abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 maart 2009 @ 15:29:43 #176
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66619051
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Hm, ja ik weet niet of dat echt zo is..
M'n buurvrouw (tandarts) zei dat de bovenste verstandkiezen het beste konden blijven zitten, ivm inzakken van de kaak.

Maar, de/mijn kaakchirurg zei weer (drie jaar geleden..) dat ze er zo snel mogelijk uit moesten..

En mijn tandarts wil dat ze er zelf uit komen, al zit er al een jaar geen groei meer in (Ik kan deels het witte van de tand zien, maar hij is nog niet door. Doordat het vlees open is, kunnen er onder de tand ontstekingen ontstaan)
vraag anders een consult aan bij de kaakchirurg. het verschilt echt per situatie of ze beter kunnenblijven zitten of niet. is er al een foto gemaakt van de ligging? misshcien kúnnen ze wel niet verder...

mijn bovenkiezen kwamen gewon door, maarmn onderkiezen niet- die groeiden horizontaal, daardoor ahdden de bovenste geen steun en zakten ze te ver uit mn kaak en gingen loszitten en ontsteken en daardoor nog losser zitten etc...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 2 maart 2009 @ 15:29:49 #177
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_66619055
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nou gewoon, hoe was de rest van de date, wat hebben jullie gedaan, was het een afscheidszoen aan het einde van de avond of was het meteen raak?
Ok, ik ben nieuwsgierig en nu zit ik me ook nog eens te vervelen dus sorry als ik te veel doorvraag.
We zijn naar het strand geweest en daarna is hij bij mij blijven eten. Toen hebben we gepraat over hoe er mee om te gaan dat we elkaar 4 dagen per week op het werk zien. Eenmaal daarover uit hebben we gezoend en bij het afscheid weer.

Zo genoeg?

Kwak Wat jammer dat die ene toch niet met jouw in zijn hoofd zit.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_66619093
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:29 schreef laziness het volgende:

[..]

We zijn naar het strand geweest en daarna is hij bij mij blijven eten. Toen hebben we gepraat over hoe er mee om te gaan dat we elkaar 4 dagen per week op het werk zien. Eenmaal daarover uit hebben we gezoend en bij het afscheid weer.

Zo genoeg?

Een goede uitkomst uit het gesprek dus?! Leuk joh! En sorry dat ik eerder zo lullig reageerde!
  maandag 2 maart 2009 @ 15:31:24 #179
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66619118
das lief PF. ik zal vandaag weer proberen leuke dingen mee te maken voor t blogje

welke verslavingen trws?

xxx
pi_66619145
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:31 schreef kwakveense het volgende:
das lief PF. ik zal vandaag weer proberen leuke dingen mee te maken voor t blogje

welke verslavingen trws?

xxx
Je bent verplicht leuke dingen mee te maken. En als je geen zin hebt maak je maar zin

Nee hoor, heb vooral veel plezier daar!
  maandag 2 maart 2009 @ 15:32:13 #181
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66619152
@ dizzy woei!!! enja, ik vind het ook heel erg jammer. maar goed, his loss...
pi_66619165
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:29 schreef laziness het volgende:

[..]

Zo genoeg?

Leuk.
En dat jullie elkaar op het werk zien, daar kun je blijkbaar wel mee omgaan?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66619271
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:32 schreef kwakveense het volgende:
Precies, that's the spirit!
Ik ga ook vanavond je blog bijlezen. Veel plezier vandaag!
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 2 maart 2009 @ 15:41:12 #184
244125 laziness
pi_66619485
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:30 schreef P.F het volgende:

[..]

Een goede uitkomst uit het gesprek dus?! Leuk joh! En sorry dat ik eerder zo lullig reageerde!
No hard feelings bolletje
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Leuk.
En dat jullie elkaar op het werk zien, daar kun je blijkbaar wel mee omgaan?
Ja, we gedragen ons op het werk net als voorheen en op die manier hoeft niemand er last van te hebben. We zitten niet op dezelfde kamer dus het is geen overkill van elkaar aanstaren ook.
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:32 schreef kwakveense het volgende:
Dat is de instelling die ik zelf ook altijd probeerde te hebben maar dat is gewoon lastig Sterkte meid!
pi_66619883
net taart geweigerd

was van die supermarkt vlaai, en daar ga ik niet voor zondigen

Ja doei.
pi_66620017
O! De ING heeft 400 euro van mij opgegeten
Of ik heb discalculie en stond al dagen 400 euro rood maar volgens mij niet hoor

Hypotetisch gezien kan ik 500 euro roodstaan. Stel dat ik dat de dag voor de stufi stond, dan stond ik daarna nog maximaal 240 euro rood. (-500 + 260 stufi = -240 euro) En daarna ongeveer 3 tot 4 x zoveel geld bijgekomen dan daarna af is geschreven maar er is een gat van 400 euro.

Supervaag!!
pi_66620164
Die kredietcrisis hoeven ze toch niet door mij te laten betalen
Ik geloof gewoon niet dat er een fout gemaakt KAN zijn, dus ik twijfel nu heel erg aan mijzelf
pi_66620216
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:59 schreef P.F het volgende:
Die kredietcrisis hoeven ze toch niet door mij te laten betalen
Ik geloof gewoon niet dat er een fout gemaakt KAN zijn, dus ik twijfel nu heel erg aan mijzelf
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar kan je niet gewoon even je (digitale) afschrift erbij nemen? Dan kan je het toch meteen zien?

En bedankt voor het geruststellen mensen. Mijn ouders gingen me bellen als hij terug was
pi_66620236
Zo, de eetlijst is samengesteld.
O: 1 ei, 2 kiwi's
T: salmiakbollen
L: 2 volkorenbolletjes met paprikapuree
T: amandelen
T: bakje daniokwark
T: avocado (mocht ik nog honger hebben)
S: Spinnen (pas om 8 uur)
D: kleine portie stoofvlees (in rochefort 8 ), glas wijn
T: klein beetje whisky, paar pinda's
pi_66620269
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
net taart geweigerd

was van die supermarkt vlaai, en daar ga ik niet voor zondigen

De date van DML klinkt trouwens heel lief/leuk Strand
pi_66620291
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:00 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Misschien zie ik iets over het hoofd, maar kan je niet gewoon even je (digitale) afschrift erbij nemen? Dan kan je het toch meteen zien?

En bedankt voor het geruststellen mensen. Mijn ouders gingen me bellen als hij terug was
Ja, ik heb gekeken op mijnING.nl maar daar staat geen begin bedrag. Nou ja, 31-12-2008 heb ik volgens mij een brief van wat er op mijn (spaar?) rekening staat dus ik kan het op die manier vergelijken. Of ik zoek mijn laatste recente afschrift op en vergelijk die met de volgende die nog binnen moet komen..

(Er is 1400 binnen gekomen in ± 5 dagen. Er is 340 huur af en verder max 100? euro aan kleine dingetjes zoals boodschappen. En mijn saldo is 550. Dat klopt niet lijkt mij )
  maandag 2 maart 2009 @ 16:03:26 #192
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_66620317
Vraagje: Wat kun je het beste eten na het sporten?
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_66620384
Ok, m'n begeleider is net weggegaan, ik heb niets gehoord over tot hoe laat ik geacht word te blijven, maar m'n trein naar huis gaat 16:36. Zal ik die maar gewoon nemen? . Ben ik alsnog pas na half 8 thuis, dat vind ik laat zat...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66620404
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:03 schreef Q_Orianka het volgende:
Ik geloof eiwitten, ter herstel van je spieren enzo. Mocht het niet kloppen, word ik vast wel gecorrigeerd
pi_66620417
quote:
Als je heel intensief/fanatiek gesport hebt kun je het beste een half uurtje wachten met eten. Ik vind het zelf fijn om iets van yoghurt te eten. (Maar de meningen over koolhydraten/eiwitten lopen erg uiteen)
pi_66620445
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, m'n begeleider is net weggegaan, ik heb niets gehoord over tot hoe laat ik geacht word te blijven, maar m'n trein naar huis gaat 16:36. Zal ik die maar gewoon nemen? . Ben ik alsnog pas na half 8 thuis, dat vind ik laat zat...
Ik weet niet hoeveel uur je aanwezig hoort te zijn of dat het normaal is dat iedereen tot bijvoorbeeld 18:00 blijft..
pi_66620508
quote:
De meningen lopen uiteen. Volgens mij is eiwitten vrij gangbaar. Maar SHE was geloof ik weer een groot aanhanger van vooraf eiwitten, achteraf carbs.
  maandag 2 maart 2009 @ 16:08:38 #198
244125 laziness
pi_66620519
quote:
Ik ben gewend dat een stagiair ook gewoon acht uur op een dag werkt.
Ik zou dit even overleggen nu met een ander en morgen met je begeleider.
pi_66620530
quote:
Op maandag 2 maart 2009 16:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik weet niet hoeveel uur je aanwezig hoort te zijn of dat het normaal is dat iedereen tot bijvoorbeeld 18:00 blijft..
Ja dat weet ik dus ook niet. . Ik ben hier gewoon elke week op maandag. Vandaag kwam ik later omdat het maar een instructiedag was...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66620551
quote:
Kun je nog wat werken in de trein?

PF, balen zeg, kan me voorstellen dat je erover aan het stressen bent. Niet per ongeluk je creditcard afgeschreven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')