helemaal eensquote:Op maandag 2 maart 2009 12:51 schreef Vivi het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat mensen zo moeilijk doen over geld..je doet toch alletwee je werk/studie/alle taken in het huishouden en de een krijgt toevallig een loonstrookje met meer cijfertjes dan de ander, dan voelt diegene dat toch helemaal niet dat ie ook wat meer betaald aan de GEZAMELIJKE lol (of andere dingen)?! Het is maar een getalletje, wat niks zegt over de moeite die iemand doet om dat getal bij elkaar te schrapen lijkt me. Als je de hele dag op de bank sherry zou liggen drinken met pluispantoffels aan en die ander werkt een volledige werkweek en moet dan ook nog eens koken, schoonmaken en je voeten masseren, dán moet je imo moeite hebben met jezelf, niet om iets wat je naar rato!!!!!!! ook nog eens gewoon netjes bijdraagt.
Haha, volgens mij is iedereen het redelijk met elkaar eens, hoorquote:Op maandag 2 maart 2009 13:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is ook zo hoor. Maar er werd nu net gedaan of het heel raar was dat Blaatschaap wilde meebetalen aan alles. Ik vind dat zij het vrij verstandig ziet. Ze draaft er ook niet in door, ze ziet in dat ze niet de helft hoeft te betalen én dat ze de leuke dingen in het leven niet moet tegenhouden. Heel gezonde instelling wmb.
Oh het CWI wat is dat toch verschrikkelijk.. ben er ook 2 keer geweest toen de bedrijven waarvoor ik werkte failliet gingen....quote:Op maandag 2 maart 2009 13:10 schreef k_i_m het volgende:
Over geld gesproken, ik moet zo naar het CWI trouwens. Herintreden.
whaaaaaaaaaa naar Kaapstad verhuizen, wat gaaf zegquote:Op maandag 2 maart 2009 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klopt, we schelen 6 jaar (maar hij heeft wel langer over z'n studie gedaan).
Ach, ik zie wel, hoor. We hebben stiekem in ons hoofd om over 3 jaar voor een of twee jaar naar Kaapstad te verhuizen (nou ja, dat is de droom). Mocht dat gebeuren, dan zie ik het ook best voor me dat we beide minder gaan werken om meer leuke dingen te kunnen doen
Gemeenschap van goederen, ja. En geen plannen om te scheiden
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, volgens mij is iedereen het redelijk met elkaar eens, hoor
Alles is relatief; de kaak wordt al beter, een nachtje slapen en ik ben weer van de migrainehasses af en nog een nachtje slapen en die dikke injectie in de tennisarm zal wel beter voelen. Ergo: morgen wordt alles beterquote:Op maandag 2 maart 2009 13:33 schreef conleche het volgende:
O Elies, ik zou kwaal 4 nog even bewaren. Niet al het lekkers in één keer opmaken!! Dan kan je er niet goed van genieten!!
Man, wat een ellende!![]()
Ik vind het zo'n heerlijke stadquote:Op maandag 2 maart 2009 13:41 schreef progje het volgende:
[..]
whaaaaaaaaaa naar Kaapstad verhuizen, wat gaaf zeg
Kaapstad![]()
![]()
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:42 schreef loveli het volgende:
Shockabsorber *check
Trainingsbroek *check
Loopschoenen *check
Trainingsjack *check
Zon *check
Zo zit ik al een uur, maar nu trap ik mezelf naar buiten.
Tempo, dan!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:42 schreef loveli het volgende:
Shockabsorber *check
Trainingsbroek *check
Loopschoenen *check
Trainingsjack *check
Zon *check
Zo zit ik al een uur, maar nu trap ik mezelf naar buiten.
Sterktequote:Op maandag 2 maart 2009 13:10 schreef k_i_m het volgende:
Over geld gesproken, ik moet zo naar het CWI trouwens. Herintreden.
Dat komt omdat het maandag is.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:29 schreef mspoez het volgende:
Nouja, je klonk zo ... niet goed. "Geen zin", "geen puf".
Ah, dezelfde date als de vorige keer, of is dit een andere?quote:Nog steeds spinnenwebben hier haha, maar wel heerlijk gezoend afgelopen weekend.
I second thatquote:Op maandag 2 maart 2009 13:29 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nouja, je klonk zo ... niet goed. "Geen zin", "geen puf". Daarom, ik maakte me al zorgen. Fijn dat alles goed gaat!
Ik onthoud van allesNog steeds spinnenwebben hier haha, maar wel heerlijk gezoend afgelopen weekend.
Ja. Ik had hem liever binnengehouden, maar ze maakten zich niet zo'n zorgen omdat hij na een paar uurtjes weer normaal deed, kopjes geven enzo, en hij wilde zelf naar buiten.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
da's eng STS
hoop dat hij snel boven water komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |