abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66614672
O Elies, ik zou kwaal 4 nog even bewaren. Niet al het lekkers in één keer opmaken!! Dan kan je er niet goed van genieten!!

Man, wat een ellende!
pi_66614843
quote:
Op maandag 2 maart 2009 12:51 schreef Vivi het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat mensen zo moeilijk doen over geld..je doet toch alletwee je werk/studie/alle taken in het huishouden en de een krijgt toevallig een loonstrookje met meer cijfertjes dan de ander, dan voelt diegene dat toch helemaal niet dat ie ook wat meer betaald aan de GEZAMELIJKE lol (of andere dingen)?! Het is maar een getalletje, wat niks zegt over de moeite die iemand doet om dat getal bij elkaar te schrapen lijkt me. Als je de hele dag op de bank sherry zou liggen drinken met pluispantoffels aan en die ander werkt een volledige werkweek en moet dan ook nog eens koken, schoonmaken en je voeten masseren, dán moet je imo moeite hebben met jezelf, niet om iets wat je naar rato!!!!!!! ook nog eens gewoon netjes bijdraagt.
helemaal eens
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66614907
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is ook zo hoor. Maar er werd nu net gedaan of het heel raar was dat Blaatschaap wilde meebetalen aan alles. Ik vind dat zij het vrij verstandig ziet. Ze draaft er ook niet in door, ze ziet in dat ze niet de helft hoeft te betalen én dat ze de leuke dingen in het leven niet moet tegenhouden. Heel gezonde instelling wmb.
Haha, volgens mij is iedereen het redelijk met elkaar eens, hoor
pi_66614908
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:10 schreef k_i_m het volgende:
Over geld gesproken, ik moet zo naar het CWI trouwens. Herintreden .
Oh het CWI wat is dat toch verschrikkelijk.. ben er ook 2 keer geweest toen de bedrijven waarvoor ik werkte failliet gingen....
pi_66614925
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Klopt, we schelen 6 jaar (maar hij heeft wel langer over z'n studie gedaan ).
Ach, ik zie wel, hoor. We hebben stiekem in ons hoofd om over 3 jaar voor een of twee jaar naar Kaapstad te verhuizen (nou ja, dat is de droom). Mocht dat gebeuren, dan zie ik het ook best voor me dat we beide minder gaan werken om meer leuke dingen te kunnen doen

Gemeenschap van goederen, ja. En geen plannen om te scheiden
whaaaaaaaaaa naar Kaapstad verhuizen, wat gaaf zeg
Kaapstad
  Vis een optie? maandag 2 maart 2009 @ 13:42:00 #131
70532 loveli
N
pi_66614940
Shockabsorber *check
Trainingsbroek *check
Loopschoenen *check
Trainingsjack *check
Zon *check

Zo zit ik al een uur, maar nu trap ik mezelf naar buiten.
crap in = crap out
pi_66615065
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Haha, volgens mij is iedereen het redelijk met elkaar eens, hoor

Psies, dawoukmaareven zeggen!!!
  maandag 2 maart 2009 @ 13:45:15 #133
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66615066
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:33 schreef conleche het volgende:
O Elies, ik zou kwaal 4 nog even bewaren. Niet al het lekkers in één keer opmaken!! Dan kan je er niet goed van genieten!!

Man, wat een ellende!
Alles is relatief; de kaak wordt al beter, een nachtje slapen en ik ben weer van de migrainehasses af en nog een nachtje slapen en die dikke injectie in de tennisarm zal wel beter voelen. Ergo: morgen wordt alles beter
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_66615100
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:41 schreef progje het volgende:

[..]

whaaaaaaaaaa naar Kaapstad verhuizen, wat gaaf zeg
Kaapstad
Ik vind het zo'n heerlijke stad En ik hoorde tijdens onze vakantie nieuws wat mijn werkgelegenheidskansen nogal opschroeft Meneer kan er toch wel werken. En er woont wat familie En oh, het klimaat is zo fijn
  maandag 2 maart 2009 @ 13:46:49 #135
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66615131
Wat betalen betreft >> huwelijkse voorwaarden: wij volgen het Amsterdams verrekenmodel (geloof ik): aan het einde van de maand alles op de grote hoop, delen door twee en verrekenen

Reuze handig en nooit problemen mee / over gehad
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_66615134
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:42 schreef loveli het volgende:
Shockabsorber *check
Trainingsbroek *check
Loopschoenen *check
Trainingsjack *check
Zon *check

Goed plan. Gisteren zat m'n fietsketting vast, dus ben met de taxi naar huis gegaan, maar nu ga ik maar eens rennend naar de stad, die fiets halen........
pi_66615142
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:42 schreef loveli het volgende:
Shockabsorber *check
Trainingsbroek *check
Loopschoenen *check
Trainingsjack *check
Zon *check

Tempo, dan!
Ik ga zo even naar de Delhaize wandelen. Lekker. Ik denk nu toch wat voorjaar in de lucht te voelen
  maandag 2 maart 2009 @ 13:51:53 #138
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_66615310
Een hele goedemiddag
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 2 maart 2009 @ 13:56:23 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66615470
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:10 schreef k_i_m het volgende:
Over geld gesproken, ik moet zo naar het CWI trouwens. Herintreden .
Sterkte .

Ben benieuwd of je ook aan eoa herintredingsplan moet deelnemen. Weet je nog dat ik 7 weken lang 20 uur per week mocht komen opdraven om gordijnhaken in elkaar te zetten? (niet dat ik dat gedaan heb hoor heb daar toen een beetje zitten internetten enzulks; evengoed was het horrible).

Ik ben net even naar de uni geweest om te vragen waar m'n bul blijft. Die had ik eind nov al gekregen en een paar dagen later weer geretourneerd omdat er iets angepast moest worden. Sindsdien niks meer van gehoord. Blijkt nu dat ik een speciaal verzoek bij de examencommissie had moeten indienen om het vak dat ontbreekt vermeld te krijgen, omdat dat een bijvak was dat er nog overheen kwam. Wist ik veel . Dus nu ga ik die examencommissie maar eens mailen en hopen dat ze het document nog willen aanpassen... Anders is het ook niet heel erg, maar dat ik statistiek gedaan en gehaald heb moet natuurlijk wel voor het nageslacht geboekstaafd worden .
Niet meer actief op Fok!
pi_66615647
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:29 schreef mspoez het volgende:
Nouja, je klonk zo ... niet goed. "Geen zin", "geen puf".
Dat komt omdat het maandag is.
quote:
Nog steeds spinnenwebben hier haha, maar wel heerlijk gezoend afgelopen weekend.
Ah, dezelfde date als de vorige keer, of is dit een andere?
  maandag 2 maart 2009 @ 14:02:20 #141
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_66615736
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:29 schreef mspoez het volgende:

[..]

Nouja, je klonk zo ... niet goed. "Geen zin", "geen puf". Daarom, ik maakte me al zorgen. Fijn dat alles goed gaat!

Ik onthoud van alles Nog steeds spinnenwebben hier haha, maar wel heerlijk gezoend afgelopen weekend.
I second that
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_66616037
Goedemiddag
Ik voel me niet tof spierpijn in schouders, benen, buik, whehe. Alleen maar van hardlopen + met bagage door de stad zeulen, want 'wandelen was toch veel gezonder '.

Mijn vriend werkt praktisch fulltime (hij studeert er wel bij, maar dat stelt niet zo veel voor qua uren) en heeft dus veel meer te besteden dan ik. We delen eigenlijk alle kosten, behalve benzinekosten en af en toe trakteert hij op een etentje. Dat voel ik me verder prima bij, bij meer bijdragen aan de vakantie etc (nog) niet. Ik kies er bewust voor om veel tijd aan mijn studie te besteden en veel minder aan bijbaantjes. Later, als we alletwee werken, heb ik er geen probleem mee om de een meer dan de ander te laten betalen naargelang het salaris.

Oh, en ik maak me zorgen over de kat van mijn ouders Gisteren kwam er familie met honden op bezoek, en toen mijn vader de kat buiten wilde zetten, sprong het beest weg en werd behoorlijk door elkaar geschud door één van die honden We konden geen echte wonden vinden, maar het arme beest was helemaal in shock en vanochtend is hij niet thuis gekomen.
pi_66616241
da's eng STS
hoop dat hij snel boven water komt
Ja doei.
pi_66616378
quote:
Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
da's eng STS
hoop dat hij snel boven water komt
Ja. Ik had hem liever binnengehouden, maar ze maakten zich niet zo'n zorgen omdat hij na een paar uurtjes weer normaal deed, kopjes geven enzo, en hij wilde zelf naar buiten.
Ik vroeg me naar aanleiding hiervan ook even af of de kat van PF ondertussen terecht is?
pi_66616492
Even snel mijn 2 cent, hoewel ik het eigenlijk wel eens ben met de meeste mensen hier.
Mijn meneer heeft een eigen bedrijf waar hij meer dan fulltime voor werkt en ik verdien eigenlijk niks, krijg alleen stufi en wat geld van m'n ouders. Op zich kan ik wel in mijn eigen basisbehoeften voorzien maar bijna alle extraatjes betaalt hij verder. Met vrienden ben ik altijd degene die liever te veel betaalt dan minder te betalen dan een ander, maar met hem zie ik dat niet zo. We zijn samen iets op aan het bouwen en nu komt dat even meer van zijn kant maar wat Vivi zegt is waar, als je allebei werkt kan het gebeuren dat de één daar een wat groter getal voor krijgt en daarom ook meer bijdraagt. Als je nou de hele dag op je luie reet zit en verwacht dat iemand anders je wel onderhoudt vind ik dat iets heel anders maar ik werk net zo goed van 9 tot 5, alleen krijg ik er geen geld voor omdat het een stage is, daar ga ik me niet schuldig om voelen. Ik zie dat ook als een investering in onze toekomst. Studeren als je partner al werkt vind ik hetzelfde verhaal.

-edit- oh trouwens, gisteren zijn we naar de sauna (Geldrop) geweest en daarvan heb ik wel gewoon de helft betaald. Dat was namelijk nogal een dure grap, maar het was wel echt heerlijk.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66616518
Mspoez en DML: details willen we!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66616961
Even een TVP want jullie zijn allemaal schatjes
pi_66617268
YES ik ben klaar met mijn hoofdstuk voor vandaag en ga nu HEERLIJK in de zon een uurtje (of twee) op mijn racefiets de wijde wereld in
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66617284
Oh en ik heb geen mister, en ook geen geld, dus dat is makkelijk
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66617568
Cycle! Je foto's waren tof! Heb je nog een foto van de achterkant waar je het jurkje aanhebt?

Hm.. Ik geloof dat wij het redelijk 50/50 doen.. Maar soms betaalt hij meer, en dan voel ik mij wel schuldig! Maar, ik woonde al half uit huis en we betaalde wel alle boodschappen samen terwijl ik 150 euro per maand te besteden had voor alles (uitgaan/eten/kleding/etc..) en hij iets meer..

Maar nu heb ik gelukkig wat meer te besteden en ik ben opzoek naar een baantje dus hoop dat het wat meer 50/50 kan worden. Gent hebben we beide gewoon de helft van het hotel betaald, en de helft van 't eten en zo.. Lijkt mij wel logisch aangezien we beide studeren/uitwonend zijn etc.

Maar ik woon niet samen dus het is al minder een issue
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')