quote:
Oh noes, nu is mijn meesterlijke topic overgeleverd aan de genade van Het_huptquote:Op maandag 2 maart 2009 09:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe een trapje Onzin, misschien kunnen ze je daar beter helpen
kutquote:Op maandag 2 maart 2009 09:04 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Daar kijk jij dan meteen weer naar.Dat zegt iets over je geaardheid.
Broodje olifant; wel lekker maar je krijgt je lunchtrommeltje zo moeilijk dicht.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:17 schreef Noorseviking het volgende:
Ik hou van olifanten... op mijn boterham
En de kruiden dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 09:22 schreef Spooky4u het volgende:
Je neemt een grote pan
[ afbeelding ]
groot fornuispit
[ afbeelding ]
en een mes
[ afbeelding ]
ja niet alles is goed genoeg voor biefstuk natuurlijk hé, van een koe is toch ook maar klein deel bruikbaar als biefstukquote:Op maandag 2 maart 2009 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
maar 200 kg vlees van een beest van 3 tot 5 ton
ff bellen naar de voedelbank dat je nog wat kilo's vlees over hebtquote:Op maandag 2 maart 2009 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja niet alles is goed genoeg voor biefstuk natuurlijk hé, van een koe is toch ook maar klein deel bruikbaar als biefstuk
Rene en Natas hebben net de restjes opgehaald, verder heb ik naast 25 euro via SHE ook nog 25 kilo mals vlees aan wat negertjes gedoneerdquote:Op maandag 2 maart 2009 17:15 schreef luciferhout het volgende:
[..]
ff bellen naar de voedelbank dat je nog wat kilo's vlees over hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |