11 maart 2009 07:53 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom is er nou weer een pauze dan?
Ah ja, dat dacht ik al, het is gewoon Sawyerquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
dan wil ik dat wel doen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |