kun je in een tunnel eronder?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ben echt 20 keer dood gegaan en toen kwam ik erachter dat ik ook in die tunnel eronder kon zitten. En toen dus in 1 keer gehaald
2 totaal verschillende gamesquote:Op maandag 2 maart 2009 11:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik twijfel nog steeds tussen killzone2 en streetfighter 4
Ja dat hoor ik wel vaker dat het electro wapen echt cool isquote:Op maandag 2 maart 2009 11:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en nog weer later, kom je in zo'n stukje, waar de 10 achter je aan komen ofzo
daar had ik zo'n electriciteits gun van die grote lui waarvan je de tanks op de rug kapot moet schieten.. dat is het lijpste wapen...hint hint die moet je pakken
groen doodshoofdje was dat tochquote:Op maandag 2 maart 2009 11:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gta 1, had ik op de playstation 1
had je ook 4 wapens ofzo
KIIIIIIIIILLL FRENZY !!
Ja inderdaad geweldigquote:Op maandag 2 maart 2009 11:34 schreef Klonk het volgende:
ik weet nog een van de eerste missies, moest je eerst een tankwagen jatten die van een bom voorzien en dan een politiebureau opblazen
volgens mij welquote:
dat zijn klassiekers, die moet je zelfs al vrouw gespeeld hebbenquote:
quote:Op maandag 2 maart 2009 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady voelt zich buiten geslotenSpeel jij wel games of heul niks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had een geheugenkaartje dan kon je wel savenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja inderdaad geweldig
Maar je kon niet saven dus je moest elke keer weer alle missies opnieuw doen
Die eerste missie deed me denken aan farcry en farcry werd ik ook snel zatquote:Op maandag 2 maart 2009 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL , het is een vet spel hoor. allleen veeleisend. mn pc kan hem niet eens aan hoe ik het zou willen
GTA1 FTWquote:
ja , ik denk dat ik meer replay value haal uit SF4, maar het verhaal een keer doorspelen in killzone2 is natuurlijk ook wel leuk.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
2 totaal verschillende games
Net welk genre je leuker vind
Omg dat is echt 10 jaar geleden ofzo en die killlllll frenzy vergeet ik nooit meerquote:Op maandag 2 maart 2009 11:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gta 1, had ik op de playstation 1
had je ook 4 wapens ofzo
KIIIIIIIIILLL FRENZY !!
Jaquote:
Ik heb wel cs gespeeldquote:Op maandag 2 maart 2009 11:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat zijn klassiekers, die moet je zelfs al vrouw gespeeld hebben
Whahahhaa jah inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2009 11:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
volgens mij welen al die lui die geėlectrocuteerd werden op die metro rails
Ik heb de save knop nooit gevondenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had een geheugenkaartje dan kon je wel saven
ik ging altijd in 1 auto een autobom plaatsen.. en dan allemaal auto's jatten, die eromheen zetten.. en dan liet ik die ene auto ontploffen en dan kreeg je een ketting reactie van ontploffingen en dan kreeg je heel veel geldquote:Op maandag 2 maart 2009 11:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omg dat is echt 10 jaar geleden ofzo en die killlllll frenzy vergeet ik nooit meer
Ieder zijn ding hequote:Op maandag 2 maart 2009 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , ik denk dat ik meer replay value haal uit SF4, maar het verhaal een keer doorspelen in killzone2 is natuurlijk ook wel leuk.
multiplayer fps op de consoles, zal ik niet spelen. dat vindt ik nl gay.
Omg dat deed ik ookquote:Op maandag 2 maart 2009 11:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ging altijd in 1 auto een autobom plaatsen.. en dan allemaal auto's jatten, die eromheen zetten.. en dan liet ik die ene auto ontploffen en dan kreeg je een ketting reactie van ontploffingen en dan kreeg je heel veel geld
xml is gayquote:Op maandag 2 maart 2009 11:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
invoer veldjes die een xml bestand maakt
Het overrijden van die padvindertjes daar kreeg je pas veel geld voorquote:Op maandag 2 maart 2009 11:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ging altijd in 1 auto een autobom plaatsen.. en dan allemaal auto's jatten, die eromheen zetten.. en dan liet ik die ene auto ontploffen en dan kreeg je een ketting reactie van ontploffingen en dan kreeg je heel veel geld
Ja inderdaadquote:Op maandag 2 maart 2009 11:42 schreef Klonk het volgende:
ik ook, alleen moest je niet te ver weg gaan want dan was alles weg...
ik ging ook altijd yakuza gebied enzo binnenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het overrijden van die padvindertjes daar kreeg je pas veel geld voor
Wbquote:Op maandag 2 maart 2009 11:43 schreef crazy987 het volgende:
ben ik weer.
en heb morgen alweer een sollicitatiegesprek
kloptquote:Op maandag 2 maart 2009 11:42 schreef Klonk het volgende:
ik ook, alleen moest je niet te ver weg gaan want dan was alles weg...
absoluut. zeker als je kijkt wat het populairste spel op aarde is. WOWquote:
lekker snel hequote:
tofquote:Op maandag 2 maart 2009 11:43 schreef crazy987 het volgende:
ben ik weer.
iddquote:Op maandag 2 maart 2009 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
absoluut. zeker als je kijkt wat het populairste spel op aarde is. WOW![]()
mooi manquote:Op maandag 2 maart 2009 11:43 schreef crazy987 het volgende:
ben ik weer.
quote:Op maandag 2 maart 2009 11:43 schreef crazy987 het volgende:
ben ik weer.
GTAquote:
nicequote:Op maandag 2 maart 2009 11:43 schreef crazy987 het volgende:
ben ik weer.
ergens in de buurt.quote:
Mkejquote:Op maandag 2 maart 2009 11:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ergens in de buurt.
krijg ik morgen allemaalte horen
topickillerquote:
dat is echt te GAYquote:
wentworth miller is ook homoquote:Op maandag 2 maart 2009 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
Maanman Jim is volgens mij ook homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |