Of er mensen met meer punten dan wij op dat huis hebben ingeschreven.quote:Op maandag 2 maart 2009 08:44 schreef Ml-etje het volgende:
Oei dat is nog eff wachten..waar hangt het vanaf?
Jaaaa, daarvoor staat het hier in dit subje natuurlijk!quote:Op maandag 2 maart 2009 22:30 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ga je ook een klustopic beginnen als het zover is?
KEIGOED!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:32 schreef Biancavia het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel het eens, Biancavia, wat is precies het probleem
Ja, ik heb dus een Conflict met mijn man die klusser is.
Zullen we hem eens gaan confronteren?
![]()
![]()
![]()
(<--er zit altijd zoeen jankwijf in, sorry
- vm)
Ik ga vast met een foto van vijf vierkante meter naar het kantoor van Conflict, kijken of ze hem daar kennen!
![]()
![]()
En dan halen we daarna het klusteam erbij en dan komt alles goed!
![]()
![]()
![]()
Als ik die neger op 'm afstuur dan kunnen we gelijk allebei op zoek naar een eigen huis.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Vertel het eens, Biancavia, wat is precies het probleem
Als je dan maar zorgt dat jij het afgekluste huis krijgt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als ik die neger op 'm afstuur dan kunnen we gelijk allebei op zoek naar een eigen huis.
Een heel lief schattig eengezinswoninkje op een hoek, met een tuintje en met bejaarde buren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:59 schreef Hanneke1983 het volgende:
Voor war voor soort woning heb je je ingeschreven?
Ik denk niet dat dat er dan is.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je dan maar zorgt dat jij het afgekluste huis krijgt.
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Een heel lief schattig eengezinswoninkje op een hoek, met een tuintje en met bejaarde buren.
En nog een ander huisje maar dat is keus nummer 2, we willen natuurlijk voor nummer 1 gaan.
Alleen nummer 2 heeft minder inschrijvingen, dus dat wordt wel spannend, want wat gaan we doen als we eerst nummer 2 aangeboden krijgen, en dat we dan bijvoorbeeld tweede zouden staan bij huis nummer 1, maar dat je dan zegt van nou, dan doen we nummer 2 maar, en dan zie je dat de eerste bij nummer 1 het toch niet aannemen en dan doe je zo vanen anders zouden we zeggen van ja, nummer 2 hoeven we eigenlijk niet, maar dan loop je kans dat nummer 1 ook naar de eerste op de lijst gaan en dan en dan en dan moeten we wéér nog veel langer wachten en we wachten al zo lang en eigenlijk willen we ook een ander huis in een andere wijk, maar dan moeten we nóg zo heel veel langer wachten, dus dan willen we eerst maar in een kleiner huisje in onze wijk waar we nu ook wonen, want daar komen we wél voor in aanmerking, en dan gaan we gewoon over een jaar of twee wel weer verhuizen naar een groter huis, of misschien tegen die tijd wel kopen, maar dat zien we dan wel weer en ze gaan het systeem van de woningbouw per april ook helemaal veranderen, dus misschien komen we dan juist wel al veel eerder voor zo'n ander huis in aanmerking, maar ja, misschien zitten we dan alweer in dat andere huisje en dan blijven we wel ingeschreven staan en ik ga echt niet twee keer in één jaar verhuizen pfff, nou maar goed, eerst maar even afwachten, misschien staan wel wel weer nummer 3 ofzo en dan kun je het wel vergeten, nou nog 2 uur en 51 minuten en als je dit verhaal gelezen hebt dan is het al bijna zover denk ik.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Een heel lief schattig eengezinswoninkje op een hoek, met een tuintje en met bejaarde buren.
En nog een ander huisje maar dat is keus nummer 2, we willen natuurlijk voor nummer 1 gaan.
Alleen nummer 2 heeft minder inschrijvingen, dus dat wordt wel spannend, want wat gaan we doen als we eerst nummer 2 aangeboden krijgen, en dat we dan bijvoorbeeld tweede zouden staan bij huis nummer 1, maar dat je dan zegt van nou, dan doen we nummer 2 maar, en dan zie je dat de eerste bij nummer 1 het toch niet aannemen en dan doe je zo vanen anders zouden we zeggen van ja, nummer 2 hoeven we eigenlijk niet, maar dan loop je kans dat nummer 1 ook naar de eerste op de lijst gaan en dan en dan en dan moeten we wéér nog veel langer wachten en we wachten al zo lang en eigenlijk willen we ook een ander huis in een andere wijk, maar dan moeten we nóg zo heel veel langer wachten, dus dan willen we eerst maar in een kleiner huisje in onze wijk waar we nu ook wonen, want daar komen we wél voor in aanmerking, en dan gaan we gewoon over een jaar of twee wel weer verhuizen naar een groter huis, of misschien tegen die tijd wel kopen, maar dat zien we dan wel weer en ze gaan het systeem van de woningbouw per april ook helemaal veranderen, dus misschien komen we dan juist wel al veel eerder voor zo'n ander huis in aanmerking, maar ja, misschien zitten we dan alweer in dat andere huisje en dan blijven we wel ingeschreven staan en ik ga echt niet twee keer in één jaar verhuizen pfff, nou maar goed, eerst maar even afwachten, misschien staan wel wel weer nummer 3 ofzo en dan kun je het wel vergeten, nou nog 2 uur en 51 minuten en als je dit verhaal gelezen hebt dan is het al bijna zover denk ik.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:04 schreef Biancavia het volgende:
Kutzooi.
Nummer 3 voor eerste keus en nummer 2 voor tweede keus.
Ja, is ook zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:26 schreef Hanneke1983 het volgende:
Er kan nog vanalles gebeuren!
Als nummer 1 of 2 weigert bijvoorbeeld.
HET HEEFT EEN REDEN! JIJ KRIJGT NU EEN NOG TOFFER HUIS AANGEBODEN! WEDDEN?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:04 schreef Biancavia het volgende:
Kutzooi.
Nummer 3 voor eerste keus en nummer 2 voor tweede keus.
Een week. Maar nu stond er weer een populairder huis op, waar we dan wel weer 7e of zo voor zullen staan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:25 schreef klipper het volgende:
Is het nu weer 1 maand wachten op de volgende?
Jeetje wat een dilema.. je kan zeker ook niet vragen naar de status van jullie 1e keus?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Een week. Maar nu stond er weer een populairder huis op, waar we dan wel weer 7e of zo voor zullen staan.
Oh shit, nu zitten we dus met het dilemma waar ik al bang voor was.
Het huis van onze tweede keus is aan ons aangeboden, want de nr. 1 van allebei die huizen zal waarschijnlijk ook dezelfde persoon zijn, en je krijgt maar één aanbieding tegelijk.
Dus als we nu onze tweede keus () accepteren dan lopen we kans die andere (
) mis te lopen als 1 en 2 die toch niet willen hebben... En als we die weigeren dan lopen we weer kans op geen huis...
Wat moeten we nou doen?
Kijk gewoon goed in de opgestuurde formulieren of er nog een bedrag betaald dient te worden wanneer je afziet van de huur van het huis dat je geaccepteerd hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:40 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Een week. Maar nu stond er weer een populairder huis op, waar we dan wel weer 7e of zo voor zullen staan.
Oh shit, nu zitten we dus met het dilemma waar ik al bang voor was.
Het huis van onze tweede keus is aan ons aangeboden, want de nr. 1 van allebei die huizen zal waarschijnlijk ook dezelfde persoon zijn, en je krijgt maar één aanbieding tegelijk.
Dus als we nu onze tweede keus () accepteren dan lopen we kans die andere (
) mis te lopen als 1 en 2 die toch niet willen hebben... En als we die weigeren dan lopen we weer kans op geen huis...
Wat moeten we nou doen?
Nee, ik heb net gebeld en het uitgelegd, maar zolang wij 2e keus aangeboden krijgen staan we 'geblokkeerd' voor andere woningen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:55 schreef Finch het volgende:
[..]
Jeetje wat een dilema.. je kan zeker ook niet vragen naar de status van jullie 1e keus?
Verder probeer de pluspunten van jullie 2e keus kenbaar te maken, en kijk of die 1e dan nog steeds echt beter is.. en niet alleen op het oog...
Lastige keus..
Mik er voor het het verschil een royale dakkapel op, bijvoorbeeld. Dan heb je nog een toffer huisquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, ik heb net gebeld en het uitgelegd, maar zolang wij 2e keus aangeboden krijgen staan we 'geblokkeerd' voor andere woningen.
Maar we gaan er toch maar wel kijken, misschien valt het wel mee inderdaad en het is ook een hoekhuis, alleen ietsje kleiner en ouder, maar daardoor ook weer een stuk goedkoper (hoewel me dat niet zoveel kan schelen).
Suffie, we gaan toch geen dakkapel op een huurhuis zetten waar we binnen een paar jaar weer uit hopen te zijn!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mik er voor het het verschil een royale dakkapel op, bijvoorbeeld. Dan heb je nog een toffer huis
En dan heeft C. wat te klussen.
Je zei suffie!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Suffie, we gaan toch geen dakkapel op een huurhuis zetten waar we binnen een paar jaar weer uit hopen te zijn!

De locatie, het huis dat we mislopen ligt gewoon in een veel leuker gedeelte van Papendrecht.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:18 schreef Hanneke1983 het volgende:
Wat is het grote verschil (in twijfel) tussen die 2 huizen
Wat mij betreft nemen we dat huis gewoon, puur om hier uit die ***flat weg te zijn. Dan kunnen we altijd over iets van twee jaar in aanmerking komen voor een huis dat we nu echt niet kunnen krijgen, onze A-keuze zeg maar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
Als je er zelf tevredenheid in hebt gevonden, is het goed
Ik ben benieuwd of jullie voor de "2de keus" zijn gegaan of toch maar niet?
jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:57 schreef Wooldoor het volgende:
Papendrecht, dat is toch ook gewoon van woonkeus?
Ah je woont in de sterflatquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:53 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wat mij betreft nemen we dat huis gewoon, puur om hier uit die ***flat weg te zijn. Dan kunnen we altijd over iets van twee jaar in aanmerking komen voor een huis dat we nu echt niet kunnen krijgen, onze A-keuze zeg maar.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:58 schreef klipper het volgende:
[..]
Ah je woont in de sterflat, maar datis koop, dus zal de pelserflat meer in aanmerking komen, wonen daar dan ook dames van plezier?
En hoe was het?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:58 schreef Biancavia het volgende:
We mogen nu bij de andere gaan kijken!
Als wij die blankvoorn kunnen krijgen dan doen we dat wel. Is echt heel erg groot!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef Blue-eyes het volgende:
Peltserflat willen wij eigenlijk graag naar toe, maar daarvan komt er nooit één van vrij.
Mooi uitzicht![]()
Maar jullie willen toch een huis met een tuin?
Maar die willen wij zo graagquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:00 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als wij die blankvoorn kunnen krijgen dan doen we dat wel. Is echt heel erg groot!
Ja, nee ja nee, ik was niet helemaal duidelijk. Ik bedoel de twee jaar die jullie moeten wachten voor jullie in aanmerking komen voor de volgende woning (die in de echt leuke buurt?). Ik woon namelijk ook samen en als een van ons een volgende woning accepteert (we staan beiden ingeschreven), vervalt de opgebouwde woonduur van de ander. Is dat bij jullie niet zo, is mijn vraag meer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:48 schreef Biancavia het volgende:
Nee hoor, wij staan ruim drie jaar ingeschreven, dat is 1 punt per maand, plus ik woon al 8 jaar in onze huidige flat, en dat is nog 1 punt per woonjaar erbij. Dus zo komen wij aan de 47 punten.
Je kunt je inschrijfduur gewoon door laten lopen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Conflict het volgende:
Oh, zo. Nee, wij hebben nu sowieso besloten dat dit het huis wordt waarin we heel lang gaan wonen, we zien dit niet meer als een 'tussen'huisje.
Wij staan samen ingeschreven (dus niet apart). We laten de inschrijving ook wel doorlopen en dan vervalt inderdaad de opgebouwde woonduur (wat voor ons dus 8 punten is).
Dat van jullie allebei de woonduur vervalt is logisch, want als je eenmaal verhuist dan beginnen ze opnieuw met woonjaren te tellen.
De woningcorporatie doet dit alles, ook het stucen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:29 schreef Conflict het volgende:
Die mensen hebben er 50 jaar gewoond. Nooit iets aan dat huis gedaan.
Totaal alles wordt vervangen, keuken, wc, badkamer, alles wordt gestuct.
*Pyjama gaat zich schamen omdat ze hierover heen heeft gelezen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:29 schreef Conflict het volgende:
Totaal alles wordt vervangen, keuken, wc, badkamer, alles wordt gestuct.
Die Blankvoorn is gewoon aangeboden aan een voorrangskandidaat!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:23 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Maar die willen wij zo graag![]()
Okee, we hebben niet genoeg punten dus dan gun ik hem jullie wel.
Wie weet worden we dan ooit nog wel eens buren
Ja, ik heb het ook gezien. Is inderdaad echt belachelijk!! Zeker weer een vriendje van de woningbouwvereniging of zoiets....quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:29 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die Blankvoorn is gewoon aangeboden aan een voorrangskandidaat!![]()
Echt belachelijk.
We gaan het niet compleet verbouwen, dat doet de woningbouw voor ons, gratisquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:00 schreef Wooldoor het volgende:
Gefeliciteerd maar je gaat het huis dus ook overkopen? Anders snap ik niet zo goed waarom je een compleet huurhuis gaat verbouwen.
Volgende maand zou de planning zijn dat woonkeus ook gaat werken met lotingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |